Droog getraind

Voor Coffee Talk en serieuze algemene zaken. Start je eigen onderwerp en geef je mening.
Plaats reactie
Lise

Droog getraind

Bericht door Lise » 04 nov 2023, 12:57

Vanochtend van 10.00 - 11.00 uur was het droog tijdens onze behendigheidsles. Twister was home alone met stukjes worst. Normaal gesproken neem ik hem mee en terwijl ik de les met Pepper en Cooper volg, ligt Twister met iets lekkers in een hok op de hondenclub. Vanochtend heb ik hem thuisgelaten. Vond het te fris voor hem om een uur stil te liggen. Om 11.30 uur alle drie de boys nog droog uit kunnen laten. Vanaf 12.15 uur is het hier alleen maar regen wat de klok slaat. Na het uitlaten ben ik even naar de braderie in de kerk op de hoek geweest. Even rondje gelopen en een potje rabarber/gemberjam gescoord. Ben benieuwd hoe het smaakt. Het was leuk om daar even rond te lopen, maar je moet van oude meuk houden om je slag te slaan. Ik ben in ieder geval blij met mijn jam :) :) .

Corrie

Re: Droog getraind

Bericht door Corrie » 04 nov 2023, 13:33

Fijn dat het droog was tijdens de training :run en idd beter voor Twister thuis .
Vond het gisteravond tijdens laatste rondje ineens koud en vanmorgen dus maar winterjas tevoorschijn gehaald.
Geniet van de jam :lekker
Afbeelding

Marga.

Bericht door Marga. » 06 nov 2023, 11:04

Lekker dat je droog kon trainen.

Ik vind het wel leuk om op markten te struinen maar koop eigenlijk zelden iets of het moet eten zijn.

Ientje

Bericht door Ientje » 07 nov 2023, 19:00

Buiten trainen, het is fijn, maar droog is dubbel fijn.

Plaats reactie