Ja het was koud en nat vandaag hier. Vanmiddag kunnen lopen terwijl het droog was. Daarna douchen om weer warm te worden,
Nieuwe huisgenootjes mijn overwegingen enn ze komen
Re: Nieiwe huisgenootjes mijn overwegingen enn ze komen
Vanmorgen de gerbils een schoon huis. Ik mag nu ook in bad, ben wat stoffig geworden.
Cavia,s moet je wel 2x per week schoonmaken. Gerbils drinken amper, dus veel minder vaak een schoon huis. Ik had bij de bodembedekking een kokosnoot besteld. Vandaag dus bevestigt aan het deksel . En beiden maken er al gebruik van, vokgens mij moeten ze wel zeeziek worden zo schommelen ze.

Beetje vaag, want stilzitten wilde ze niet
.
Er in. En schommelen maar

Cavia,s moet je wel 2x per week schoonmaken. Gerbils drinken amper, dus veel minder vaak een schoon huis. Ik had bij de bodembedekking een kokosnoot besteld. Vandaag dus bevestigt aan het deksel . En beiden maken er al gebruik van, vokgens mij moeten ze wel zeeziek worden zo schommelen ze.

Beetje vaag, want stilzitten wilde ze niet
.

Er in. En schommelen maar

Re: Nieuwe huisgenootjes mijn overwegingen enn ze komen
Zo leuk zoals ze erin zitten
Kunnen ze zich zelf in slaap wiegen
Kunnen ze zich zelf in slaap wiegen

Echt heel tam worden ze niet. Bijten doen ze zeker niet. Geef ik eten dan komen ze meteen naar het deurtje en zitten op mijn hand. Pakken blijft lastig, wil ik dat makkelijker kunnen doen dan moet ik er meer tijd insteken. Maar ik geniet van het kijken naar ze. Het graven van gangen, het spelen met elkaar.
Hij gaat echt een kijkje nemen in die kokosnoot.Ientje schreef: ↑08 mei 2023, 17:53Echt heel tam worden ze niet. Bijten doen ze zeker niet. Geef ik eten dan komen ze meteen naar het deurtje en zitten op mijn hand. Pakken blijft lastig, wil ik dat makkelijker kunnen doen dan moet ik er meer tijd insteken. Maar ik geniet van het kijken naar ze. Het graven van gangen, het spelen met elkaar.
Wat leuk dat je dit post, helemaal opgezocht je topic
Kan me best voorstellen dat je ervan geniet, lekker levendig in huis

Ja, en ze rammelen aan van alles, dus ook geluid. Ze zijn zo leuk.
Echt leuk, je eigen entertainment team