50 tinten grijs

Voor Coffee Talk en serieuze algemene zaken. Start je eigen onderwerp en geef je mening.
Plaats reactie
Lise

50 tinten grijs

Bericht door Lise » 08 feb 2024, 14:52

De zoveelste grijze en regenachtige dag sinds oktober. Zelfs mijn honden komen in een dip. Vorige week toen het zonnetje heel even aan de hemel stond, leefden ze op en genoten van de heerlijke stralen (zie foto). Merken jullie ook dat je hond(en) helemaal klaar is/ zijn met 50 tinten grijs en regen?

Afbeelding

Marga.

Re: 50 tinten grijs

Bericht door Marga. » 09 feb 2024, 09:11

Ik merk weinig aan de honden maar die zijn natuurlijk blij als ze straks weer in de ren kunnen maar dit duurt nog even.
Ik kijk wel uit naar het voorjaar maar omdat we het weer niet in de hand hebben maak ik mij er nooit zo druk over.
Ik vind het wel jammer dat ik door de regen mijn nieuwe lens niet kan uitproberen maar ook dit komt wel.

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 09 feb 2024, 10:47

Lise schreef:
08 feb 2024, 14:52
De zoveelste grijze en regenachtige dag sinds oktober. Zelfs mijn honden komen in een dip. Vorige week toen het zonnetje heel even aan de hemel stond, leefden ze op en genoten van de heerlijke stralen (zie foto). Merken jullie ook dat je hond(en) helemaal klaar is/ zijn met 50 tinten grijs en regen?

Afbeelding
Niet normaal meer, hier plenst het nu van de regen.

Ja Karel is daar zeker klaar mee. Ze leven inderdaad op als de zon er eens is. Mijn oude kat toen pakte altijd waar hij kon de zonnestraaltjes mee en genoot dan. :zun :zonkiss

Trouwens karel moet genezen van zijn oog, gaat ook beter als het goed weer is volgens mij. Zeikweer blehhh.
Afbeelding

Corrie

Bericht door Corrie » 09 feb 2024, 12:35

Geen idee of de hondjes last hebben van 50 tinten grijs maar ik zelf wel :mrgreen
Wat een modderzooi is het hier weer , hondjes afspoelen en droog wrijven, zonder dat ben ik al moe genoeg
Ze komen wel wat aandacht te kort , erg maar kan het soms gewoon niet opbrengen
Afbeelding

Plaats reactie