Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.
-
Noa en Lindi
Re: Het nieuwe cafè - Eliesabeth -
@Jo Anne wat een gave foto zeg , dacht eerst dat het geen echte was !
@Lisa grappig die zwaan bij de Jumbo , misschien loopt hij zo naar binnen haha,
@Lisa grappig die zwaan bij de Jumbo , misschien loopt hij zo naar binnen haha,
Wil, Noa
en Lindi
en Lisa 
Nu weet ik ook wat een boomkikker is, hoe krijgt hij het voor elkaar daar te gaan zitten,
Vind het prachtig fam. Zwaan, hier zie ik regelmatig of het ene paar dan weer een ander, maar ze laten toch een hoop viezigheid achter

Paar dagen geleden kwam dochter en kleinzoon van buuf in de buurt haar cavalier pupje Kyra voorstellen 9 weekjes oud 

Vanmorgen kwam ik er één tegen van 7 mnd.
Het zijn zulke lieverds

En vriendin/ fokster stuurde deze foto van reutje uit laatste nestje die naar nieuwe eigenaar ging

Ben helemaal in love

Het zijn zulke lieverds

En vriendin/ fokster stuurde deze foto van reutje uit laatste nestje die naar nieuwe eigenaar ging

Ben helemaal in love

-
Noa en Lindi
Ohhhh wat een prachtige cavaliertjesCorrie schreef: ↑19 aug 2021, 13:21Paar dagen geleden kwam dochter en kleinzoon van buuf in de buurt haar cavalier pupje Kyra voorstellen 9 weekjes oud
Het zijn zulke lieverds
Ben helemaal in love![]()
Wil, Noa
en Lindi
en Lisa 
Om op te eten die pupjes.
Vraaaaag!
Ik wil morgen een cake bakken. De enige oven die we hebben, zit in de magnetron. Geen probleem. Maar moet die cake, uiteraard op het rooster, ronddraaien of moet ik dat stil zetten.
Weten jullie dat?
Vraaaaag!
Ik wil morgen een cake bakken. De enige oven die we hebben, zit in de magnetron. Geen probleem. Maar moet die cake, uiteraard op het rooster, ronddraaien of moet ik dat stil zetten.
Weten jullie dat?
Ooooh om op te vreten die puppie Corrie
Kwam oude buurvrouw tegen haar Jack Russel krijgt voor de 2e keer puppies. Het eerste nestje was maar een reutje. Die hebben ze gehouden. Nu hebben ze drie honden. Dat is best druk zegt ze. Ik kan me zo aanmelden, maar doe het niet, ik weet nu wat ik heb. Het is altijd leuk, een vierde of vijfde ook. Ik ken mezelf.
Vanochtend kwam er een meneer vande KPN het een en ander aansluiten, we zijn overgestapt van de Ziggo. Goed Molly dacht dus dat die man voor haar kwam. De hele tijd met knuffel in haar mond achter hem aan, af en toe demonstratief de knuffel laten vallen
. Heerlijk beest.
Nog een foto van van de week uit Middelburg, vond het mooi straatje. Mijn jongste was paar dagen weg met haar vriendje, heb ik ze gebracht.

Kwam oude buurvrouw tegen haar Jack Russel krijgt voor de 2e keer puppies. Het eerste nestje was maar een reutje. Die hebben ze gehouden. Nu hebben ze drie honden. Dat is best druk zegt ze. Ik kan me zo aanmelden, maar doe het niet, ik weet nu wat ik heb. Het is altijd leuk, een vierde of vijfde ook. Ik ken mezelf.
Vanochtend kwam er een meneer vande KPN het een en ander aansluiten, we zijn overgestapt van de Ziggo. Goed Molly dacht dus dat die man voor haar kwam. De hele tijd met knuffel in haar mond achter hem aan, af en toe demonstratief de knuffel laten vallen
Nog een foto van van de week uit Middelburg, vond het mooi straatje. Mijn jongste was paar dagen weg met haar vriendje, heb ik ze gebracht.

Wat ziet dat er gezellig uit, geeft echt een vakantie gevoel
Toen we nog in Zeeuws Vlaanderen woonden gingen we er wel eens heen , gezellig stadje
Hier denken de dames ook altijd als er iemand komt dat het voor hun is en ja altijd met speeltjes sjouwen
Toen we nog in Zeeuws Vlaanderen woonden gingen we er wel eens heen , gezellig stadje
Hier denken de dames ook altijd als er iemand komt dat het voor hun is en ja altijd met speeltjes sjouwen

Geen idee, ik bak nooit
Maar denk niet laten draaien, in gewone oven toch ook niet draaiend
Ben benieuwd hoe die zal smaken
Lekker lekker

Echt schatjes die pupjes maar als ik cavaliertjes zie moet ik toch altijd aan cm/sm denken en tegenwoordig ook als ik dwergkeesjes en chihuahua's zie, zo'n rot ziekte die veel van deze rassen treft.
Yvonne schreef: ↑19 aug 2021, 22:57Ooooh om op te vreten die puppie Corrie![]()
Vanochtend kwam er een meneer vande KPN het een en ander aansluiten, we zijn overgestapt van de Ziggo. Goed Molly dacht dus dat die man voor haar kwam. De hele tijd met knuffel in haar mond achter hem aan, af en toe demonstratief de knuffel laten vallen. Heerlijk beest.
![]()
@Yvonne
Een Jack Russel pup nee toch dan heb je geen rust meer hoor
Leuk Middelburg ging vroeger veel winkelen daar ken het straatje ook ben je Danny Vera nog tegengekomen woont daar ook
Waarom naar de KPN overgestapt ?

Klopt Marga maar er moet heel veel/ vaak getest worden op de teefjes/reutjes voordat er mee gefokt mag worden , moet je dus wel naar zo'n Fokker gaan

Cake komt er niet, kan het cakeblik niet vinden, denk weggegooid met de gedachte ik bak nooooit meer een cake, zo heb ik dus na mijn spets ook alle honden spullen op mp gezet en verder weggegooid. Ik zou noooooit meer een hond nemen
Zeg dus nooit nooit, kost nl geld.
Zeg dus nooit nooit, kost nl geld.
Wat een grappige foto
Goed idee een tulband,lekker met rozijnen , dat wordt smullen

@ Jo-Anne. We hadden onenigheid met Ziggo.
Van mijn dochter voor mijn 50 ste verjaardag een cadeau gekregen. Iets waar ik onderweg als we ze tegenkomen saltijd over heb. Alpaca’s. We zijn gaan wandelen met Alpaca’s, per 2 mensen 1 Alpaca. Volgens die vrouw hadden we de meest knuffelige. Dat klopte echt, die andere hielden wat af, maar die van ons niet. Helemaal verliefd, het was echt een super uitje. Mooie alpacafarm ook. Top.

Van mijn dochter voor mijn 50 ste verjaardag een cadeau gekregen. Iets waar ik onderweg als we ze tegenkomen saltijd over heb. Alpaca’s. We zijn gaan wandelen met Alpaca’s, per 2 mensen 1 Alpaca. Volgens die vrouw hadden we de meest knuffelige. Dat klopte echt, die andere hielden wat af, maar die van ons niet. Helemaal verliefd, het was echt een super uitje. Mooie alpacafarm ook. Top.

Dat is een leuk cadeau Yvonne
nooit geweten dat je er ook mee mocht wandelen
Mooie dieren zijn het
jullie hebben dus een gezellig uitje gehad

Mooie dieren zijn het

Wat ontzettend leuk zo`n kado. En die eerste foto
je straalt helemaal.
Wat is die lieffff die Alpaca, je trof het wel dan de meest knuffelige. Zulke lieve foto`s

Wat is die lieffff die Alpaca, je trof het wel dan de meest knuffelige. Zulke lieve foto`s