Fijn dat je weer beter bent Truus. Wat een leuk algending Yvonne, weer eens wat anders als een goudvis. Wat fijn dat Henk in aanmerking komt voor een scootmobiel nu kunnen jullie er samen op uit.
Ik heb het de afgelopen dagen druk gehad, de foto's van de fotograaf waren binnen dus ik heb er twee voor mijzelf uitgezocht en mijn kinderen mochten ook allemaal een foto uitkiezen. Deze laat ik afdrukken op canvas voor aan de wand, ze zijn al besteld dus ik ben benieuwd. Verder heb ik een foto samen gevoegd van twee van mijn kleinkinderen, dit had ik al met foto's van de andere vier kleinkinderen gedaan. Ik wil ze in het jaarboek hebben dus het moest nu wel gebeuren. En ik heb eindelijk een lijst met foto's van de honden en kat opgehangen, dit werd ook tijd. Hebben jullie ook een foto van de hond(en) aan de wand hangen?
Als de canvassen straks hangen hangt alles wat ik aan de wand wil hebben en is mijn huisje wel klaar. Voor de tuin heb ik nog één roze magnolia en voor in een bak dropplanten en lavendel staan, er staat al een bordeauxrode magnolia in de voortuin. Ik heb ook nog sneeuwklokjes en krokusjes bloembollen dit moet allemaal nog de grond in als het weer wat droger is. Dan is de tuin ook wel af, volgend voorjaar koop ik een schommelbank en kan ik genieten van de tuin.

De samengevoegde foto van mijn kleinzoon en jongste kleindochter.