Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.
Re: Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.
Fijn dat het iets beter Corrie beterschap He en gauw beter worden.

Als zomerliefhebber zeg ik dit niet snel, maar ben eerlijk gezegd wel een beetje klaar met het transpireren. Komt nog bij dat ik met de doggies korte rondjes loop i.v.m. de hitte. Agility gaat morgen (logisch) ook niet door.
De mannen zijn begin van de week naar de trimster geweest en vandaag was het mijn beurt. Kortom, onze haren kunnen weer een paar maanden groeien voor de volgende sessie.
De mannen zijn begin van de week naar de trimster geweest en vandaag was het mijn beurt. Kortom, onze haren kunnen weer een paar maanden groeien voor de volgende sessie.
Corrie. Fijn dat het wat beter gaat.
Lise, ik ben deze hitte zat, te onnatuurlijk. De bomen verkleuren hier al naar rood en dan deze temperatuur.
Lise, ik ben deze hitte zat, te onnatuurlijk. De bomen verkleuren hier al naar rood en dan deze temperatuur.
Fijn dat het weer wat beter gaat Corrie.Corrie schreef: ↑08 sep 2023, 10:47@ Marga
Beterschap met je schouder en geniet van het zwemmen
Dames het gaat weer wat beter met me , eten blijft erin nu en kan dus ook paracetamolletjes innemen
Benen willen nog niet zo ,wilde van ochtend de hondjes een stukje los laten lopenniet ver gelijk hier nadat ik de straat oversteek maar de dames vonden het niet ver genoeg en wilden niet mee terug maar een koekje doet wonderen
![]()
Zo erg is het niet met mijn schouder, gewoon wat opspelende spieren.
Het zwemmen ging prima gisteren, geen problemen met de coördinatie gehad. Ik vermoed dat ik na een jaar of 25 niet te hebben gezwommen het de eerste keer beter in het ondiepe bad had kunnen proberen, ik had mij dan veiliger gevoeld.
Nog even de hitte volhouden, dinsdag zal het wat afkoelen en maandag een omslag dag hoorde ik gisteren op de tv. Ik heb het er ook helemaal mee gehad en niet eens voor mijzelf maar vooral voor Balou die er echt niet goed tegen kan.
Nog even de hitte volhouden, dinsdag zal het wat afkoelen en maandag een omslag dag hoorde ik gisteren op de tv. Ik heb het er ook helemaal mee gehad en niet eens voor mijzelf maar vooral voor Balou die er echt niet goed tegen kan.
@ Lise
Voor mij is sept echt nog wel een zomer maand maar een graadje of 5 minder zou idd prettiger zijn
In nov begin ik al van bahhh die natte herfst en in de wInter hoop ik op vorst met zon haha
Vanochtend was er hier mist

@ Marga
Toch niet verleerd je schoolzwemslag
Of doe je crawl
Voor mij is sept echt nog wel een zomer maand maar een graadje of 5 minder zou idd prettiger zijn
In nov begin ik al van bahhh die natte herfst en in de wInter hoop ik op vorst met zon haha
Vanochtend was er hier mist

@ Marga
Toch niet verleerd je schoolzwemslag
Of doe je crawl

Wat je zegt klopt, voor de hondjes is het te warm
Vond alleen de spreuk leuk
Vond alleen de spreuk leuk

Geen goed weer voor de hondjes ik zelf kan er goed tegen
Ben niet zo in me velletje alles doe me zeer me spieren.
Wens jullie een fijne zaterdag en hou het koel

Ben niet zo in me velletje alles doe me zeer me spieren.
Wens jullie een fijne zaterdag en hou het koel

Waren ze hier eind van de middag bezig onkruid langs de stoepranden aan het verwijderen en verdorie blazen ze de zooi richting flat , niet normaal
Het keukenraam stond op een kiertje open , vensterbank ,tafeltje en 2 stoelen die daar staan onder de troep
Onder de voordeur door kwam het zand en een zooi voor de deur , vensterbanken en de scootmobiel die er staat onder het onkruid en zand wat weggeblazen was
Knulletje haalde z'n schouders op
Stond ik om 5 uur met de stoffer en bezem
Bedenk ik me nu ineens dat het raam van kamertje voor ook openstaat en luxaflex ervoor ppffttt zal daar ook wel smerig zijn
Makkelijk voor hun dat blazen inplaats van opvegen en in kar gooien en waar auto's stonden staat uiteraard nog het onkruid
Baal hiervan
Het keukenraam stond op een kiertje open , vensterbank ,tafeltje en 2 stoelen die daar staan onder de troep
Onder de voordeur door kwam het zand en een zooi voor de deur , vensterbanken en de scootmobiel die er staat onder het onkruid en zand wat weggeblazen was
Knulletje haalde z'n schouders op
Stond ik om 5 uur met de stoffer en bezem
Bedenk ik me nu ineens dat het raam van kamertje voor ook openstaat en luxaflex ervoor ppffttt zal daar ook wel smerig zijn
Makkelijk voor hun dat blazen inplaats van opvegen en in kar gooien en waar auto's stonden staat uiteraard nog het onkruid
Baal hiervan

Zo logisch dat je baalt kun je ffe alles schoonmaken, grappenmakers
Hier doet de veegmachine dat altijd van de gemeente, alles bij mij op de pad geveegd schiet lekker op
Hier doet de veegmachine dat altijd van de gemeente, alles bij mij op de pad geveegd schiet lekker op

Het slaat nergens op Corrie dat ze het vuil naar de flat blazen er was vast wel een grasveld of zo waar ze dit heen hadden kunnen doen.
Ik heb vergroeide lendenwervels en vegen word hierdoor te zwaar voor mij dus ik gebruik ook een bladblazer als ik het gras heb gemaaid om het gras dat op mijn tegels terecht is gekomen weer op het gras te blazen, echt ideaal voor mij.
Ik heb vergroeide lendenwervels en vegen word hierdoor te zwaar voor mij dus ik gebruik ook een bladblazer als ik het gras heb gemaaid om het gras dat op mijn tegels terecht is gekomen weer op het gras te blazen, echt ideaal voor mij.
Slaat zeker nergens op , had richting plantsoen gekund
Ook niet ideaal maar dit was echt te erg
Toen we hier net woonden werd het onkruid vaker verwijderd en opgeveegd in kruiwagen gedaan die dan later geleegd werd in een aanhanger die in de buurt stond
De plantsoenen worden ook minder vaak onderhouden
Er ligt ook het een en ander onder geparkeerde auto's, zag het gisteren toen men er even mee weg was
Als het een beetje waait heb ik dat ook weer zo voor m'n flat
Maar de houding van die knul , zo van " mens zeur niet " echt niet te geloven
Ook niet ideaal maar dit was echt te erg
Toen we hier net woonden werd het onkruid vaker verwijderd en opgeveegd in kruiwagen gedaan die dan later geleegd werd in een aanhanger die in de buurt stond
De plantsoenen worden ook minder vaak onderhouden
Er ligt ook het een en ander onder geparkeerde auto's, zag het gisteren toen men er even mee weg was
Als het een beetje waait heb ik dat ook weer zo voor m'n flat
Maar de houding van die knul , zo van " mens zeur niet " echt niet te geloven

Goedemorgen. Lijkt nergens op Corrie, even de gemeente bellen, . De gemeente besteedt dit werk uit, en als mensen klagen en dit soort dingen melden, weten de ambtenaren waarover ze in gesprek kunnen gaan.
Ik was een beetje of tablet, maar nu lees ik weer mee hoor.
Het gaan met Diki goed. Morgen weer hooperstraining.
Ik was een beetje of tablet, maar nu lees ik weer mee hoor.
Het gaan met Diki goed. Morgen weer hooperstraining.
Eindelijk regen. Kleddernat geworden, maar het wordt vandaag geen 28 graden meer , ik ben blij hiermee. Zo hard nodig.
Diki keek wel even bedenkelijk, ze wilde
naar huis,
maar kom op, ze is niet van suiker, dus toch een rondje hondje. 
Diki keek wel even bedenkelijk, ze wilde
Nou Ientje pppffttt stortregen maar idd het is nodig
Voor het eerst dat ik dacht "
hebben hun behoefte gedaan en hup naar huis "
Dus geen
wel zeiknat thuis gekomen
Na hun ontbijt ze maar ff aan het werk gezet
Voor het eerst dat ik dacht "
Dus geen
Na hun ontbijt ze maar ff aan het werk gezet