De afwerking geeft in ieder geval niet zoveel lawaai. Maar er word hier nog steeds volop gebouwd, ik denk aan wel 10 verschillende vrijstaande huizen en het dorpshuis er is nog steeds veel bouwverkeer in het dorp. Ik woon in januari alweer vijf jaar in deze woning, in mijn oude woning heb ik de afbraak van mijn oude eigen woning gezien en de bouw van de wisselwoningen. Het dorp is alweer een jaar of zes, zeven een een bouwput, ik kijk uit naar de dag dat het allemaal achter de rug is en er weer rust in het dorp is.Jo-Anne schreef: ↑16 okt 2025, 19:49Ahh hier ook heleboel verschillende vogels maar geen parkieten.Marga. schreef: ↑16 okt 2025, 08:39Goede morgen. Leuk die parkieten hier zie je die niet. Het is hier rustig met de vogels sinds ze de coniferen weg hebben gehaald en druk achter mij aan het bouwen zijn. Ze hebben de hekken inmiddels weggehaald dus de huizen zijn zover klaar, nu de binnenkant. Hopelijk komen de vogels terug als de rust een beetje weergekeerd is, de egels komen nog wel regelmatig.
Hopelijk schiet het een beetje op nu Marga met de binnenkant van de huizen.![]()
Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.
Re: Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.
5 jaaaarr, oei, dat gaat heel snel voor een buitenstaander. Woon je er verder wel fijn?
Eigenlijk wel en ik woon hier ook alweer 41 jaar. Wel blijft Delfzijl waar ik mijn jeugd heb door gebracht en waar mijn broers nog wonen trekken.
Maar mijn jongste zoon woont hier ook en mijn dochter woont hier een kilometer of vijf vandaan dus ook dichtbij.
Hierbij heeft iemand van de woningstichting tegen mij gezegd dat als ik hier weg ga ik er op achteruit ga omdat dit huis van het gas af is en de huizen waar ik in Delfzijl kans op maak niet.
Je moet er bij verhuizen eigenlijk niet op achteruit gaan en een verhuizing kost meestal ook meer dan je denkt.
In welk dorp woon je Marga? Ik ken Termunterzijl en Appingendam. Ben er in mijn jeugd heel vaak geweest omdat er familie van mijn woonde,Marga. schreef: ↑18 okt 2025, 08:23Eigenlijk wel en ik woon hier ook alweer 41 jaar. Wel blijft Delfzijl waar ik mijn jeugd heb door gebracht en waar mijn broers nog wonen trekken.
Maar mijn jongste zoon woont hier ook en mijn dochter woont hier een kilometer of vijf vandaan dus ook dichtbij.
Hierbij heeft iemand van de woningstichting tegen mij gezegd dat als ik hier weg ga ik er op achteruit ga omdat dit huis van het gas af is en de huizen waar ik in Delfzijl kans op maak niet.
Je moet er bij verhuizen eigenlijk niet op achteruit gaan en een verhuizing kost meestal ook meer dan je denkt.
Wat goed trouwens dat je zelf je bloeddruk ook meet!Jo-Anne schreef: ↑16 okt 2025, 19:47Seniorencheck?Ientje schreef: ↑16 okt 2025, 08:25Goedemorgen. Het is hier droog, geen wind en goede temperatuur. Ik mag vanmiddag richting huisarts voor de senioren check van bloeddruk en bloed cholesterol suiker enzv.
Is voor mij de eerste keer al mag, moet het geloof ik al van af je 60e .
Ben benieuwd.
Mijn bloeddruk heb ik gister en eergisteren zelf maar opgenomen, daar is hij toch veel te hoog.![]()
echt nog nooit van gehoord, krijg je daar oproep voor?
Hoe is het gegaan....

Ja, kreeg er dit jaar voor het eerst,een oproep voor., en ze was over alles tevreden, zelfs mijn cholestrol was,keurig.,mijn cholestrol was veel en veel,te hoog maar ik kreeg enorm veel pijn vd statines. Nu, vd cardioloog, vorig jaar, 2 per week ipv iedere dag, van een andere statine, en kijk dat is dus voldoende om het te laten dalen,Jo-Anne schreef: ↑19 okt 2025, 10:22Wat goed trouwens dat je zelf je bloeddruk ook meet!Jo-Anne schreef: ↑16 okt 2025, 19:47Seniorencheck?Ientje schreef: ↑16 okt 2025, 08:25Goedemorgen. Het is hier droog, geen wind en goede temperatuur. Ik mag vanmiddag richting huisarts voor de senioren check van bloeddruk en bloed cholesterol suiker enzv.
Is voor mij de eerste keer al mag, moet het geloof ik al van af je 60e .
Ben benieuwd.
Mijn bloeddruk heb ik gister en eergisteren zelf maar opgenomen, daar is hij toch veel te hoog.![]()
echt nog nooit van gehoord, krijg je daar oproep voor?
Hoe is het gegaan....
Ja het is koud buiten,,voor het eerst een das om gedaan. Vanmorgen weer hooperstraining, en het ging echt leuk.
Ik woon in 't Zandt een minuut of twintig van Appingedam.Lise schreef: ↑18 okt 2025, 08:58In welk dorp woon je Marga? Ik ken Termunterzijl en Appingendam. Ben er in mijn jeugd heel vaak geweest omdat er familie van mijn woonde,Marga. schreef: ↑18 okt 2025, 08:23Eigenlijk wel en ik woon hier ook alweer 41 jaar. Wel blijft Delfzijl waar ik mijn jeugd heb door gebracht en waar mijn broers nog wonen trekken.
Hier ook één keer per jaar de senioren controle, ik denk ongeveer vanaf mijn zestigste en ook bij mijn broer in Delfzijl doen ze dit. Dit word niet door de huisarts gedaan, bij ons doet de praktijkondersteuner het.Ientje schreef: ↑19 okt 2025, 11:35Ja, kreeg er dit jaar voor het eerst,een oproep voor., en ze was over alles tevreden, zelfs mijn cholestrol was,keurig.,mijn cholestrol was veel en veel,te hoog maar ik kreeg enorm veel pijn vd statines. Nu, vd cardioloog, vorig jaar, 2 per week ipv iedere dag, van een andere statine, en kijk dat is dus voldoende om het te laten dalen,
Fijn dat het goed gaat met Luca, toch altijd rust gevend als alles goed gaat.
Gaat nog meer waaien he getver...
Ik snap niet hoe je dat doet met die bewegende blaadjes altijd zo mooi gemaakt,
Luca een knuff van mij

Hier is dat niet een senioren controle....Marga. schreef: ↑20 okt 2025, 08:34Hier ook één keer per jaar de senioren controle, ik denk ongeveer vanaf mijn zestigste en ook bij mijn broer in Delfzijl doen ze dit. Dit word niet door de huisarts gedaan, bij ons doet de praktijkondersteuner het.Ientje schreef: ↑19 okt 2025, 11:35Ja, kreeg er dit jaar voor het eerst,een oproep voor., en ze was over alles tevreden, zelfs mijn cholestrol was,keurig.,mijn cholestrol was veel en veel,te hoog maar ik kreeg enorm veel pijn vd statines. Nu, vd cardioloog, vorig jaar, 2 per week ipv iedere dag, van een andere statine, en kijk dat is dus voldoende om het te laten dalen,

Goedemorgen fijne Woensdag
Leuk plaatje weer
Dat s voor mij niet zo moeilijk Jo-Anne
Dat doe ik met psp lessen dat doe ik graag doe het al heel lang zit daar voor op een forum waar psp lesjes staan
Dan krijg je een opdracht dan kan je maken en een hoop andere dingen.
Een knuffel terug van Luca
Leuk plaatje weer
Dat s voor mij niet zo moeilijk Jo-Anne
Dat doe ik met psp lessen dat doe ik graag doe het al heel lang zit daar voor op een forum waar psp lesjes staan
Dan krijg je een opdracht dan kan je maken en een hoop andere dingen.
Een knuffel terug van Luca