Mijn Shih Tzu Gust

Welkom! Ben je nieuw hier op het Shih-Tzu forum, dan kun je jezelf en je Shih-Tzu(s) hier voorstellen.
Plaats reactie
Maureen.Declercq

Mijn Shih Tzu Gust

Bericht door Maureen.Declercq » 28 sep 2022, 05:47

Sind 2 maand heb ik een Shih Tzu pupje genaamd Gust .Hij is heel lief en slim maar ook een deugnietje.Hij leerd heel snel ,het enige groot probleem is dat hij niet wil eten ,ik heb al van alles gekocht en geprobeerd maar het is een heel kieskeurige eter
Bijlagen
received_5692590460765762.jpeg

Corrie

Re: Mijn Shih Tzu Gust

Bericht door Corrie » 28 sep 2022, 08:58

Welkom Maureen met sjoetje Gust :wave
Wat een leuke foto van je schatje :love
Heb je al eens geprobeerd de brokjes in een speelbal te doen of snuffelmat, misschien gaat hij zo wel eten
:welkom
Afbeelding

Zynaluna

Bericht door Zynaluna » 28 sep 2022, 11:59

Welkom op het forum :welkom
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 28 sep 2022, 12:01

Afbeelding

:zwaai

Welkom Maureen en Gust :love op het Shih-Tzu feel good hondenforum

Wat een mooi pupje is Gust :xlove

Heeft Gust slikproblemen of trekt hij zijn mooie Shih-Tzu deugnietje neusje al op als hij zijn eten ziet? :) :woefwoef

Ientje

Bericht door Ientje » 28 sep 2022, 12:49

Wat een leukerd. Welkom. Vertel vooral je belevenissen met Gust, zo leuk om dat te lezen.

Herkenbaar, mijn hondje wilde ook slecht eten. Het eten dat ik van de fokker mee kreeg wilde ze helemaal niet eten.
Als ze ouder worden, dan verandert dat echt. Tot die tijd, uitproberen wat hij wel lust
Je kan een beetje warm water over de brokjes doen, dan komt de aroma vrij, helpt ook vaak,
Of de brokje mengen met wat blikvoeding, of gestoomde voeding van bv, renske, ook erg lekker, vaak gaan dan de brokje ook zo naar binnen.,
Want je hondje is een pup, en die moet wel eten.
Je hebt hem twee maanden? Heeft hij misschien last van zijn tandjes die aan het wisselen zijn begonnen?

Corrie

Bericht door Corrie » 22 okt 2022, 12:18

Maureen.Declercq schreef:
28 sep 2022, 05:47
Sind 2 maand heb ik een Shih Tzu pupje genaamd Gust .Hij is heel lief en slim maar ook een deugnietje.Hij leerd heel snel ,het enige groot probleem is dat hij niet wil eten ,ik heb al van alles gekocht en geprobeerd maar het is een heel kieskeurige eter

Hallo Maureen

Wil je pup Gust al beter eten :geenidee
Ben best nieuwsgierig hoe het nu gaat :zwaai
Afbeelding

Plaats reactie