Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.

Voor snelle korte "Fast Food" berichtgeving. Ga zitten aan de stamtafel laat je horen in deze Never Ending Story.
Marga.

Re: Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.

Bericht door Marga. » 06 dec 2023, 08:18

Ientje schreef:
05 dec 2023, 14:57
Moooe fotoos van je 3tal, hoe is het met Nemo?
Het gaat op het oog wel goed, alleen laat hij zijn vlees staan.
Maar katten zijn kieskeurig, misschien heeft hij de pijnstilling geproefd of geroken en vertrouwd hij het nu niet meer.
Ik heb nu speciale korrels in de kattenbak, hopelijk gaat hij er op en kan ik vandaag urine naar de dierenarts brengen, dan weten we ook iets meer.

Marga.

Bericht door Marga. » 06 dec 2023, 08:20

Lise schreef:
05 dec 2023, 19:11
Marga. schreef:
05 dec 2023, 14:51
De sneeuw begint hier langzaam weg te dooien, er lag vanmorgen weer een nieuwe lading maar ik denk niet dat die morgen gaat halen.
De honden zijn in ieder geval blij als het weer weg is, mijn broer ook.
Die is een paar jaar geleden in de sneeuw uitgegleden en heeft toen een ruggenwervel gebroken.
Nu durft hij als er sneeuw ligt niet meer naar buiten.

In Dordrecht geen sneeuw gezien. Beetje jammer want ik gun Cooper zijn sneeuwpret. Hij is nu 1,5 jaar en heeft nog geen sneeuw gezien.

Je ruggenwervel breken door uitglijden- in de sneeuw is een heel goed excuus om bij sneeuw lekker binnen te blijven. Gelukkig is het huisarrest van je broer binnenkort over en als ik de 14-daagse weersvoorspelling mag geloven, kan hij de komende weken van de buitenlucht genieten.
Jammer dat Cooper (nog) niet heeft kunnen genieten van sneeuw.

Gelukkig voor mijn broer sneeuwt het hier niet zo vaak.

Marga.

Bericht door Marga. » 06 dec 2023, 08:25

Corrie schreef:
05 dec 2023, 22:25
Toch leuk dat je 3 tal ff in de sneeuw konden.
Zag vandaag verschillende foto's voorbij komen met behoorlijk wat sneeuw o.a Drenthe
Wat erg van je broer , een mens kan raar terecht komen met vallen
Ik vind het echt genieten met sneeuw maar begrijp goed dat dit niet voor iedereen het zelfde is.
Er lag hier idd ook best wat sneeuw, altijd mooi om foto's te maken alleen is dit een drukke maand en heb ik ook nu niet echt tijd gehad om er met mijn camera op uit te gaan.
Maar de winter is nog maar net begonnen. :sneeuwpop

Ientje

Bericht door Ientje » 06 dec 2023, 10:20

Fijn van je te horen Marga over Nemo. Die aparte korrels, Ike wilde er niet op. Maar uiteindelijk zat zijn blaas dan zo vol, dat hij aangeprikt kon worden. Ook wel verschillemde keren gehad dat hij werd opgenomen tot dat hij of geplast had, of dat aanprikken mogelijk was.

Ientje

Bericht door Ientje » 08 dec 2023, 13:06

Vanmorgen schoenen teruggebracht. Heel teleurstellend, het is dus inderdaad de bedoeling dat ik bij uittrekken vd schoenen de veters er volledig uithaal,op het laatste oogje na, bij aantrekken weer terugrijgen en stevig aantrekken. Is mij niet verteld. Dat stevig aantrekken kan niet met mijn versleten pols, doet veel pijn. Vandaar de afspraak met een ritsje,
De mijnheer had in zijn aantekeningen geen rits staan, ik wel inde mijne. Het werd welles nietes, hij werd boos op mij. Welles nietes pas ik voor.
Een rits kan niet meer, dus nu haakjes voor de veters. Die haakjes waren bij het bespreken in september door dezelfde mijnheer afgeserveerd. Ik haak te makkelijk met een haakje vd ene schoen in de andere en dan klap ik op de grond. En laat ik die schoenen nu moeten dragen tegen het vallen....... vandaar dus een rits.
Maar allemaal niet waar zegt hij nu.
Ik ben nu in staat ze niet meer op te halen. 126 eigen bijdrage en 385 euro eigen risico

Corrie

Bericht door Corrie » 08 dec 2023, 16:32

Jeetje Ientje wat een teleurstelling ,had je het maar zwart op wit , welles- nietes schiet je niks mee op
Zo lang mee bezig geweest ,Zo veel geld en dan nog niet hoe het zou moeten :mrgreen
Afbeelding

Marga.

Bericht door Marga. » 09 dec 2023, 09:07

Wat vervelend Ientje.
Ik zal zelf ook koppig de schoenen laten staan als ik zeker wist dat een rits de afspraak was maar of dit verstandig is?
Hierbij is het niet te bewijzen, moeilijk.

Marga.

Bericht door Marga. » 09 dec 2023, 09:10

Nemo heeft nog steeds niet op de korrels geplast en dit gaat gewoon ook niet lukken.
Nu mag ik het zo laten en heeft Nemo weer moeite met plassen dan neemt de dierenarts hem op en haalt onder narcose urine uit de blaas.

Ientje

Bericht door Ientje » 09 dec 2023, 10:52

Ik,heb gistermiddag nog gebeld met het bedrijf. Uitgelegd dat ik me heel teleurgesteld voelde, en het voelde alsof ik als leugenaar werd weggezet. Excuses aangeh9den alsmik toch te scherp was. De telefoonmevrouw, heel aardig zou het toch opnemen met de betrokkene, maar een rits kan dus echt niet meer.
Voor mij een leer om in het vervolg alles drie keer na te vragen en desnoods de aantekeningen die gemaakt worden door de maker, na te kijken. Hij vulde alles in op formulieren, en die formulieren heb ik dus deze week niet gezien. Alles stond in de computer. Zijn dat scans of heeft iemand anders het overgetikt. daarkom je nooit achter.
Misschien waag ik er nog een review aan, om anderen te waarschuwen, kijk uit ze luisteren niet goed (want dat heb ik niet alleen in september, maar ook al in augustus gemerkt) , dus spreek alles heel goed af.

Corrie

Bericht door Corrie » 10 dec 2023, 12:58

wat een woei vandaag maar gelukkig droog
leuke banner hebben we weer op het forum, ere voor wie dat regelmatig veranderd :applaus
verder voor iedereen :xfirew een lichtje voor deze donkere dagen
fijne dag allemaal :zwaai
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 10 dec 2023, 16:49

Ientje schreef:
08 dec 2023, 13:06
Vanmorgen schoenen teruggebracht. Heel teleurstellend, het is dus inderdaad de bedoeling dat ik bij uittrekken vd schoenen de veters er volledig uithaal,op het laatste oogje na, bij aantrekken weer terugrijgen en stevig aantrekken. Is mij niet verteld. Dat stevig aantrekken kan niet met mijn versleten pols, doet veel pijn. Vandaar de afspraak met een ritsje,
De mijnheer had in zijn aantekeningen geen rits staan, ik wel inde mijne. Het werd welles nietes, hij werd boos op mij. Welles nietes pas ik voor.
Een rits kan niet meer, dus nu haakjes voor de veters. Die haakjes waren bij het bespreken in september door dezelfde mijnheer afgeserveerd. Ik haak te makkelijk met een haakje vd ene schoen in de andere en dan klap ik op de grond. En laat ik die schoenen nu moeten dragen tegen het vallen....... vandaar dus een rits.
Maar allemaal niet waar zegt hij nu.
Ik ben nu in staat ze niet meer op te halen. 126 eigen bijdrage en 385 euro eigen risico
Laat je deze schoenen maken Ientje, heb het niet zo gevolgd ik heb een vriendin die dat doet. Ook een verkeerd paar gekregen....
Afbeelding

Ientje

Bericht door Ientje » 10 dec 2023, 17:19

Ja, zijn orthopedische schoenen, voor de ontstoken achillespees. Ik zwik en ga te vaak op de grond. En dan geneest die pees nooit. Operatie moet ev3ntueel nadat ik de schoenen ingelopen heb.

Ientje

Bericht door Ientje » 10 dec 2023, 20:08

Prachtige kerstbanner.

Marga.

Bericht door Marga. » 18 dec 2023, 09:32

Ik moest nieuwe Isogel voor Balou kopen en ik heb gelijk maar even Adaptapil voor de dagen rond de jaarwisseling gekocht.
Ik hoop dat de honden hier de jaarwisseling mee door komen, Balou mag i.v.b. met zijn hartproblemen geen rustgevende tabletten meer.
Ik heb tijden de verhuizing de Adaptapil verzie voor katten gebruikt en dit heeft goed gewerkt bij Nemo.
Dus ik heb goede hoop, ik ga het zien.

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 21 dec 2023, 08:53

Marga. schreef:
18 dec 2023, 09:32
Ik moest nieuwe Isogel voor Balou kopen en ik heb gelijk maar even Adaptapil voor de dagen rond de jaarwisseling gekocht.
Ik hoop dat de honden hier de jaarwisseling mee door komen, Balou mag i.v.b. met zijn hartproblemen geen rustgevende tabletten meer.
Ik heb tijden de verhuizing de Adaptapil verzie voor katten gebruikt en dit heeft goed gewerkt bij Nemo.
Heb je nu ook al last van vuurwerk daar Marga?

Hoop dat het werkt ja de Adaptil!

:xlove
Afbeelding

Marga.

Bericht door Marga. » 21 dec 2023, 09:30

Jo-Anne schreef:
21 dec 2023, 08:53
Marga. schreef:
18 dec 2023, 09:32
Heb je nu ook al last van vuurwerk daar Marga?

Hoop dat het werkt ja de Adaptil!

:xlove
Momenteel valt het gelukkig wel mee maar er is al wel wat geknald.
Tijdens de jaarwisseling kan het hier flink tekeer gaan.

Corrie

Bericht door Corrie » 21 dec 2023, 11:41

Jo-Anne schreef:
21 dec 2023, 08:52
leuke Shih Tzu en gezellig melodietje en zo waar :deer
Afbeelding

Plaats reactie