Luna is een beetje zielig
gisterochtend was ze al van bed af voordat ik er uit was, dat gebeurt nooit
dus verwachtte eigenlijk dat ze gespuugd had of iets anders maar dat was niet zo
het was droog gisterochtend dus met de gedachte een goede wandeling te maken op pad
maar Luna was niet vooruit te branden en toen ze los mocht bleef ze gewoon zitten, ik had onderweg al aan haar pootjes gevoeld en dat liet ze toe
dus dat werd een stukje dragen en dan weer aan de riem lopen en stukje dragen want anders kwamen we geen stap verder
bij thuiskomst was ik goed kapot, Kissy niet blij want die had lekker willen rennen
eten voor ze klaar gemaakt maar Luna niet eten, ook geen stukje appel of banaan tussen de middag en naar buiten een ramp
vanochtend in de stortbui in de buurt gebleven en nadat Luna haar behoefte had gedaan haar thuis gebracht en daarna met Kissy nog even verder
maar die vond het ook maar raar dus na poepie weer naar huis en Luna zat achter de deur op ons te wachten
gelukkig heeft ze vanmorgen wel weer gegeten maar lopen hopeloos
ze loopt binnen wel maar niet spelen of rennen samen met Kissy , denk toch dat ze een pootje heeft bezeerd met van het bed afgaan
afwachten hoe het morgen gaat, hoop dat het niet te lang gaat duren want met dit weer is steeds stil staan en slakkegangetje niet erg prettig