Hoe gaat het met iedereen?
Re: Hoe gaat het met iedereen?
Wat wil je zien, plaat die af is of waar ik bezig ben?
Is het alweer 3 weken? worden er nog meer denk ik vanavond persconferentie over verlenging.Lise schreef: ↑30 mar 2020, 14:59Week 3 van thuiswerken.
Ik mis mijn collega's en was helemaal happy dat ik afgelopen donderdag een ochtend naar mijn werk kon en zowaar vier collega's heb gezien (uiteraard hebben we afstand gehouden).
Aan de andere kant is het ook wel lekker dat ik binnen 1 minuut vanuit bed op kantoor ben![]()
![]()
Het duurt even, maar komt allemaal goed.
Paranoia, bang en gestresst zijn is niet goed voor je immuunsysteem. Probeer er zo relaxt mogelijk mee om te gaan.
Je mannen zullen het niet zo erg vinden dat vrouwtje iedere dag thuis is.
Lijkt mij ook wel gek als je collega`s in het echt ziet, een andere wereld geen handen geven, afstand houden ect. :mrgreen:

leuk Ientje
had er wel over gehoord en me af gevraagd of dat ook iets voor mij zou zijn
zoals je zegt wat moet ik ermee en waar laat ik het
dus er maar niet verder naar gekeken
had er wel over gehoord en me af gevraagd of dat ook iets voor mij zou zijn
zoals je zegt wat moet ik ermee en waar laat ik het
dus er maar niet verder naar gekeken

Het lijkt wel borduurwerk of zo wat leuk Ien! Moet je al die vakjes inkleuren met verf?

Het is verslavend, je verstand op nul zetten en plakken, heerlijk rustgevend mits je geen bakjes met steentjes omgooit.
Het is net borduren hetzelde systeem alleen zonder haald en draad en lapje. Maar ja, waar moet je er mee naar toe als het klaar is...
Het is net borduren hetzelde systeem alleen zonder haald en draad en lapje. Maar ja, waar moet je er mee naar toe als het klaar is...