Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.

Voor snelle korte "Fast Food" berichtgeving. Ga zitten aan de stamtafel laat je horen in deze Never Ending Story.
Marga.

Re: Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.

Bericht door Marga. » 13 feb 2024, 09:07

Ientje schreef:
12 feb 2024, 13:04
Volgens mij w9rd de pijn alleen maar erger, vanmorgen gebeld met de poli, maar het kon nog wel een paar dagen duren. Ze hebben in het bot geboord , dus dat veroorzaakt de pijn. Zolang ik geen koorts krijg en het niet heeel,dik wordt, uitzitten en pijn lijden..
wat vervelend, ik hoop dat de pijn snel weg is. Sterkte. :blommetje

Ientje

Bericht door Ientje » 13 feb 2024, 10:28

Durf het bijna niet te zeggen, maar vandaag was niet mijn eerste gang naar de paracetamol......zeker niet zonder pijn, maar wel minder.
Maar net eten gekookt voor drie dagen, kip met kerrie en ananas, nee, niet heel gezond, maar snel klaar, en ik ben kapot nu. Heeft dus wel impact.

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 15 feb 2024, 20:56

Lise schreef:
09 feb 2024, 18:52
Ientje schreef:
09 feb 2024, 16:06
Vandaag is het goed onder controle met de paracetamollen. Het zeurt.
:applaus :swingitbaby
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 15 feb 2024, 20:57

Ientje schreef:
13 feb 2024, 10:28
Durf het bijna niet te zeggen, maar vandaag was niet mijn eerste gang naar de paracetamol......zeker niet zonder pijn, maar wel minder.
Maar net eten gekookt voor drie dagen, kip met kerrie en ananas, nee, niet heel gezond, maar snel klaar, en ik ben kapot nu. Heeft dus wel impact.
Nou vind dat je het hartstikke goed doet! Dat is me een rotpijn weet er alles van.

Lekker kip met kerrie en ananas, en slim voor 3 dagen! :egyptian
Afbeelding

Ientje

Bericht door Ientje » 16 feb 2024, 11:21

Ik kookte eerst voor twee dagen maar altijd te veel, dus nu voor drie dagen, lekker makkelijk. Vandaag heb ik bami met foejonghai, of hoe je dat schrijft. Van de jumbo, maaltijd, ja te zout, maar ik had een keer zo,n trek in wat anders.,,

Gisteren met een celebex en6 para,s ! Het gaat goed. Durf het bijna hardop te zeggen. Mag ook wel, gisteren een week geleden,

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 16 feb 2024, 11:31

Ientje schreef:
16 feb 2024, 11:21
Ik kookte eerst voor twee dagen maar altijd te veel, dus nu voor drie dagen, lekker makkelijk. Vandaag heb ik bami met foejonghai, of hoe je dat schrijft. Van de jumbo, maaltijd, ja te zout, maar ik had een keer zo,n trek in wat anders.,,

Gisteren met een celebex en6 para,s ! Het gaat goed. Durf het bijna hardop te zeggen. Mag ook wel, gisteren een week geleden,
Je hebt gauw teveel hoor das waar.
Ohhhh lekker zijn die bakken met bami....

Eet je de hele bak bami in 1 keer op?
Afbeelding

Corrie

Bericht door Corrie » 16 feb 2024, 14:29

Fijn dat het beter gaat Ientje , ellendig is het pijn in de mond / kaak
Altijd handig wat meer koken , daarna is een makkelijke dag
Hier op het moment toch ook vaak kant en klaar eten ,of idd voor een paar dagen , invriezen en andere week eten
Afbeelding

Truus

Bericht door Truus » 16 feb 2024, 15:51

Fijn dat het beter ga Ientje
Gelijk heeft je voor een paar eten.
Afbeelding

Ientje

Bericht door Ientje » 16 feb 2024, 18:49

Ik heb de portie in 2 en gedaan, in magnetronschaaltje met goede deksels. Morgen dus nog een keer, was best lekker en proefde niet zout. Kan het toch zo wel een dagje bewaren?

Hele middag zitten wachten op de eneco, ze zouden de warmte meter vervangen voor een slimme meter, europese wetgeving, hoera. Om vier uur heb ik gebeld. Kreeg een dame aan de telefoon, best snel zelfs, oh we hebben u gistermiddag gebeld, en de voice mail ingesproken..... monteur is ziek. Alleen maar goed dat hii niet komt natuurlijk. Ik gekeken op de foon, geen gemist gesprek geen voice mail. Weer opnieuw gebeld, zei een andere dame, dat is raar, het was om half 5. Ehhh toen zat ik naast de telefoon tv te kijken, tja........
Ik krijg weer een brief met een nieuwe afspraak. Kan ik dat dan nu niet gelijk afspreken, nee, staat in de brief, zucht. En die afspraak....als ik,de brief krijg .... moet ik even bellen om te bevestigen.
Ik,heb wel gezegd dat ik nu voor de tweede keer de meterkast voor niets leeg heb gemaakt (is tie ook weer eens schoon :gniffel ) en dat ik het de volgende keer pas doe als de monteur er is. Dat snapte ze ook nog.

Ientje

Bericht door Ientje » 16 feb 2024, 18:50

Corrie, dat snap ik, kant en klaar maaltijden, toen mijn ma er nog was aten we dat ook.

Corrie

Bericht door Corrie » 16 feb 2024, 20:20

@ Ientje
Hier zijn ze alweer een aantal maanden geleden geweest voor slimme meter , zit er geen stopcontact in de meterkast dus ging niet door
Ik was zelf niet thuis en geen idee wat er verder over gezegd is maar geen slimme meter hier
Afbeelding

Ientje

Bericht door Ientje » 17 feb 2024, 08:49

Corrie schreef:
16 feb 2024, 20:20
@ Ientje
Hier zijn ze alweer een aantal maanden geleden geweest voor slimme meter , zit er geen stopcontact in de meterkast dus ging niet door
Ik was zelf niet thuis en geen idee wat er verder over gezegd is maar geen slimme meter hier
Ahh was dat het, hier ook geen stopcontact. Het is een slimme meter voor de warmte niet voor electra. Vorig jaar zomer of zo was dat hier, dat ze ook kwamen, nee kon niet en weg was mijnheer. Het rare is dat mijn buren nog niets daarvan hebben gehoord.

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 18 feb 2024, 09:09

Ientje schreef:
16 feb 2024, 18:49
Ik heb de portie in 2 en gedaan, in magnetronschaaltje met goede deksels. Morgen dus nog een keer, was best lekker en proefde niet zout. Kan het toch zo wel een dagje bewaren?
Ja doe ik ook weleens nog een dagje bewaren in de koelkast.

De helft is een redelijk goed zoutgehalte wat je dan binnenkrijgt. Maar niet als je het helemaal in 1 keer zou opeten, veel te veel :surprised :aaiaiai
Afbeelding

Marga.

Bericht door Marga. » 21 feb 2024, 09:05

Ik heb maandag een fotoshoot gedaan van een straattheatergezelschap op een manege, het was gezellig en leuk om te doen.
Toch denk ik niet dat ik dit regelmatig ga doen, ik voelde de druk van moeten presteren ik houd :Foto liever hobbymatig.
Maar ze zijn gelukkig heel tevreden over de foto's.

Afbeelding

Truus

Bericht door Truus » 21 feb 2024, 11:18

Hele leuke foto Marga
Afbeelding

Corrie

Bericht door Corrie » 21 feb 2024, 11:47

@ Marga
Goed gelukt de foto :Foto en ook leuk als je is een complimentje krijgt :super
Afbeelding

Ientje

Bericht door Ientje » 22 feb 2024, 09:51

Och wat een mooie foto, en wat leuk dat het gewaardeerd werd en je complimenten kreeg.

Gisteren was ik op het winkelcentrum hier in de buurt. Door de kaakchirurg en de 3 weken ab ben ik erg moe, meer dan normaal. Ik dacht, even bijkomen en zitten,  dus wilde ik een kopje koffie drinken in het eetcafe. Werd diki geweigerd, :aaiaiai ondanks haar dienstkleding, echt waardeloos.  Nee, ook een hulphond mag niet naar binnen kreeg ik te horen. Ik zei nog, jullie zitten fout, je mag haar niet weigeren, maar ze was niet te vermurwen. :geenidee
. Vanmorgen maar een mail gestuurd met link van de rijksoverheid, dat ze toch echt fout zitten, ben benieuwd of ik ooit een antwoord krijg. Ze gaan natuurlijk niet failliet aan dat ene kopje koffie, maar het is wel een trap na. Ik kan er wel,tegen, maar een ander kan dit toch heel erg vinden. :oldtimer

Dus ik weer naar huis gelopen, kapot was ik . Ach, dat slijt wel weer, heeft tijd nodig. In ieder geval kon ik bij ah gewoon met Diki een pak melk kopen, dus vanmiddag lekker pudding maken,

Zometeen honden balans en fittnes training, of ik dan nog zin heb in puddingkoken? Geen idee, maar het kan, anders morgen weer een dag . :applaus

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 22 feb 2024, 09:54

Marga. schreef:
21 feb 2024, 09:05
Ik heb maandag een fotoshoot gedaan van een straattheatergezelschap op een manege, het was gezellig en leuk om te doen.
Toch denk ik niet dat ik dit regelmatig ga doen, ik voelde de druk van moeten presteren ik houd :Foto liever hobbymatig.
Maar ze zijn gelukkig heel tevreden over de foto's.

Afbeelding
Dat kan ik me heel goed voorstellen dat je die druk voelt.
Het wordt dan meer "moeten" hè, heel anders :dogpet
Afbeelding

Plaats reactie