Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.
Re: Het nieuwe cafè - Eliesabeth -

Wat is dit oh hallo ik ben Luna de diva van het forum en ik heet u allen welkom in dit nieuwe cafè
welkom allemaal

Moest gelijk aan m'n zus denken, haar naam was Elisabeth ( Ellie )
We zijn net terug van de wandeling
de dames uitgevloerd en ik ook , maar de plicht roept, het aanrecht :lol: lunch klaarmaken en daarna strijk
Fijn weekend allemaal

Hallo diva Luna,wat zit je weer parmantig
Mooie tekst Jo-Anne, door de hondjes iedere dag een lach hier
We zijn net terug van de wandeling
Fijn weekend allemaal

Ohhh echt waar je zus heette zij ook ElisabethCorrie schreef: ↑14 aug 2021, 12:41Moest gelijk aan m'n zus denken, haar naam was Elisabeth ( Ellie )
We zijn net terug van de wandelingde dames uitgevloerd en ik ook , maar de plicht roept, het aanrecht :lol: lunch klaarmaken en daarna strijk
Fijn weekend allemaal
Ik heb het cafè in overleg met Kelly vernoemd naar Lies
Ik ga ook het aanrecht effe doen blehhh niks geen zin in

Swanenburgh willem we gaan kijken maar nog niet begonnen, is het wat?

Ja kun je gerust naar kijken begin is een beetje taai maar het wordt gaandeweg beter

Ik ben druk in de tuin bezig, het gras begint steeds meer op een echt grasveld te lijken al zit er nog heel veel onkruid tussen. Maaien en maaien is het advies van de woningstichting, die moet ik morgen ook even bellen er blijft lang water staan op meerdere plekken in het grasveld. Ook rond mijn grote vlinderstruik en ik ben bang dat hij op den duur hierdoor het loodje legt. Hij heeft het al moeilijk genoeg met hardnekkige meeldauw maar hij leeft nog steeds en dit wil ik graag zo houden. Ik hoop dat de woningstichting het zelf gaat oplossen, ik vind dit iets voor hun. Desnoods kan ik er zelf ook wel iets aan doen, meerdere gaten in het gras boren op de plekken waar het water blijft staan en die vullen met grint of zand. Maar ook is mijn schuurtje erg nat dus ik leg het probleem eerst bij de woningstichting neer.
Ik ga straks het onkruid rond de stammen van de jonge struiken verwijderen en dan gooi ik wat boomschors rond de stammen tegen het onkruid zodat ik niet met de kantenmaaier te dicht bij de struiken hoef te komen. Hierna is zijn de ramen aan de beurt, die zijn nooit echt schoon als je op een bouwplaats woont. In oktober worden de andere huizen opgeleverd dus komt er hopelijk een einde aan al het zand en modder.
Maar ondanks deze puntjes ben ik nog steeds heel blij met mijn nieuwe woning.
Ik ga straks het onkruid rond de stammen van de jonge struiken verwijderen en dan gooi ik wat boomschors rond de stammen tegen het onkruid zodat ik niet met de kantenmaaier te dicht bij de struiken hoef te komen. Hierna is zijn de ramen aan de beurt, die zijn nooit echt schoon als je op een bouwplaats woont. In oktober worden de andere huizen opgeleverd dus komt er hopelijk een einde aan al het zand en modder.
Zo is het wel een vlinderstruik kan niet tegen natte voeten. Hier veel vraat (blad) door de nattigheid. Dat is goed ja gaten boren maar ik zou eerst de woningbouw benaderen inderdaad. Zijn wel prachtig vlinderstruiken.Marga. schreef: ↑15 aug 2021, 09:28Ik ben druk in de tuin bezig, het gras begint steeds meer op een echt grasveld te lijken al zit er nog heel veel onkruid tussen. Maaien en maaien is het advies van de woningstichting, die moet ik morgen ook even bellen er blijft lang water staan op meerdere plekken in het grasveld. Ook rond mijn grote vlinderstruik en ik ben bang dat hij op den duur hierdoor het loodje legt. Hij heeft het al moeilijk genoeg met hardnekkige meeldauw maar hij leeft nog steeds en dit wil ik graag zo houden. Ik hoop dat de woningstichting het zelf gaat oplossen, ik vind dit iets voor hun. Desnoods kan ik er zelf ook wel iets aan doen, meerdere gaten in het gras boren op de plekken waar het water blijft staan en die vullen met grint of zand. Maar ook is mijn schuurtje erg nat dus ik leg het probleem eerst bij de woningstichting neer.
Ik ga ook de ramen lappen vandaag nog mooi weer voor.

Ohhh prachtig zeg dat is heerlijk fietsen daar. Wat treffen die sjoetjes het toch met zulke baasjes lekker mee altijd overal naar toe
Daar ook mooi weer zie ik hier ook 

Wat een rust daar,prachtig zo'n boog van aan elkaar gegroeide bomen 

Ze zeggen dat slakken geen bieslook lusten nou zie hier. Dit jaar niet normaal meer zoveeeeel slakken brrrrrr

Yuk. Ff geen bieslook 
Whaaaa hoop het niet zeg, maar als je het hier buiten zou zetten vallen ze aan hoor.
Dat soort Devos hebben ze hier niet jammer ik heb die met citroen altijd.