Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.

Voor snelle korte "Fast Food" berichtgeving. Ga zitten aan de stamtafel laat je horen in deze Never Ending Story.
Noa en Lindi

Re: Het nieuwe cafè - Eliesabeth -

Bericht door Noa en Lindi » 28 nov 2021, 19:56

Oh wat leuk Corrie, zo heb je al en aardige verzameling steentjes zeker :applaus
Wil, Noa :love en Lindi :dogwalk en Lisa :woefwoef

Marga.

Bericht door Marga. » 30 nov 2021, 09:09

Corrie schreef: ↑
28 nov 2021, 19:29
Werd ik vandaag toch weer verwend met dit mooie steentje , gewoon thuis bezorgd
Afbeelding

Afbeelding
Die is echt mooi.

Marga.

Bericht door Marga. » 30 nov 2021, 09:16

Het is momenteel een drukke tijd voor mij dus ben ik hier iets minder vaak te vinden.

Toch nog een operatie voor mijn schoonzus, ze werd vorige week maandag gebeld dat ze bij de chirurg moest komen daar kreeg ze te horen dat ze komende maand word geopereerd (als corona geen roet in het eten gooit).

Ientje

Bericht door Ientje » 30 nov 2021, 14:20

Wat leuk Corrie dat steentje, die zou ik mooi zelf houden! Mooie orchidee.

Corrie

Bericht door Corrie » 30 nov 2021, 15:20

Ientje schreef: ↑
30 nov 2021, 14:20
Wat leuk Corrie dat steentje, die zou ik mooi zelf houden! Mooie orchidee.
Die hou ik ook :st-danst
Afbeelding

Corrie

Bericht door Corrie » 30 nov 2021, 15:32

Marga. schreef: ↑
30 nov 2021, 09:16
Het is momenteel een drukke tijd voor mij dus ben ik hier iets minder vaak te vinden.

Toch nog een operatie voor mijn schoonzus, ze werd vorige week maandag gebeld dat ze bij de chirurg moest komen daar kreeg ze te horen dat ze komende maand word geopereerd (als corona geen roet in het eten gooit).
Wat naar voor je schoonzus , maar beter alles weg dan dat er wat blijft zitten , sterkte voor haar
Het is toch van te gekke dat operaties van wat dan ook niet door gaan vanwege Corona
Altijd gedacht dat we in Nederland een goed gezondheid systeem hadden, nu komen weer achter dat het niet zo is
Afbeelding

Corrie

Bericht door Corrie » 02 dec 2021, 12:13

Afbeelding

zo zeg wat ben ik dit weer zat :mrgreen: net nog hagel op onze koppies en overgegaan in natte sneeuw
dit gaat dus niet gebeuren :snowman
niemand wat te melden op het forum, akelig stil, iedereen verstopt in z`n eigen veilige bubbel :st-danst of druk met surprises en gedichtjes
hier doen we daar niet meer aan
vorige week was hier een hond vermist, geschrokken van een vuurwerk knal :run
gebeurde op de wielerbaan, losloop gebied voor de :dogwalk , dus redelijk veilig tenzij die door de uitgangen verdwijnt
mensen zoeken natuurlijk, later in de middag met een heel stel uit de buurt, volgende dag overal flyers en zoeken natuurlijk, ook in nabij gelegen gebied
volgende morgen met een speurhond die wel steeds op het zelfde punt uitkwam maar dat was vlakbij waar de hond verdwenen was
laat in de middag weer, tegen de tijd dat het donker werd, ze hebben toen een gedeelte vrijgemaakt in de braam struiken en ach toch arme dier zat helemaal vast
in de struiken en kon geen kant op :cry: , je zou toch denken dat ie zou blaffen als tie bekende stemmen hoort of andere honden :woefwoef
dit is wel een reden dat als ik de dames vrij laat lopen ook het harnasje afdoe, ooit in Spanje meegemaakt met buurhondje in Spanje die ook helemaal vastzat
onze Kissy en Noah ( ander hondje van de buren) hebben ons toen naar de plek geleid waar ze vast zat :dogpet
hoop niet dat ooit 1 van mijn dames zo verdwijnt
Afbeelding

Yvonne

Bericht door Yvonne » 02 dec 2021, 14:09

Dat lijkt me echt verschrikkelijk, gelukkig hebben ze de hond gevonden.
Hier bijna geen vuurwerk gelukkig, de hond van mijn schoonzus (wonen in Tilburg) die rent ongeveer 15 keer per dag naar boven naar de badkamer uit pure angst, daar gaat het nu al de hele dag door.
Vandaag gelukkig droog, wat een drap met het uitlaten. De vloer kan hier wel weer een goeie poetsbeurt gebruiken.
Van de week eens doen, ben nu weer redelijk bekomen (corona). Een week in bed gelegen en een week rustig aan gedaan, nu is alles weer oké. Behalve mijn geur, maar dat komt wel weer. Heeft ook voordelen, mijn man zei Molly stinkt ze moet gewassen worden, ik zeg heb er geen last van :gniffel
Zondag doen wij hier gewoon Sinterklaas met de volwassen kinderen haha, dat zal ik altijd blijven doen. We gaan ook smiddags met de Alpaca’s wandelen, dat weten ze niet. Vind dat zelf zo leuk en de jongste was er laatst niet bij. Beetje de dag vullen. Hopelijk beetje droog dan.
Nou meer weet ik niet :zwaai

Ientje

Bericht door Ientje » 02 dec 2021, 15:37

O h wat vreselijk als je hond weg is. Helemaal vast in de struiken, arm dier. Gelukkig gevonden.
Ik zou je geen raad weten van ellende.

Die natte sneeuw heb ik ook in gelopen. Vanmiddag zon en toen kwam buurman om Diki mee te nemen op zijn wandeling. Tjonge wat een modderbaaal kwam er terug. Maar in 10 minuten het meeste er uit geblazen. Oké schoon is ze nog niet, ik had haar eerst af moeten spoelen.

Ientje

Bericht door Ientje » 02 dec 2021, 15:38

Fijn Yvonne, weer opgeknapt, was je er erg ziek van , benauwd en zo?

Truus

Bericht door Truus » 02 dec 2021, 16:12

Het was hier ook honden weer klein beetje sneeuwgevallen toen kwam het zonnetje een beetje door
Ben zo aan tobben met me zus weet niet niet wat ermee moet ze zit maar de hele dag zeg niks als ik vraag wat is er zeg weet het niet
Heeft een paar dagen spelletje gedaan met haar wil ze ook al niet meer.
Zal toch eens proberen met me zus te praten zo ken ik ze niet.
Verder heeft Cora de kamen nog wat versiert zie er gezeggen uit in de kamer.
Luca is ook al zo rustig
Afbeelding

Yvonne

Bericht door Yvonne » 02 dec 2021, 16:58

02 dec 2021, 15:38
Fijn Yvonne, weer opgeknapt, was je er erg ziek van , benauwd en zo?
Nee niet benauwd, het voelde als een griep en aan het eind erge hoofdpijn. Behalve mijn geur ben ik wel weer oké. Je hoort wel veel dat mensen moe blijven dat heb ik gelukkig niet.

Lise

Bericht door Lise » 02 dec 2021, 18:36

Truus schreef: ↑
02 dec 2021, 16:12
Het was hier ook honden weer klein beetje sneeuwgevallen toen kwam het zonnetje een beetje door
Ben zo aan tobben met me zus weet niet niet wat ermee moet ze zit maar de hele dag zeg niks als ik vraag wat is er zeg weet het niet
Heeft een paar dagen spelletje gedaan met haar wil ze ook al niet meer.
Zal toch eens proberen met me zus te praten zo ken ik ze niet.
Verder heeft Cora de kamen nog wat versiert zie er gezeggen uit in de kamer.
Luca is ook al zo rustig
Ach Truus, ik ben geen dokter, maar zoals ik het nu lees denk ik dat je zus depressief is. Is ze al bij de huisarts geweest?
Het is natuurlijk superlief dat jij en Cora heel veel doen om je zus weer op de rails te krijgen, maar soms heb je echt hulp van buitenaf nodig.

Corrie

Bericht door Corrie » 03 dec 2021, 09:49

@ Yvonne
Corona had jou toch gevonden , gelukkig gaat het weer goed , was jij de enige in jullie gezin
Wel allemaal in quarantaine geweest of hoefde dat niet

@ Truus
Moeilijk toch hè met je zus, ze zal denk ik toch haar man missen , denk ook last van depressie , in deze tijd komt dat veel voor
Voor jou een :blommetje omdat je zo goed voor je zus zorgt
Afbeelding

Yvonne

Bericht door Yvonne » 03 dec 2021, 12:23

Corrie schreef: ↑
03 dec 2021, 09:49
@ Yvonne
Corona had jou toch gevonden , gelukkig gaat het weer goed , was jij de enige in jullie gezin
Wel allemaal in quarantaine geweest of hoefde dat niet
Klopt, ik stond er zelf van te kijken. Ben geen ontkenner ofzo, maar had wel zoiets van waar komt het vandaan. We zullen het nooit weten. Mijn dochters hebben het ook gehad, op wat hoofdpijn en verkouden na hadden die weinig klachten.
Mijn man bleef negatief. De enige trouwens in ons gezin die gevaccineerd is dus we moesten zowiezo allemaal in quarantaine.

Truus

Bericht door Truus » 03 dec 2021, 16:02

Ja ze is inderdaad een beetje depressief mis haar man nog vooral in deze tijd He
En ja ze heeft iets van de de dokter gehad ga soms goed maar dan weer niet
Maar heeft gister lekker met haar gebabbeld was wel huilen maar is er wel van opgeknapt
Vandaag gaat het beter is ze weeropgelucht.
Ze zit ook met die rug val ook niet mee voor haar rug de enen dag ook beter en minder.
Maar we blijven oefenen, komt goed allemaal hoor.
Afbeelding

Corrie

Bericht door Corrie » 04 dec 2021, 13:20

Gister met kleindochter nog ff naar Intratuin geweest. Vrijdags is ze om 15.00 uur klaar met werk en me daarna opgehaald, tjonge wat was het druk
Zij wilde een noordman kerstboom en nog 2 figuurtjes voor in de boom , ik onderstaand soort van boompje, wilde voor het keukenraam nog een ledster maar niet in voorraad dus heeft ze ter plekke gelijk met phone voor me besteld dus moet nog komen volgende week en een opgemaakte schaal met Hyacinten voor schoon dochter die kleindochter 's avonds gelijk naar haar moeder heeft gebracht en gelijk haar kerstspullen opgehaald die daar op zolder liggen
Het is weer een triest uitziende dag maar gelukkig droog
Fijn weekend allemaal :st-danst
Afbeelding
Afbeelding

Ientje

Bericht door Ientje » 04 dec 2021, 17:48

Wat leuk Corrie, is het een echte boom?

Corrie

Bericht door Corrie » 04 dec 2021, 18:44

04 dec 2021, 17:48
Wat leuk Corrie, is het een echte boom?
Ja , een Picea Glauca
Kerstboom is te breed voor hier en dit past goed
Heb dit al 3 jaar, 1x geprobeerd over te houden maar werd aan één kant toch bruin
Ach een gewone kerstboom moet je ook ieder jaar nieuw kopen dus dit ook maar , zo met lichtjes toch gezellig vind ik :snowman
Afbeelding

Yvonne

Bericht door Yvonne » 04 dec 2021, 19:11

Ziet er leuk uit zo :goedzo

Plaats reactie