Wat leuk Yvonne die babytjes. Mijn man had toen ik kippen wilde een broedplaats gebouwd met licht en warmte. Was ook zo leuk dat die ieniemienis uit het ei kropen. Ze zijn echt klein maar groeien hard hoor.
Goed dat je niet allergisch bent.
Wat leuk Yvonne die babytjes. Mijn man had toen ik kippen wilde een broedplaats gebouwd met licht en warmte. Was ook zo leuk dat die ieniemienis uit het ei kropen. Ze zijn echt klein maar groeien hard hoor.

Ik snoei in het voorjaar mijn vlinderstruiken altijd helemaal terug dan worden ze voller.Corrie schreef: ↑04 jul 2023, 09:03jammer dat er een tak af is maar volgend jaar wordt ie nog groter
hier was er gisteravond behoorlijk wind met stortregen , moest er nog even uit met de hondjes, was geen pretje![]()
we gingen de hoek om van de flat en moesten ons echt schrap zetten , de dames schrokken en wilden naar huis maar er moest nog geplast worden
drijfnat kwamen we weer thuis
vanochtend gelukkig droog gelopen maar dat zal niet zo blijven en de wind trekt ook weer aan![]()

Fijn dat je het leuk hebt gehad. De meesten kennen de mooie plekjes in hun eigen omgeving niet.Lise schreef: ↑05 jul 2023, 15:58Vanochtend een uitje van mijn werk. We begonnen om 10.00 uur met koffie met uiteraard "Brokking". Van 11.00 - 12.00 uur een (droge, maar stormachtige) stadswandeling. Als echte Dordtenaar ben ik dan weer verbaasd dat ik aan heel veel mooie plekken voorbij loop.
Na de wandeling met het hele team geluncht. Het was super leuk en nu nog maar drie ochtendjes werken en dan zes weken vakantie.
Dat zal kunnen.
Ja bloedheet is het al nu hier.

nou hier ook bloedje heet

Morgen is de dag