Mooie kerst van mij en Luca
Heeft deze Creatie elf gemaakt

Shihtzu`s en Lhasa`s zijn nog nauwelijks te vinden daar.Ientje schreef: ↑26 dec 2025, 08:36Ja Truus, op deze dagen mis je je naasten het ergste. Sterkte.
Mooie Truien, ik wilde dat Diki een stap,zou verzetten met iets aan haar lijfje. Maar dan moet ik haar sleuren, zelfs een koekje helpt niet. Maar goed in Tibet kan het ook koud zijn, en op de kloostermuren waait het ook denk ik, en geen jasjes aan, wel heel,lange vacht met klitten, hoorde ik eens van een fokker die de honden had bezocht in Tibet, zouden onze honden echt nog daar leven?

Jammer, toch een stukje cultuur.Jo-Anne schreef: ↑29 dec 2025, 21:47Shihtzu`s en Lhasa`s zijn nog nauwelijks te vinden daar.Ientje schreef: ↑26 dec 2025, 08:36Ja Truus, op deze dagen mis je je naasten het ergste. Sterkte.
Mooie Truien, ik wilde dat Diki een stap,zou verzetten met iets aan haar lijfje. Maar dan moet ik haar sleuren, zelfs een koekje helpt niet. Maar goed in Tibet kan het ook koud zijn, en op de kloostermuren waait het ook denk ik, en geen jasjes aan, wel heel,lange vacht met klitten, hoorde ik eens van een fokker die de honden had bezocht in Tibet, zouden onze honden echt nog daar leven?