Lopen

Voor Coffee Talk en serieuze algemene zaken. Start je eigen onderwerp en geef je mening.
Plaats reactie
Lise

Lopen

Bericht door Lise » 27 aug 2024, 11:35

Na een flinke dip vorige week, zit ik nu in een opwaartse spiraal. Vorige week voelde ik me totaal niet fijn en van de 2,5km die ik daarvoor achter de rollator kon lopen, haalde ik toen met moeite 1,5km. Stond te trillen op mijn benen en werd er moedeloos van.

Gisteren voelde ik me een stuk beter, zelfs zo goed dat ik gisterenavond een stukje los gelopen heb, zelfs met Cooper aan de lijn. Vanochtend met één kruk op pad gegaan en weer een langer stukje los. Kortom, ik heb er weer vertrouwen in en eigenlijk lig ik precies op schema. Er staan ongeveer zes weken voor nadat je gipsloos bent voordat je weer enigszins kunt lopen. Vanmiddag naar de fysio die ik natuurlijk het goede nieuws ga vertellen. Los lopen betekent dat ik auto mag rijden. Zo langzamerhand krijg ik mijn vrijheid terug. Ben nu nog thuis aan het werk, maar wil vanaf maandag weer naar school. Ik krijg toestemming om op het schoolplein te parkeren, zolang het nodig is.

Al met al waren de afgelopen drie maanden pittig en lastig.
14 mei brak ik mijn enkel en 26 augustus kan ik weer enigszins lopen. Ik ben zo blij :lopen

Ientje

Re: Lopen

Bericht door Ientje » 27 aug 2024, 12:18

Wat fijn om van je te horen. Mooi dat het nu beter gaat. Het gaat in golfjes, maar als het iedere keer maar een stukje beter gaat.
Ik ben ooit geopereerd aan mijn pols, twee x achter elkaar en na zes weken vond ik dat ik wel weer alles moest kunnen doen. Toen zei de ergo therapeut. Het is niet al zes weken maar nog maar zes weken, trek er maar minimaal een half jaar vooruit voor alles weer helemaal goed is. En dat was maar een pols. Is ook helemaal goed gekomen.

Geduld is een schone zaak.
Wat goed dat je zometeen weer naar de school gaat.

Yvonne

Bericht door Yvonne » 27 aug 2024, 19:46

Gelukkig gaat het nu de goede kant op. Ik kan het me goed voorstellen dat het pittig was, de vrijheid en gewoon dingen zelf kunnen doen dat is zoveel waard.

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 28 aug 2024, 08:06

:zwaai

Wat goed eindelijk weer een beetje lopen!
Fijn dat je school het ook goed oppakt.

:surprised :dogwalk
Afbeelding

Marga.

Bericht door Marga. » 28 aug 2024, 08:22

Gelukkig dat het nu de goede kant opgaat, het is een lange zit geweest.

Corrie

Bericht door Corrie » 28 aug 2024, 15:15

Wat fijn Lise , na wat je hebt meegemaakt waardeer je het destemeer als je weer vlot kan lopen :lopen
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 02 sep 2024, 07:13

Lise schreef:
27 aug 2024, 11:35
Na een flinke dip vorige week, zit ik nu in een opwaartse spiraal. Vorige week voelde ik me totaal niet fijn en van de 2,5km die ik daarvoor achter de rollator kon lopen, haalde ik toen met moeite 1,5km. Stond te trillen op mijn benen en werd er moedeloos van.

Gisteren voelde ik me een stuk beter, zelfs zo goed dat ik gisterenavond een stukje los gelopen heb, zelfs met Cooper aan de lijn. Vanochtend met één kruk op pad gegaan en weer een langer stukje los. Kortom, ik heb er weer vertrouwen in en eigenlijk lig ik precies op schema. Er staan ongeveer zes weken voor nadat je gipsloos bent voordat je weer enigszins kunt lopen. Vanmiddag naar de fysio die ik natuurlijk het goede nieuws ga vertellen. Los lopen betekent dat ik auto mag rijden. Zo langzamerhand krijg ik mijn vrijheid terug. Ben nu nog thuis aan het werk, maar wil vanaf maandag weer naar school. Ik krijg toestemming om op het schoolplein te parkeren, zolang het nodig is.

Al met al waren de afgelopen drie maanden pittig en lastig.
14 mei brak ik mijn enkel en 26 augustus kan ik weer enigszins lopen. Ik ben zo blij :lopen
Ennnn?

Weer naar school vandaag ?? :lopen :dogpet
Afbeelding

Plaats reactie