Shih Tzu kijkt uit het raam en.....schrijf mee aan zijn verhaal
Re: Shih Tzu kijkt uit het raam en.....schrijf mee aan zijn verhaal
Pfff alweer een pad, ik kom er wel eens aan.
Zyna is al daar, ik volg wel
Zyna is al daar, ik volg wel

ff opletten, jullie zijn zo snel, zien ze allemaal wel waar we heen gaan
ppfffttt dat is klimmen geblazen ,voor uit achterblijvers ff een pootje bijzetten
ppfffttt dat is klimmen geblazen ,voor uit achterblijvers ff een pootje bijzetten

:lol:
Nou dat is best wel zwaar kom op Luna(R) wij halen het ook wel hoor ook al hangen onze tongen op onze pootjes, is hier nergens een overnachting te regelen?
Nou dat is best wel zwaar kom op Luna(R) wij halen het ook wel hoor ook al hangen onze tongen op onze pootjes, is hier nergens een overnachting te regelen?

Luna (r) denkt, jullie doen maar, ik loop terug naar de caravan.
De stoel van de baas is heerlijk om op te liggen..
Ow wacht ik leg mij in de caravan en dan zien jullie mij niet.

De stoel van de baas is heerlijk om op te liggen..
Ow wacht ik leg mij in de caravan en dan zien jullie mij niet.

Luna Luna (r) waar ben je? nu moet we goed nadenken waar is ze gebleven, Zyna waar kan je zusje zijn, kom maar mee ik denk wel dat ik het weet. Oh is het ver want ik ben moe

@ Jo-Anne
wat een lief plaatje heb je gemaakt
wil dat ook kunnen :uunk

woef woef kom achter Zuna aan
wat zie ik daar denkt Kissy, lijkt wel de auto van baasje,
misschien hier beter blijven wachten
misschien hier beter blijven wachten

Neee nee niet hier wachten daar komt een grote herdershond aan, oh en nog eentje wegwezen horen jullie dat? een snurkend geluid en het word steeds harder jahoor jongens hier is plek het is het rijdende huisje van L&Z gelukkig ik ben zo moe eens kijken of we erin kunnen komen hij zit toch niet op slot hè :mrgreen:

Lief plaatje hè Corrie
Het is hartstikke moeilijk om dat te doen, maar denk erover om een cursus te doen :mrgreen:

hallo hallo is er iemand thuis, doe de deur is open
we zijn bang , er komen grote honden aan
we zijn bang , er komen grote honden aan

De deur is open en de drinkbak is gevuld, 

Oh zie je de buurvrouw hiernaast kijken :P we moeten gauw naar binnen dank u wel L&Zts baasje eens even tellen of wij er allemaal zijn nu

die buurvrouw
zegt wat maken jullie een lawaai zeg woef woef
hup hup nog een paar, kom K. trapje op, waar bleef je nou, zeker konijnen keutels zien liggen
hup hup nog een paar, kom K. trapje op, waar bleef je nou, zeker konijnen keutels zien liggen

Zo hey we hebben geloof ik erg lang geslapen gaap gaap, die konijnenkeutels was een goed idee L&K lekker voedzaam :mrgreen: we gaan maar weer eens op huis aan vinden jullie ook niet??

ja naar huis
het is hier best vol, kijk L. daar staat vrouwtje bij de auto
laten we maar gauw gaan K. ze zijn vast blij om ons te zien
wat een avontuur hebben we beleefd hé en zo gezellig met z´n allen
tot de volgende keer vriendjes

het is hier best vol, kijk L. daar staat vrouwtje bij de auto
laten we maar gauw gaan K. ze zijn vast blij om ons te zien
wat een avontuur hebben we beleefd hé en zo gezellig met z´n allen
tot de volgende keer vriendjes

Op een dag keek er een Shih-Tzu de wijde wereld in en dacht laat ik eens naar buiten gaan daar waar van alles te beleven valt, geurtjes snuiven en lekker rennen. Ow daar komt de buurvrouw met haar rothond, maar ze geeft ons wel lekker koekjes :lol: maar voor koekjes trotseren we alles, goh die hebben echt gesmaakt. Nu ff rusten, lekker liggen op de stoel van de baas uitgebuikt, er moet gespeeld worden of naar het strand. Maar dat is een eind weg het strand, kom op we gaan vast in de sleurhut zitten wie weet. Aah de baas komt niet, we weten wel hoe we naar het strand moeten lopen. Daar heb je die rothond weer :lol: we zetten het gewoon op een rennen verbeeld je hij bijt in onze kontjes whoeee gauw hier naar rechts naar rechts pas op. Aah de bekende weg, ff snuffelen..
Zou ik hier plassen? Nee ik denk dat het daar beter is... Of toch?
Ja of toch hier heb je dat gezien dit is het bomen paradijs hier langs de kant van de weg wat nu? ben verdwaald geloof ik, ohhh kijk daar lopen nog meer sjoetjes
Kom laten we kijken of we ze in kunnen halen of misschien kunnen we ons aansluiten bij de sjoetjes groep er lopen hele leuke bij zeg woef woef wacht ff , weten jullie de weg naar het strand, dan kunnen we daar met z´n allen lekker rennen
ja kom mee naar het strand dat we er kwamen was het helemaal verlaten, we vonden een heel mooi pad in de duinen hey wat is dat nou daar??? waar waar ? ohhh vast een konijn die kunnen we wel vangen met z´n allen. Oh kijk er liggen allemaal lekkere brokjes hier, wat een aardig konijn is dat heeft hij zeker voor ons achtergelaten het zijn toch brokjes zeker ze smaken goed oohhh wat lekker, we hoeven nog niet naar huis, genoeg te eten hier snuf snuf, wat ruik ik, getver wie heeft er een scheet gelaten. Dat zal Luna zijn, want de brokjes zijn niet zo goed voor haar darmen pppfffttt gelukkig lopen we buiten, kom laat de rest liggen, we moeten dat konijn nog vangen. Oh neeeee dat konijn gaat toch niet in de zee, kom Luna Zyna Kissy en Luna rennen misschien kunnen we hem tegenhouden Luna (R) laat die vogel met rust, we willen dat konijn.Hey wat heb je daar nu iets wits een vogel? Luna (R) niet gaan jagen op het pietje. Pff wat zijn jullie flauw, goed ik kom al hèhè ´t hoeft al niet meer, konijn is gevlogen, waar is Kareltje nou weer ? toch niet verdwenen in de golven
Karel kom uit dat konijnenhol, hij is weg ugh ugh help ik zit vast, Kareltje je moet je achteruit bewegen niet proberen om te draaienwie wat welke zegt dat, is vast een slimmerikZo, karel is er weer bij..Het konijn is vliegen, maar zullen we ff pootje baden in de zee? We zijn er toch woef woef laten we dat doen, ff de stress weg spoelen Kareltje jij ook, je hebt allemaal zand op je snoet Karel Karel wat doe je nou het is maar water hoor, maar hij was als een wervelwind zo snel weer verdwenen. We lokken hem zo wel weer met een brokje :lol: intussen in de zee is het heerlijk pootje baden. Kom we gaan weer verder want het is best leuk zo de vrijheid, wat is dat bij Karel iets groots ook op 4 poten, ik kan het niet zien waar is mijn bril kan je dat niet zien
daar loopt een ezel,maar die moet werken, kindjes mogen zittend op z´n rug een rondje maken Welnee, dat is geen ezel..Dat zijn paarden van de garnaalvissers. Hoe zou dat smaken? Garnaal? ohhh nee toch geen paarden, L & K moeten die niet zien die gaan er achteraan
en willen in hun benen(poten) happen, straks krijgen ze een trap en vliegen ze door de lucht

Abigail ruikt even aan de garnalen maar trekt een hele vieze snoet... Getsie dat moet ik niet hoor, lijkt op vis bah. Eten jullie die vieze dingen maar op dan ga ik bij de paarden snuffelen. ohhh jeetje, Abi kijk uit, paard tilt z´n staart op..... pfftt gelukkig niet op je koppie Goh ondertussen zijn we met een hele groep sjoetjes, onze baasjes waar hangen die uit ? Èèn baasje staat daar garnalen te eten die Abigail niet lust want die vond dat de baasjes ze maar op moesten eten, maar waar zijn onze butlers toch gebleven, het is ook zo mistig ik hoor ze wel geloof ik de baasjes kijken uit de verte toe wat hun lieffies aan het uitspoken zijn hebben handdoeken en koekjes bij zich voor als ze nat- moe en hongerig zijn Dat bedoel ik maar met "butlers" sinds we eigenaren zijn van onze sjoetjes hebben we allemaal een full-time job erbij. Rennen rennen heerlijk rennen kom mee Z&L hebben een nieuw pad in de duinen ontdekt Pfff alweer een pad, ik kom er wel eens aan. Zyna is al daar, ik volg wel ff opletten, jullie zijn zo snel, zien ze allemaal wel waar we heen gaan ppfffttt dat is klimmen geblazen ,voor uit achterblijvers ff een pootje bijzetten. Nou dat is best wel zwaar kom op Luna(R) wij halen het ook wel hoor ook al hangen onze tongen op onze pootjes, is hier nergens een overnachting te regelen? Luna (r) denkt, jullie doen maar, ik loop terug naar de caravan. De stoel van de baas is heerlijk om op te liggen.. Ow wacht ik leg mij in de caravan en dan zien jullie mij niet.

Luna Luna (r) waar ben je? nu moeten we goed nadenken waar is ze gebleven, Zyna waar kan je zusje zijn, kom maar mee ik denk wel dat ik het weet. Oh is het ver want ik ben moe.

woef woef kom achter Zyna aan wat zie ik daar denkt Kissy, lijkt wel de auto van baasje, misschien hier beter blijven wachten Neee nee niet hier wachten daar komt een grote herdershond aan, oh en nog eentje wegwezen horen jullie dat? een snurkend geluid en het word steeds harder jahoor jongens hier is plek het is het rijdende huisje van L&Z gelukkig ik ben zo moe eens kijken of we erin kunnen komen hij zit toch niet op slot hè
hallo hallo is er iemand thuis, doe de deur is open we zijn bang , er komen grote honden aan. De deur is open en de drinkbak is gevuld,

Oh zie je de buurvrouw hiernaast kijken :P we moeten gauw naar binnen dank u wel L&Zts baasje eens even tellen of wij er allemaal zijn nu die buurvrouw
zegt wat maken jullie een lawaai zeg woef woef hup hup nog een paar, kom K. trapje op waar bleef je nou, zeker konijnen keutels zien liggen. Zo hey we hebben geloof ik erg lang geslapen gaap gaap, die konijnenkeutels was een goed idee L&K lekker voedzaam, we gaan maar weer eens op huis aan vinden jullie ook niet?? ja naar huis het is hier best vol, kijk L. daar staat vrouwtje bij de auto laten we maar gauw gaan K. ze zijn vast blij om ons te zien wat een avontuur hebben we beleefd hé en zo gezellig met z´n allen,tot de volgende keer vriendjes.

Zou ik hier plassen? Nee ik denk dat het daar beter is... Of toch?
Ja of toch hier heb je dat gezien dit is het bomen paradijs hier langs de kant van de weg wat nu? ben verdwaald geloof ik, ohhh kijk daar lopen nog meer sjoetjes
Kom laten we kijken of we ze in kunnen halen of misschien kunnen we ons aansluiten bij de sjoetjes groep er lopen hele leuke bij zeg woef woef wacht ff , weten jullie de weg naar het strand, dan kunnen we daar met z´n allen lekker rennen

Abigail ruikt even aan de garnalen maar trekt een hele vieze snoet... Getsie dat moet ik niet hoor, lijkt op vis bah. Eten jullie die vieze dingen maar op dan ga ik bij de paarden snuffelen. ohhh jeetje, Abi kijk uit, paard tilt z´n staart op..... pfftt gelukkig niet op je koppie Goh ondertussen zijn we met een hele groep sjoetjes, onze baasjes waar hangen die uit ? Èèn baasje staat daar garnalen te eten die Abigail niet lust want die vond dat de baasjes ze maar op moesten eten, maar waar zijn onze butlers toch gebleven, het is ook zo mistig ik hoor ze wel geloof ik de baasjes kijken uit de verte toe wat hun lieffies aan het uitspoken zijn hebben handdoeken en koekjes bij zich voor als ze nat- moe en hongerig zijn Dat bedoel ik maar met "butlers" sinds we eigenaren zijn van onze sjoetjes hebben we allemaal een full-time job erbij. Rennen rennen heerlijk rennen kom mee Z&L hebben een nieuw pad in de duinen ontdekt Pfff alweer een pad, ik kom er wel eens aan. Zyna is al daar, ik volg wel ff opletten, jullie zijn zo snel, zien ze allemaal wel waar we heen gaan ppfffttt dat is klimmen geblazen ,voor uit achterblijvers ff een pootje bijzetten. Nou dat is best wel zwaar kom op Luna(R) wij halen het ook wel hoor ook al hangen onze tongen op onze pootjes, is hier nergens een overnachting te regelen? Luna (r) denkt, jullie doen maar, ik loop terug naar de caravan. De stoel van de baas is heerlijk om op te liggen.. Ow wacht ik leg mij in de caravan en dan zien jullie mij niet.

Luna Luna (r) waar ben je? nu moeten we goed nadenken waar is ze gebleven, Zyna waar kan je zusje zijn, kom maar mee ik denk wel dat ik het weet. Oh is het ver want ik ben moe.

woef woef kom achter Zyna aan wat zie ik daar denkt Kissy, lijkt wel de auto van baasje, misschien hier beter blijven wachten Neee nee niet hier wachten daar komt een grote herdershond aan, oh en nog eentje wegwezen horen jullie dat? een snurkend geluid en het word steeds harder jahoor jongens hier is plek het is het rijdende huisje van L&Z gelukkig ik ben zo moe eens kijken of we erin kunnen komen hij zit toch niet op slot hè
hallo hallo is er iemand thuis, doe de deur is open we zijn bang , er komen grote honden aan. De deur is open en de drinkbak is gevuld,

Oh zie je de buurvrouw hiernaast kijken :P we moeten gauw naar binnen dank u wel L&Zts baasje eens even tellen of wij er allemaal zijn nu die buurvrouw

de sjoetjes hebben genoten van het avontuur
Kareltje kijkt uit het raam
blijf voorlopig maar lekker bij de kachel