Mijn Shih Tzu Gust
-
Maureen.Declercq
Mijn Shih Tzu Gust
Sind 2 maand heb ik een Shih Tzu pupje genaamd Gust .Hij is heel lief en slim maar ook een deugnietje.Hij leerd heel snel ,het enige groot probleem is dat hij niet wil eten ,ik heb al van alles gekocht en geprobeerd maar het is een heel kieskeurige eter
Re: Mijn Shih Tzu Gust
Welkom Maureen met sjoetje Gust
Wat een leuke foto van je schatje
Heb je al eens geprobeerd de brokjes in een speelbal te doen of snuffelmat, misschien gaat hij zo wel eten

Wat een leuke foto van je schatje
Heb je al eens geprobeerd de brokjes in een speelbal te doen of snuffelmat, misschien gaat hij zo wel eten

Welkom Maureen en Gust
Wat een mooi pupje is Gust
Heeft Gust slikproblemen of trekt hij zijn mooie Shih-Tzu deugnietje neusje al op als hij zijn eten ziet?
Wat een leukerd. Welkom. Vertel vooral je belevenissen met Gust, zo leuk om dat te lezen.
Herkenbaar, mijn hondje wilde ook slecht eten. Het eten dat ik van de fokker mee kreeg wilde ze helemaal niet eten.
Als ze ouder worden, dan verandert dat echt. Tot die tijd, uitproberen wat hij wel lust
Je kan een beetje warm water over de brokjes doen, dan komt de aroma vrij, helpt ook vaak,
Of de brokje mengen met wat blikvoeding, of gestoomde voeding van bv, renske, ook erg lekker, vaak gaan dan de brokje ook zo naar binnen.,
Want je hondje is een pup, en die moet wel eten.
Je hebt hem twee maanden? Heeft hij misschien last van zijn tandjes die aan het wisselen zijn begonnen?
Herkenbaar, mijn hondje wilde ook slecht eten. Het eten dat ik van de fokker mee kreeg wilde ze helemaal niet eten.
Als ze ouder worden, dan verandert dat echt. Tot die tijd, uitproberen wat hij wel lust
Je kan een beetje warm water over de brokjes doen, dan komt de aroma vrij, helpt ook vaak,
Of de brokje mengen met wat blikvoeding, of gestoomde voeding van bv, renske, ook erg lekker, vaak gaan dan de brokje ook zo naar binnen.,
Want je hondje is een pup, en die moet wel eten.
Je hebt hem twee maanden? Heeft hij misschien last van zijn tandjes die aan het wisselen zijn begonnen?
Maureen.Declercq schreef: ↑28 sep 2022, 05:47Sind 2 maand heb ik een Shih Tzu pupje genaamd Gust .Hij is heel lief en slim maar ook een deugnietje.Hij leerd heel snel ,het enige groot probleem is dat hij niet wil eten ,ik heb al van alles gekocht en geprobeerd maar het is een heel kieskeurige eter
Hallo Maureen
Wil je pup Gust al beter eten
Ben best nieuwsgierig hoe het nu gaat