Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.
Re: Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.
Mooie fotoos Marga. 
Je mocht op bijna alle schepen maar bij de mooiste stonden lange wachtrijen dus ik ben niet op een schip geweest.
Succes met wachten op de uitslag, dit is toch altijd een beetje spannend.Ientje schreef: ↑17 jun 2024, 15:20Ja, ben weer thuis, hondsmoe, inderdaad hoog catherijne. Maar het us er rotaal veranderd, echt zoeken ondanks de route beschrijving, die zat vroeger bij de uitnodiging, nu downloaden uiteraard. Dus helemaal overgeschreven op de uitnodigingsbrief![]()
Het is goed gegaan nu de uitslag afwachten. 14 dagen.
Goede morgen. Waarachtig, het zonnetje schijnt heerlijk de huiskamer in.
Straks moet ik met Nemo naar de dierenarts voor controle van zijn bek.
Hij heeft de laatste vier dagen gespuugd maar gelukkig vannacht niet, ik vermoed door de Metacam dus hier moet ik het ook even met de dierenarts over hebben.
Hij heeft tijdens de gebitsreiniging vlooiendruppels gehad, lekker makkelijk toen hij onder zeil was maar nu is zijn haar uitgevallen op de plek van de druppels.
Hier kunnen we het gelijk ook even over hebben en over wat hij de volgende keer tegen vlooien moet krijgen.
Het is moeilijk, Nemo is erg gevoelig, van een vlooienband valt ook zijn haar uit en de tabletten eet hij niet.
Straks moet ik met Nemo naar de dierenarts voor controle van zijn bek.
Hij heeft de laatste vier dagen gespuugd maar gelukkig vannacht niet, ik vermoed door de Metacam dus hier moet ik het ook even met de dierenarts over hebben.
Hij heeft tijdens de gebitsreiniging vlooiendruppels gehad, lekker makkelijk toen hij onder zeil was maar nu is zijn haar uitgevallen op de plek van de druppels.
Hier kunnen we het gelijk ook even over hebben en over wat hij de volgende keer tegen vlooien moet krijgen.
Het is moeilijk, Nemo is erg gevoelig, van een vlooienband valt ook zijn haar uit en de tabletten eet hij niet.
Succes Marga. Misschien komt het spugen ook vd druppels?
Dank je, ja als ik dan de brief in mijn handen heb, durf ik hem bijna niet open te maken.,
Dank je, ja als ik dan de brief in mijn handen heb, durf ik hem bijna niet open te maken.,
Wel,leuk. Gisteren in de wachtkamer van preventicom, ik zoch alles bij elkaar, brief en id bewijs, ik,heb nooit een tas bij me, dus overvolle jaszakken. Viel het rolletje plastic poepzakjes uit mijn zak, zei tegen diki, raap jij het voor me op. Ja hoor. Maar ipv dat ze , makkelijk, het rolletje pakt, pakt ze een puntje van een zakje, knap, want dat lag dus plat op de grond en lastig pakken voor haar, roets rolletje door de wachtkamer. Lol.
Ze was er echt weer.
Ze was er echt weer.
Wat is Diki toch een lieve ( hulp) hond
Denk dat je het toen zelf weer moest oprollen
Denk dat je het toen zelf weer moest oprollen

Wat is ze toch een schatje, fijn dat ze je helpt waar ze kan.Ientje schreef: ↑18 jun 2024, 08:50Wel,leuk. Gisteren in de wachtkamer van preventicom, ik zoch alles bij elkaar, brief en id bewijs, ik,heb nooit een tas bij me, dus overvolle jaszakken. Viel het rolletje plastic poepzakjes uit mijn zak, zei tegen diki, raap jij het voor me op. Ja hoor. Maar ipv dat ze , makkelijk, het rolletje pakt, pakt ze een puntje van een zakje, knap, want dat lag dus plat op de grond en lastig pakken voor haar, roets rolletje door de wachtkamer. Lol.![]()
Ze was er echt weer.![]()
We zijn weer thuis, Nemo moet toch nog een week verder met de Metacam omdat de bek nog onrustig is.
Gaat hij weer spugen dan moet ik bellen maar ik denk dat ik het gewoon nog een week probeer met de Metacam of hij nu spuugt of niet.
Hij spuugt immers ook alleen maar 1x s' nachts en niet de hele dag door, dat de ontstekingen in de bek rustig worden vind ik ook heel belangrijk.
Hij ligt nu zijn roes uit te slapen in de bench boven en ik ga zo met Lotus wandellen en daarna na zwemles met mijn kleinzoon.
Maar we zijn voor de komende zes weken van de dierenarts af.
Gaat hij weer spugen dan moet ik bellen maar ik denk dat ik het gewoon nog een week probeer met de Metacam of hij nu spuugt of niet.
Hij spuugt immers ook alleen maar 1x s' nachts en niet de hele dag door, dat de ontstekingen in de bek rustig worden vind ik ook heel belangrijk.
Hij ligt nu zijn roes uit te slapen in de bench boven en ik ga zo met Lotus wandellen en daarna na zwemles met mijn kleinzoon.
Maar we zijn voor de komende zes weken van de dierenarts af.
GOEDEMORGEN ALLEMAAL
ZIEZO IK HEB DE BAL

Goed gedaan
De spanning stijgt
De spanning stijgt

Hier is de bal ik heb heel hard gelopen HUP HOLLAND!

KRANTENBERICHT*KRANTENBERICHT*LEES DE NIEUWE SHIH-TZU KRANT*

https://www.telegraaf.nl/nieuws/2036332 ... ter-wereld

Wat een prachtige plaatjes Jo-Anne
We ga er voor vanavond Hup Holland
Ga van het mooie weer geniet als ik dat uit hou in me hangmatje
We ga er voor vanavond Hup Holland
Ga van het mooie weer geniet als ik dat uit hou in me hangmatje

Zo mijn appartement is ook weer super schoon. Het is toch wel een luxe hoor om niet zelf te hoeven poetsen en buiten dat is het een welkome afwisseling. Gezellig kletsen en lachen.