Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.
Re: Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.
Ik denk dat ik het boek mezelf geef voor sinterklaas
ik Leers veel, niet meer lang achter elkaar, maar toch nog wel dagelijks.
Wat fijn dat de hond is gevonden.
Ik hoop dat Yvonne op vakantie is of even tijd voor zichzelf nodig heeft, ik hoop dat we snel weer van haar horen.
Ik heb het boek bij de online bibliotheek op mijn lijstje gezet, hij is te leen. Ik lees veel maar meestal trillers vooral Scandinavische, ik houd van spanning, complotten en de natuurbeschrijvingen in boeken, ik kan mij echt inleven.
Ik hoop dat Yvonne op vakantie is of even tijd voor zichzelf nodig heeft, ik hoop dat we snel weer van haar horen.
Ik heb het boek bij de online bibliotheek op mijn lijstje gezet, hij is te leen. Ik lees veel maar meestal trillers vooral Scandinavische, ik houd van spanning, complotten en de natuurbeschrijvingen in boeken, ik kan mij echt inleven.
@ Marga
Ik ook liefhebber van Scandinavische thrillers , nu kijk ik die graag op tv als serie
Ik ook liefhebber van Scandinavische thrillers , nu kijk ik die graag op tv als serie

Wie kijkt er nog meer naar de voetbal nu?
Ik niet hoor hey....
Oh Ientje echt jeetje vroeg op was jij dan zeg
Niet in slaap gevallen?
Nee misschien dat Lise niet gekeken heeft, kweenie

Ik ook niet , weet nog niet wat de uitslag is 

Verloren in de verlenging. 2 , 1 voor spanje. Niet in slaap gevallen.
Om half zes was het afgelopen, toen parkje gewandeld, schemerig, heerlijk stil, veel vogels en het rook heerlijk naar bomen. Diki pillen gegeven en eten , zelf gegeten en om half 7 mijn bed in tot 9 uur. .dit wordt een zwaar dagje voor me, het is nu al behoorlijk warm.geen wind, dus dat wordt erg heet.
Om half zes was het afgelopen, toen parkje gewandeld, schemerig, heerlijk stil, veel vogels en het rook heerlijk naar bomen. Diki pillen gegeven en eten , zelf gegeten en om half 7 mijn bed in tot 9 uur. .dit wordt een zwaar dagje voor me, het is nu al behoorlijk warm.geen wind, dus dat wordt erg heet.
Ja jammer voor ze , had het gelezen en gehoord met journaal
Het is zeker al warm , heb intussen de fitness apparaten in werking gezet en alles plakt aan m'n lijf dus zo douchen
Er staat trouwens een mooie tekst daar op de muur
In grote letters en daaronder de tekst
WALK
RUN
FLY

Het is zeker al warm , heb intussen de fitness apparaten in werking gezet en alles plakt aan m'n lijf dus zo douchen
Er staat trouwens een mooie tekst daar op de muur
In grote letters en daaronder de tekst
WALK
RUN
FLY

Mijn wekker ging ook 0m 02.45 uur af en ik heb de wedstrijd gezien. Jammer, dat de halve finale niet gelukt is.
Hele mooie tekst Corrie.,
Morgen op pad met mijn neef en de honden.
We starten met een strandwandeling van Hellevoetsluis naar Rockanje, waar we een koffiestop nemen. Daarna naar het Annabos in Rockanje, gevolgd door een lunch. Als laatste een bezoekje aan de Brielse meren, waar ik waarschijnlijk met de doggies op een terras beland en mijn neef nog een rondje loopt.
We starten met een strandwandeling van Hellevoetsluis naar Rockanje, waar we een koffiestop nemen. Daarna naar het Annabos in Rockanje, gevolgd door een lunch. Als laatste een bezoekje aan de Brielse meren, waar ik waarschijnlijk met de doggies op een terras beland en mijn neef nog een rondje loopt.
Benieuwd naar de foto’s van het strand met beter weer
, veel plezier morgen.
@ Lise
Veel plezier vandaag
Zo te zien goed weer
en leuk om naar verschillende gebieden te gaan
dan kunnen we meegenieten
Veel plezier vandaag
Zo te zien goed weer
dan kunnen we meegenieten
Veel plezier Lise
Wel foto maken He
Wel foto maken He

De roos is weer gaan bloeien

Zo weinig vlinders hier maar een witje ( lijkt eigenlijk meer op geeltje) op de vlinder struik

Jasmijn had ik kort geknipt, overgehouden en begint nu pas te bloeien

Net de potplanten water gegeven
Fijne dag allemaal

Zo weinig vlinders hier maar een witje ( lijkt eigenlijk meer op geeltje) op de vlinder struik

Jasmijn had ik kort geknipt, overgehouden en begint nu pas te bloeien

Net de potplanten water gegeven
Fijne dag allemaal

Mooi die roze
Hier sta ook een vlinder struik in de tuin zie ook weinig vlinders.
Hier sta ook een vlinder struik in de tuin zie ook weinig vlinders.

Er zijn dit jaar helaas weinig vlinders, de vlinderstand holt achteruit. Mijn vlinderstruiken hebben hun bloemen gehad er zit nu niets meer in.
Eergisteren was ik bij mijn schoondochter, toen daar de loodzware zelf gemaakte schuttingdeur die na het verven stond te drogen omwaaide. Precies op mijn rug en schouder. De huisarts dacht dat mijn schouder gebroken was maar in het ziekenhuis bleek dit niet het geval maar zwaar gekneusd. Met pijnstilling gaat het wel, ik kreeg de deur links en ben gelukkig rechts dus ik red mij verder prima. Ik ben gisteren gewoon met Nemo naar de dierenarts geweest (die afspraak stond al) voor het knippen van zijn nagels, dit ging met een beetje hulp van de taxichauffeur prima.
Vandaag viert mijn kleindochter die maandag 3 jaar word haar verjaardag, ik hoop foto's te kunnen maken ik doe in ieder geval mijn lichte lens op de camera. Morgen hebben ze een springkussen en komen er kinderen, dan ga ik ook nog even heen om foto's te maken.
Eergisteren was ik bij mijn schoondochter, toen daar de loodzware zelf gemaakte schuttingdeur die na het verven stond te drogen omwaaide. Precies op mijn rug en schouder. De huisarts dacht dat mijn schouder gebroken was maar in het ziekenhuis bleek dit niet het geval maar zwaar gekneusd. Met pijnstilling gaat het wel, ik kreeg de deur links en ben gelukkig rechts dus ik red mij verder prima. Ik ben gisteren gewoon met Nemo naar de dierenarts geweest (die afspraak stond al) voor het knippen van zijn nagels, dit ging met een beetje hulp van de taxichauffeur prima.
Vandaag viert mijn kleindochter die maandag 3 jaar word haar verjaardag, ik hoop foto's te kunnen maken ik doe in ieder geval mijn lichte lens op de camera. Morgen hebben ze een springkussen en komen er kinderen, dan ga ik ook nog even heen om foto's te maken.
Jeetje Marga dat is schrikken had heel anders kunnen aflopen
Gefeliciteerd met je kleindochter
Geniet ervan en maak maar mooie herinneringen
Gefeliciteerd met je kleindochter
Geniet ervan en maak maar mooie herinneringen