uitslag was goed.

Voor Coffee Talk en serieuze algemene zaken. Start je eigen onderwerp en geef je mening.
Plaats reactie
Truus

uitslag was goed.

Bericht door Truus » 28 feb 2024, 15:14

Ben nefroloog viel reuze mee met de hoogte van de nieren,me nieren zakken per 2 jaar met 2%. hij zei als het 10% is dan gaan we ons zorgen maken.
En aan de lagen bloeddruk moet ik stoppen met zoute drop eten, dat moest ik toe van me eigen huisarts. Van deze dokter moet er gelijk mee stoppen. en veel wandelen dat doe ik nou weer nu Luca zijn pootje over is.
en voor me cholesterol heeft daar andere pillen voor gehad Over 3 maanden bel hoe met die nieuwe hoe het ga met de andere pillen.
Heeft zo,n leuke dokter gehad we hadden gelijk een klik ,hij kwam leuk over en goed kunnen gebabbeld.
Afbeelding

Lise

Re: uitslag was goed.

Bericht door Lise » 28 feb 2024, 19:11

Truus schreef:
28 feb 2024, 15:14
Ben nefroloog viel reuze mee met de hoogte van de nieren,me nieren zakken per 2 jaar met 2%. hij zei als het 10% is dan gaan we ons zorgen maken.
En aan de lagen bloeddruk moet ik stoppen met zoute drop eten, dat moest ik toe van me eigen huisarts. Van deze dokter moet er gelijk mee stoppen. en veel wandelen dat doe ik nou weer nu Luca zijn pootje over is.
en voor me cholesterol heeft daar andere pillen voor gehad Over 3 maanden bel hoe met die nieuwe hoe het ga met de andere pillen.
Heeft zo,n leuke dokter gehad we hadden gelijk een klik ,hij kwam leuk over en goed kunnen gebabbeld.
Weer wat van jou geleerd Truus. Ik dacht dat zoute drop de lage bloeddruk zou verhogen, niet dus. Ben n.a.v. jouw post gaan googelen.
Wandelen en buiten zijn is altijd goed. Fijn dat je nu met Luca weer kilometers kunt maken :dogwalk :dogwalk .

Marga.

Bericht door Marga. » 29 feb 2024, 10:58

Fijn dat de uitslagen uiteindelijk mee blijken te vallen.
Ik ben verzot op drop maar ben hier i.v.b. met achteruit gaande nierwaarden mee moeten stoppen, ik ben nu zoutarm.

Ientje

Bericht door Ientje » 01 mar 2024, 08:06

Mooi dat jet goed is Truus,

Ik begreep altijd dat het zoethout in de drop de bloeddruk verhoogt, dus dat het niet uitmaakte zout of zoet. Maar drop verhoogt dus niet? Wow ik ga gelijk een kilozak kopen,

Plaats reactie