Noodpakket.....
Re: Noodpakket.....
Ik heb potjes en water maar geen stroom. Ikhoop dat ik drie dagen vol kan houden. Als jumbo net geweest is lukt dat wel op vla en kwark. Koken lukt dan niet, opwarmen ook niet. Hebben jullie dan een of ander aggregaat?
Ohhh moet er niet aan denken
Zaklamp , kaarsen / waxinelichtjes
Water , potjes groente, bonen , knäckebröd
Alleen butagasflesje met brandertje ontbreekt denk ik of Henk moet dat nog ergens in de berging hebben liggen

Tja, ik heb zo het idee dat we ons helemaal gek laten maken. Hier geen noodpakket.
Bij mij is alles besteld, de boodschappen komen woensdag. Een campinggasstel, gaspotjes een noodradiootje enz worden deze week bezorgd.
Je kunt er uiteindelijk beten mee verlegen dan om verlegen zitten.
Ik heb mijn kinderen ook het advies gegeven om wat noodvoorraad in huis te halen, wat ze met het advies doen moeten ze zelf weten.
Ik heb mijn kinderen ook het advies gegeven om wat noodvoorraad in huis te halen, wat ze met het advies doen moeten ze zelf weten.
En hoe doe je dat met voeding, water?Marga. schreef: ↑10 mar 2025, 08:08Bij mij is alles besteld, de boodschappen komen woensdag. Een campinggasstel, gaspotjes een noodradiootje enz worden deze week bezorgd.

Flessen water en pot en blik groente en fruit is heel lang houdbaar, soms jaren. Ik zorg dat ik voor Lotus en Nemo een voorraadje voer in huis heb en water kunnen ze met mij meedrinken.Jo-Anne schreef: ↑13 mar 2025, 08:55En hoe doe je dat met voeding, water?Marga. schreef: ↑10 mar 2025, 08:08Bij mij is alles besteld, de boodschappen komen woensdag. Een campinggasstel, gaspotjes een noodradiootje enz worden deze week bezorgd.