Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.
Re: Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.
Een gezond en voorspoedig 2025 gewenst.
Hier is de jaarwisseling rustig verlopen.
Lotus lag zelfs rond twaalf uur naast mij te slapen, ze was wel even wakker geworden van het geknal maar weer verder gaan slapen.
Kat Nemo probeerde de schaduwen van het vuurwerk op de wand te vangen, die had er dus echt lol aan.
Ik ben om kwart over twaalf even naar mijn zoon en schoondochter gelopen, ze wonen vlak bij mij.
Juist toen ik daar was waaide er een grote pot vuurwerk bij mijn buren om dat grotendeels richting mijn huis ging.
Ik denk dat Lotus hier wel van is geschrokken, ze hijgde toen ik thuis kwam maar ze was al heel snel weer rustig.
Hierna heb ik tot ongeveer half drie muziekprogramma's zitten kijken met een slapende Lotus naast mij.
Al was ik hoogstens twintig minuten weg en had ik zicht op mijn huis, er kan altijd iets gebeuren waardoor angst ontstaat.
Vandaag doen we het rustig aan en is het met een dekentje op de bank dag.
Hier is de jaarwisseling rustig verlopen.
Lotus lag zelfs rond twaalf uur naast mij te slapen, ze was wel even wakker geworden van het geknal maar weer verder gaan slapen.
Kat Nemo probeerde de schaduwen van het vuurwerk op de wand te vangen, die had er dus echt lol aan.
Ik ben om kwart over twaalf even naar mijn zoon en schoondochter gelopen, ze wonen vlak bij mij.
Juist toen ik daar was waaide er een grote pot vuurwerk bij mijn buren om dat grotendeels richting mijn huis ging.
Ik denk dat Lotus hier wel van is geschrokken, ze hijgde toen ik thuis kwam maar ze was al heel snel weer rustig.
Hierna heb ik tot ongeveer half drie muziekprogramma's zitten kijken met een slapende Lotus naast mij.
Al was ik hoogstens twintig minuten weg en had ik zicht op mijn huis, er kan altijd iets gebeuren waardoor angst ontstaat.
Vandaag doen we het rustig aan en is het met een dekentje op de bank dag.
Dank je wel Marga.
Hier ook dekentje bank dag.
Diki deed het wonderbaarlijk goed. Ik had de hele avond klassiek fm opstaan. Vanaf 8 uur werd er speciale rustgevende muziek gespeeld voor de dieren. Diki was rustig, zo fijn. Ik was bang. Dat was ik nuet eerder tihdrns het vuurwerk. Het was hier enorm zo erg. Vuurwerk tegen mijn voorraam door de wind denk ik, in de tuin idem aan de achterkant. Blij dat het voorbij is.

Diki deed het wonderbaarlijk goed. Ik had de hele avond klassiek fm opstaan. Vanaf 8 uur werd er speciale rustgevende muziek gespeeld voor de dieren. Diki was rustig, zo fijn. Ik was bang. Dat was ik nuet eerder tihdrns het vuurwerk. Het was hier enorm zo erg. Vuurwerk tegen mijn voorraam door de wind denk ik, in de tuin idem aan de achterkant. Blij dat het voorbij is.

Mazzel.het is koud en het regent,
moet natuurlijk. Maar er kon een pakje komen.. eventjes droog. Briefje op de deur met de tekst zet maar in het hoekje. Maar ik weet dat deze bezorger geen woord nl spreekt.
Dus Met angst en beven naar buiten. Diki netjes alles gedaan, snel naar huis. Ze komt te kort, zeker weten.
Net thuis en de DHL staat voor de deur. Alles is goed gekomen en nu schijnt de zon.
.Maar nu eerst mijn kopje thee.
Enne met diki vanmorgen zoekspelletje gedaan, en balans oefening.
Net thuis en de DHL staat voor de deur. Alles is goed gekomen en nu schijnt de zon.
Enne met diki vanmorgen zoekspelletje gedaan, en balans oefening.
Haha even snel een rondje want zal je altijd zien dan komt net het pakje
Diki komt echt niks te kort hoor bij jou , zoekspelletjes zo leuk
Diki komt echt niks te kort hoor bij jou , zoekspelletjes zo leuk

Hier naast het huis is een stuk braakliggend terrein en daar steken ze vuurwerk af, best wel dicht naast mijn huis.Ientje schreef: ↑01 jan 2025, 12:48Dank je wel Marga.
![]()
![]()
![]()

Het huis waar je tegen aan kijkt met die twee ramen boven daar woon ik.
Zeker wel dicht bij jou huis ja
Wel fijn verder een hoekhuis, zit je toch aan 1 kant lekker vrij.
Gaat het lang door dan na twaalf uur, het vuurwerk daar afsteken?
Wel fijn verder een hoekhuis, zit je toch aan 1 kant lekker vrij.
Gaat het lang door dan na twaalf uur, het vuurwerk daar afsteken?

Die rust gevende muziek voor honden zet ik ook wel eens op als van Youtube als ik weg ga.Ientje schreef: ↑01 jan 2025, 12:48Dank je wel Marga.
![]()
![]()
![]()
Idd, blij dat het voorbij is en van mij mogen ze het ook verbieden.
Het was droog vanmorgen, heerlijk al twee wandelingen gedaan.
Ik vanmorgen maar klein rondje , heb moeite met lopen en moest ook nog voor boodschappen en apotheek
Ga nu 2e rondje

En nu is het heel slecht, enorme regen en wind.
Koud brrrrrrr. Het heeft hier g9ed gevroren, buren zijn allemaal aan het krabben. Wat een voordeel, geen auto haha.
Tweede rondje gelopen, uitkijken, want het park is niet helemaal horizontaal maar met golfjes, en die op en af ,,ritjes,, zijn behoorlijk glad. Diki vindt het best, ze rent heerlijk door het gras. Zou zo,n hond nou geen koude voetjes hebben,?
Ik heb vanmorgen voor het eerst de verwarming aangedaan. Hoopte dat ik het zou redden met mijn stoovk7ssentje. Maar 12 graden is toch wel erg kil, zelfs onder mijn dekbedje op de bank. Met getgeennik terug krijg in april van de eneco, hoop ik de gemeentelijke belasting te kunnen betalen. Vorig jaar ook gelukt. Zo ,,sparen ,, wij. Haha
Eind vorig jaar stond ik twee bij een huisje, gelijkvloers. Maar dat was dan ook het enige voordeel. . De huur was nauwelijks minder. En alle ramen op het zuiden, een zijkant op het westen, een achterkant die in het complex uitkomt, dus de hele dag zo'n en geen mogelijkheid de boel tegen elkaar open te zetten. Dat zag ik ook niet zitten. Zoveel zonwering dan nodig.
Fijn weekend allemaal.
Tweede rondje gelopen, uitkijken, want het park is niet helemaal horizontaal maar met golfjes, en die op en af ,,ritjes,, zijn behoorlijk glad. Diki vindt het best, ze rent heerlijk door het gras. Zou zo,n hond nou geen koude voetjes hebben,?
Ik heb vanmorgen voor het eerst de verwarming aangedaan. Hoopte dat ik het zou redden met mijn stoovk7ssentje. Maar 12 graden is toch wel erg kil, zelfs onder mijn dekbedje op de bank. Met getgeennik terug krijg in april van de eneco, hoop ik de gemeentelijke belasting te kunnen betalen. Vorig jaar ook gelukt. Zo ,,sparen ,, wij. Haha
Eind vorig jaar stond ik twee bij een huisje, gelijkvloers. Maar dat was dan ook het enige voordeel. . De huur was nauwelijks minder. En alle ramen op het zuiden, een zijkant op het westen, een achterkant die in het complex uitkomt, dus de hele dag zo'n en geen mogelijkheid de boel tegen elkaar open te zetten. Dat zag ik ook niet zitten. Zoveel zonwering dan nodig.
Fijn weekend allemaal.
Heerlijk weer , gevroren vannacht, heel dun vliesje zag ik op de vijver , zou toch fijn zijn als dit een poosje doorging 
Verder niet glad hier gelukkig , ik was ook iets later op pad ,steeds in donker lopen is ook niets aan
Hondjes geborsteld/ gekamt, doen ze dat bij jullie ook daarna ff goed schudden
Nu koffie en daarna weer een rondje
Fijne dag allemaal

Verder niet glad hier gelukkig , ik was ook iets later op pad ,steeds in donker lopen is ook niets aan
Hondjes geborsteld/ gekamt, doen ze dat bij jullie ook daarna ff goed schudden
Nu koffie en daarna weer een rondje
Fijne dag allemaal

Altijd schudden na de borstelbeurt. Dan zit je haar weer goed.
Net nog ronde gelopen. Zonnetje, gladheid is nu te zien, het is heerlijk buiten.
Net nog ronde gelopen. Zonnetje, gladheid is nu te zien, het is heerlijk buiten.
Luca ook altijd schudden na de borstelbeurt
Hier was het glad vanmorgen maar een klein stukje gelopen
Hard gevroren Cora kreeg de auto niet open was dicht gevroren maar toch open gekregen.
Hier was het glad vanmorgen maar een klein stukje gelopen
Hard gevroren Cora kreeg de auto niet open was dicht gevroren maar toch open gekregen.

Goedemorgen dames ,ik ga een poosje onder zeil , ben geveld door de griep denk ik .
Keelpijn , vreselijk hoesten en trillerig op de benen.

Keelpijn , vreselijk hoesten en trillerig op de benen.

Beterschap Corrie.
Lieve Corrie, heel veel beterschap. Ik hoop dat je snel opknapt