Zoiets ja
Huiskamer kerst topic woef woef
Re: Huiskamer kerst topic woef woef
@ Roman
die is echt leuk
@ Yvonne
een foto van Gizmo en Molly bij de bananenboom zou ook gezellig zijn

die is echt leuk
@ Yvonne
een foto van Gizmo en Molly bij de bananenboom zou ook gezellig zijn

Wat een leuke kerstverzieringen. Ik begin pas aan kerst als de Sint geweest is, zaterdag komt de Sint mijn kleinkinderen met een bezoekje verblijden dus dan kan ik hier nog geen kerstboom hebben staan.

Hier dus eerst Sinterklaas en dan de kerstman al begrijp ik goed dat in deze tijd veel mensen het nu al gezellig in huis maken.

Hier dus eerst Sinterklaas en dan de kerstman al begrijp ik goed dat in deze tijd veel mensen het nu al gezellig in huis maken.
Wat een gezelligheid allemaal zeg. Zo mooi
Hier helaas niks dit jaar, te druk met inpakken e.d. en 95% van de kerstspullen blijft hier dus ik heb ook zo goed als niks om in Doorwerth neer te zetten.
Vind het nog het ergst dat ik dus ook geen kerstfoto van de smurfjes zal hebben.
Hier helaas niks dit jaar, te druk met inpakken e.d. en 95% van de kerstspullen blijft hier dus ik heb ook zo goed als niks om in Doorwerth neer te zetten.
Vind het nog het ergst dat ik dus ook geen kerstfoto van de smurfjes zal hebben.
@ Truus
Leuk gemaakt met Luca, teken jij die kerstmuts zelf of ergens een plaatje vandaan gehaald
@ Jolanda
Misschien met een beetje improvisatie foto maken,
Niemand in de buurt een kerstboom met verlichting buiten
Volgend jaar kan je naar eigen smaak je huisje versieren
Leuk gemaakt met Luca, teken jij die kerstmuts zelf of ergens een plaatje vandaan gehaald
@ Jolanda
Niemand in de buurt een kerstboom met verlichting buiten
Volgend jaar kan je naar eigen smaak je huisje versieren

Hè hè klaar
Vorige week lampjes gecontroleerd oké
Voordat ik ze erin doe oké
Klaar ze zitten erin lampjes doen het niet :cry:
Naar de Praxis voor nieuwe
Terug van plas rondje en Kissy gaat daar liggen dus gelijk

Vorige week lampjes gecontroleerd oké
Voordat ik ze erin doe oké
Klaar ze zitten erin lampjes doen het niet :cry:
Naar de Praxis voor nieuwe
Terug van plas rondje en Kissy gaat daar liggen dus gelijk

-
Lise
Hier ook geen kerstversiering. Ik heb er echt helemaal niets mee, maar ik vind het dan wel weer leuk als ik 's avonds het laatste rondje met de mannen loop en overal de kerstverlichting zie branden.
Op gezocht op internet en er zelf op geplakt CorrieCorrie schreef: ↑01 dec 2020, 16:25@ Truus
@ Jolanda
Niemand in de buurt een kerstboom met verlichting buiten![]()
Volgend jaar kan je naar eigen smaak je huisje versieren![]()

Nou kijk nou Kissy wat lief ligt ze daar. Ik vind die slee toch zo leuk hoe kom je daar nou aan

2 jaar terug die slee ( vond 'm ook zo leuk ) via plaatselijke fb verkoop gekocht 

Jij bent ook een enorme kerstfan hè wow eind oktober al een boom

Loraine schreef: ↑04 dec 2020, 14:31Het is bruin met champagne geworden.
Met goud erbij vond ik het een beetje too much worden.
Verder doe ik weinig aan versiering, wel heb ik bij ex de kerstboom mogen optuigen in zachtroze&zilver met fel babyroze glitterbloemen en zilveren slingers.
Ex pakt altijd meer uit met lampjes, een guirlande, een paar kleine, versierde, kerstboompjes en beeldjes hier en daar.
zou leuk zijn 

Ohhh wat krijgen ze???Loraine schreef: ↑07 dec 2020, 12:20De hondjes krijgen cadeautjes natuurlijk.
We kijken ff aan of deze week de beperkingen verscherpt worden of niet.
Zo ja dan ben ik hoogstwaarschijnlijk alleen, dan ga ik denk ik gourmetten of ik maak een lekkere ovenschotel ofzo.
En anders vier ik het met ex en haar zoon, tenzij zoon moet werken.
Wat we dan gaan doen met eten moeten we nog overleggen.
Ik heb een uitgebreide brunch geopperd en een spelletjesavond met hapjes en drankjes voor 1 dag.
Lieverd ik heb geen idee over die beperkingen(wat dat is en betekent). Dan ben je alleen zeg je. Nou niet echt natuurlijk je lieverds zijn er allemaal toch.