KERST

Voor Coffee Talk en serieuze algemene zaken. Start je eigen onderwerp en geef je mening.
Plaats reactie
agnes b

KERST

Bericht door agnes b » 16 okt 2020, 14:46

wat gaan jullie met kerst doen in deze nare tijd
normaal eten wij met een man of 20 mooie boom presentjes de hele mik mak
kan nu natuurlijk niet je kunt ook al niet uit eten, wordt er helemaal depri van
kind had goed plan waarom gaan we niet naar een mooi hotel
even zoeken heel leuk kerst arragement bij een Fletcher hotels restaurant, bar zwembad en wellnis allemaal open voor hotel gasten midden in het bos hondjes welkom moest Jan even masseren maar hij vindt het ook leuk gaan vanavond boeken heb er nu al zin in, oke je moet er iets voor doen om uit eten te gaan maar we gaan wel lekker 3 dagen weg :dance

Corrie

Re: KERST

Bericht door Corrie » 16 okt 2020, 15:00

hier ook nog geen idee wat te doen :geenidee
ergens hoop je dat het tegen die tijd over is maar ben bang van niet
gaaf plan Agnes :super
Afbeelding

agnes b

Bericht door agnes b » 16 okt 2020, 15:07

helaas wil ik ook geloven dat het dan over is ben een heel positief mens maar dit duurt nog minimaal een jaar of zo

Lise

Bericht door Lise » 16 okt 2020, 15:47

Wij (zus, zwager, neef, nicht en achterneefje) gaan één van de kerstdagen happen en trappen.
Dit houdt in: we klimmen op de fiets en starten bij mijn neef voor soep, gaan verder fietsen naar mijn nicht die het voorgerecht verzorgt, weer door naar mijn optrekje. Ik zorg voor het dessert. (hoofdgerecht slaan we voor het gemakt over). Als laatste leggen we aan bij het huis van mijn 15-jarige achterneef(je) die voor koffie zorgt. Dit huis heeft zijn vader (mijn neef(je) hem nagelaten. Hij woont er nog niet hoor, maar is wel zijn huis.

Ik ben met dit idee gekomen omdat met zijn allen aan tafel toch wel een gemis geeft. Wij missen dan mijn in november 2019 overleden 40-jarige neef.
Zoon van mijn zus en zwager, broer van mijn nicht en neef, vader van mijn achterneefje en last but not least mijn jongste neef, die ik nog altijd neefje blijf noemen.

Iedereen vond dit een goed plan, dus we gaan ervoor.

agnes b

Bericht door agnes b » 16 okt 2020, 16:30

klinkt ook tof

Truus

Bericht door Truus » 16 okt 2020, 16:34

Wij blijven gezellig thuis me zwager pas overleden op 20 september 2020
Me zus wil thuis kerst houden.
Wel met familie Cora Sanne Paul en ik dan
We gaan nu wel een kerstboom kopen en de kamer is veranderd dat ging allemaal niet meer toen me zwager nog leefde.
Afbeelding

agnes b

Bericht door agnes b » 16 okt 2020, 17:28

ik zet nog wel boom neer hoor van de grond tot aan plafond zo groot mogelijk

Marga.

Bericht door Marga. » 18 okt 2020, 11:17

Het is afwachten wat ik dit jaar met de kerst ga doen, normaal ga ik een dag met de hele familie eten bij mijn ex op de boerderij. En ik zou dit jaar uit eten gaan naar een etentje voor alleenstaanden dat o.a. door mijn broer wordt georganiseerd. Ik vrees dat dit alles niet doorgaat en dat het dit jaar kerst vieren op de bank word, samen met de honden en kat Nemo met een bord stamppot op schoot en een kerstfilm op de tv, zo knus en gezellig. :grin:

Ientje

Bericht door Ientje » 19 okt 2020, 19:56

Ik denk net als altijd, mijn ma en ik , weinig anders dan normaal. Wel kerstboompje, kunst, neerzetten en wat lekkers bij de koffie. Maaltijd via foodconnect, soort tafeltje dekje.kerkdienst luisteren via kerkomroep. Geen koor dit jaar, dat is anders,

Plaats reactie