Tekenles verslag
Re: Tekenles verslag
Dank je wel Kelly.
Heb ik gezien. Dank je.
Ohhh zo kunnen ze ook echt zitten, mooi Ien!
Van de zomer had ik putters in de tuin, kon er helaas geen foto van maken het was een stelletje. Die zijn ook mooi hoor.
Goed tekenmateriaal.
Van de zomer had ik putters in de tuin, kon er helaas geen foto van maken het was een stelletje. Die zijn ook mooi hoor.
Goed tekenmateriaal.

Dank jullie wel.
Ohhhhh kijk nou wat mooi! Ik wist niet dat het een distelvink was, wist alleen de naam putter.
Familie van de vink dus. Dat wij hier kwamen wonen zaten er een heleboel appelvinken in de boom hier. die zie ik niet zoveel meer.

Even dit topic opgezocht. Mijn laatste creaties
Ik wil een verjaardagskalender maken, met eigen tekeningen.
Twee tekeningen heb ik af.
De derde ben ik mee bezig, een musje. Ik vind vogeltjes ook erg leuk om te doen. Wil alleen tekeningen van de ,,wilde,, dieren en boerderijdieren in Nederland. Volgens mij ben ik niet goed begonnen, het schaap zie je dacht ik vooral in Engeland

Ik wil een verjaardagskalender maken, met eigen tekeningen.
Twee tekeningen heb ik af.
De derde ben ik mee bezig, een musje. Ik vind vogeltjes ook erg leuk om te doen. Wil alleen tekeningen van de ,,wilde,, dieren en boerderijdieren in Nederland. Volgens mij ben ik niet goed begonnen, het schaap zie je dacht ik vooral in Engeland

Mooi schaap,
engels of niet
prachtig wordt dit en wat een leuk idee om er een kalender van te maken.

Wat kun je toch mooi tekenen Ientje, echt een talent. 
Dank jullie wel.
Dank je wel. De tekenjuf heeft nog wat aanvullend advies gegeven, dus morgen weer verder.
dacht dat hij af was.