Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.
Re: Het nieuwe cafè - Eliesabeth -
Oh Marga, dat klinkt niet fijn, even kalm aan, beterschap.
-
Noa en Lindi
Ientje Ik woon in Zuid Holland, in Waddinxveen een dorp aan de Gouwe.En luister graag naar radio Utrecht mooie muziek uit de jaren 60 .
Wil, Noa
en Lindi
en Lisa 
Hoop dat het gelukt is met je rustdagje. Hoe gaat het vandaag met je heup?Marga. schreef: ↑29 sep 2021, 09:39Goede morgen. Het word vandaag een rustdagje voor mij, ik heb vannacht slecht geslapen door pijn in mijn heup. Toen ik pijnstillers wilde pakken kon ik niet op mijn been staan maar nu gelukkig wel weer al is het nog steeds pijnlijk. Ik heb gisteren waarschijnlijk veel te veel gedaan en hier pluk ik vandaag de vruchten van. Ik heb vanmorgen wel met Balou gewandeld maar Lotus mag vandaag op haar pad, zo handig op dit soort dagen dat ze ook gewent is door haar blaasproblemen om op een puppypad te gaan. Een lekker rustdagje met veel lezen is zo af en toe ook wel fijn.

Het gaat alweer beter, ik heb voor de afgelopen nacht en komende nacht Tramadol gehad dus ik heb vannacht prima geslapen, vrijdag kan ik andere pijnstilling voor de nacht ophalen. Ik krijg een oproep thuis voor een foto, de arts denkt net als ik aan artrose en wil weten hoe erg het is. Ik doe het nog steeds rustig aan al heb ik vanmorgen wel even gras ingezaaid op het plekje waar de ren heeft gestaan. Ik dacht, dit moet ik hebben gedaan voor het weer gaat regenen. Daarna heb ik de hark er even doorgetrokken en ik wilde de grond wat aanstampen maar ik zakte ongeveer tot mijn knieën in de zachte grond. :mrgreen:
Vandaag blijf ik net als gisteren de rest van de dag binnen, lekker rustig lezen. Ze zijn voor mijn deur met de riolering bezig dus ik kan ook niet eens normaal mijn huis uit. Er is een grote tractor die de grond dat een soort van bulldozer uitgraaft weg brengt, de achterwielen van die trekker zijn bijna net zo groot als ik. Ik vind het best spannend om er langs te gaan, ik ben bang dat de bestuurder mij niet ziet. Dus mijn schoondochter neemt wat boodschapjes mee die ik vergeten ben en die haal ik na vier uur als de werklui weer naar huis zijn wel veilig bij haar op.
Vandaag blijf ik net als gisteren de rest van de dag binnen, lekker rustig lezen. Ze zijn voor mijn deur met de riolering bezig dus ik kan ook niet eens normaal mijn huis uit. Er is een grote tractor die de grond dat een soort van bulldozer uitgraaft weg brengt, de achterwielen van die trekker zijn bijna net zo groot als ik. Ik vind het best spannend om er langs te gaan, ik ben bang dat de bestuurder mij niet ziet. Dus mijn schoondochter neemt wat boodschapjes mee die ik vergeten ben en die haal ik na vier uur als de werklui weer naar huis zijn wel veilig bij haar op.
Bedankt dat je het vraagt, het gaat gelukkig beter maar ik heb overdag bijna nooit noemenswaardige last vooral s' nachts als ik er op lig.Jo-Anne schreef: ↑30 sep 2021, 11:52Hoop dat het gelukt is met je rustdagje. Hoe gaat het vandaag met je heup?Marga. schreef: ↑29 sep 2021, 09:39Goede morgen. Het word vandaag een rustdagje voor mij, ik heb vannacht slecht geslapen door pijn in mijn heup. Toen ik pijnstillers wilde pakken kon ik niet op mijn been staan maar nu gelukkig wel weer al is het nog steeds pijnlijk. Ik heb gisteren waarschijnlijk veel te veel gedaan en hier pluk ik vandaag de vruchten van. Ik heb vanmorgen wel met Balou gewandeld maar Lotus mag vandaag op haar pad, zo handig op dit soort dagen dat ze ook gewent is door haar blaasproblemen om op een puppypad te gaan. Een lekker rustdagje met veel lezen is zo af en toe ook wel fijn.![]()
Een leuk idee maar ik ben zo geen spelletjes mens dus ik waag mij er niet aan.Noa en Lindi schreef: ↑29 sep 2021, 12:01@ Jo-Anne je geeft het aantal letters bv.
Een woord van 10 letters je geeft dan de letters in willekeurige volgorde
Hier komen de letters :
De I van Isaac
De S van Simon
De O van Otto
De W van Willem
De U van Utrecht
De N van Nico
De B van Bernhard
2 keer de E van Eduard
De R van Rudolf
Nu kun je daar eern woord van maken , doe je best en wie het geraden heeft mag een nieuw woord bedenken
Hallo ben er ook weer ben ziek geweest
Heeft de griepje gehad en een paar dagen op bed gelegen ben vandaag voor het eerst op voel me een stuk beter nu.
Luca was niet bij me weg te slaan die dagen heerlijk lag die bij me.
Marga beterschap
Heeft de griepje gehad en een paar dagen op bed gelegen ben vandaag voor het eerst op voel me een stuk beter nu.
Luca was niet bij me weg te slaan die dagen heerlijk lag die bij me.
Marga beterschap

Had je al gemist Truus , gelukkig opgeknapt en op bed fijn gezelschap gehad

Ja Corrie Cora liet Luca uit toen die binnen was hup gelijk kwam die naast me liggen dus Luca heeft niet veel gedaan alleen maar slapen
Hij liet me echt met rust die lieverd
Hij liet me echt met rust die lieverd

Beterschapp verder Truus. Mooi he, dat je hond je zo aanvoelt. Vrouwtje ziek, dan moet ik dicht bij haar zijn en rustis zijn, honden zijn zo mooi.
Ja lief He maar voel me weer helemaal goed Ientje heeft weer zin om wat te doen

Fijn Truus,, zin hebben in iets doen, is een goed teken,
Hihi ik word ook altijd goed in de gaten gehouden , oeps ze beweegt wat gaat ze doen 

Best wel apart , leuk toch als decoratie
Moet je 't water ook verversen?
Moet je 't water ook verversen?

Wat mooi is dat , die groene bol.
Joh wat grappig , gekocht in tuin centrum?