Buikgriep

Voor Coffee Talk en serieuze algemene zaken. Start je eigen onderwerp en geef je mening.
Yvonne

Re: Buikgriep

Bericht door Yvonne » 05 mei 2022, 17:29

Zo te lezen komt het wel goed Corrie, maar alles is wel behoorlijk anders geweest bij jullie. Hopelijk snel alles weer een beetje bij het oude. Het zal goed doen, weer een keer te kunnen winkelen.
Hopelijk verloopt het soepel met de thuiszorg.
:blommetje

Ientje

Bericht door Ientje » 05 mei 2022, 17:46

Thuishulp, kan de huisarts dat niet regelen?
Gezellig weer samen te zijn, maar sterkte met het zorgen als je zelf nog niet oké bent is dat zwaar.

Jo-Anne
Site Admin

Re: Buikgriep update

Bericht door Jo-Anne » 09 mei 2022, 08:20

Corrie schreef:
05 mei 2022, 12:12
even een update
Henk komt morgenavond weer thuis :ziek
afgelopen dagen druk geweest , uren aan de tel. gezeten om thuiszorg te krijgen voor Henk
maandag komt er iemand voor intake gesprek en hoop dat het dan in orde gemaakt wordt
:zwaai :blommetje
Nou vandaag iemand voor een gesprek succes Corrie :blommetje
Gaat alles een beetje sinds Henk weer thuis is?
Afbeelding

Corrie

Bericht door Corrie » 09 mei 2022, 19:58

Echt makkelijk gaat het niet hoor, uiteraard personeel tekort
In principe nu voor 3 dagen douche hulp en aankleden natuurlijk niet op de dagen die ik graag wou en pas tussen 11.00 en 13.00 uur

Polsalarm is ook nog een dingetje en het sleutelkastje
Ben er nog niet achter of daar een tegemoet koming
van de zorgverzekering voor is
Wel als de kinderen opgeroepen kunnen worden maar dat is niet de bedoeling heb dat zelf mee gemaakt met mijn vader

Al met al een uitzoekerij en stress , kan zelf nog niet veel verdragen en Henk lukt het helemaal niet, het meeste gaat aan hem voorbij
Afbeelding

Ientje

Bericht door Ientje » 09 mei 2022, 21:04

Corrie schreef:
09 mei 2022, 19:58
In principe nu voor 3 dagen douche hulp en aankleden natuurlijk niet op de dagen die ik graag wou en pas tussen 11.00 en 13.00 uur

Wel als de kinderen opgeroepen kunnen worden maar dat is niet de bedoeling heb dat zelf mee gemaakt met mijn vader

Al met al een uitzoekerij en stress , kan zelf nog niet veel verdragen en Henk lukt het helemaal niet, het meeste gaat aan hem voorbij
Het alarm, zit vaak in je zorgverzekering en konden wij daar aanvragen.
Zorgverzekeringvertelde waarmee, met welk bedrijf, zij een contract hadden.
Toen daarmee contact opgenomen en was snel geregeld. Rekeningen gaan rechtstreeks via verzekering, geen omkijken naar.
Sleutelkastje? Misschien kan de thuiszorg vertellen hoe je dat krijgt? Die maken er gebruik van.

Lise

Bericht door Lise » 09 mei 2022, 21:24

Corrie schreef:
09 mei 2022, 19:58

Wat een gedoe Corrie Pas in ieder geval goed op jezelf. Het komt wel weer goed, maar is nu even een dingetje.

Plaats reactie