Hallo zondag
Hallo zondag
Moet het even kwijt
Goedemiddag iedereen
Het is hier weer mis hij ging zo te keer tegen Cora hij beschauw Cora als een vreemde erg hoor als je eigen dochter niet meer kan, hij is zo in de war,me zus kan die af en toe,en mij ook niet
Kan wel janken Pufffffffff en het duurt zo lang voor ze komen praten we hebben gebeld of het niet eerder kan maar we kregen het antwoord Nee
Het is zo druk zeiden ze.
Goedemiddag iedereen
Het is hier weer mis hij ging zo te keer tegen Cora hij beschauw Cora als een vreemde erg hoor als je eigen dochter niet meer kan, hij is zo in de war,me zus kan die af en toe,en mij ook niet
Kan wel janken Pufffffffff en het duurt zo lang voor ze komen praten we hebben gebeld of het niet eerder kan maar we kregen het antwoord Nee
Het is zo druk zeiden ze.

Re: Hallo zondag
Wat erg Truus, om dat mee te moeten maken.
-
Lise
Oh Truus, dit hakt er zo in.
Hebben jullie contact met de huisarts? Misschien kan hij of zij er een crisisopname van maken. Sterkte meis, ook voor je zus en nichtje.
Hebben jullie contact met de huisarts? Misschien kan hij of zij er een crisisopname van maken. Sterkte meis, ook voor je zus en nichtje.
Ja zeker en ik zelf heeft nog nooit iemand mee gemaakt die dement
Dus komt hard aan als je dit mee maak Ientje
Mij ouders waren niet Dement
Dus komt hard aan als je dit mee maak Ientje
Mij ouders waren niet Dement

Ach Truus vreselijk. Je zwager kan hier helemaal niets aan doen, zo triest.
Kun je geen opname op je telefoon maken en dat laten zien?
Want dit word onhoudbaar zo.
Hou je goed en en natuurlijk voor allemaal sterkte.
Kun je geen opname op je telefoon maken en dat laten zien?
Want dit word onhoudbaar zo.
Hou je goed en en natuurlijk voor allemaal sterkte.

Wij hebben een vervelende huisarts Lise
Als je bij een andere dokter ben in het ziekenhuis help die je niet dat is zijn protocol
Maar heeft hem een extra pil gegeven nu is die rustig
Als je bij een andere dokter ben in het ziekenhuis help die je niet dat is zijn protocol
Maar heeft hem een extra pil gegeven nu is die rustig

We weten dat die het niet meer weet maar je moet het wel even mee
Nee dat doe Cora niet Jo-Anne nu praat die weer tegen Cora
Net wat je zeg is erg triest
Nee dat doe Cora niet Jo-Anne nu praat die weer tegen Cora
Net wat je zeg is erg triest

Wat vreselijk en zo zwaar. Heb het bij Marco's opa en oma gezien. Breekt je hart.
Erg dat de huisarts zo vervelend is, daar heb je dus ook niks aan. Wou dat ik een oplossing wist. Heel erg veel sterkte en een dikke knuffel
Erg dat de huisarts zo vervelend is, daar heb je dus ook niks aan. Wou dat ik een oplossing wist. Heel erg veel sterkte en een dikke knuffel
We moeten het maar even volhouden dat ze komen praten 16 Sep Jolanda dan weet jij wat we mee maken
Wil jullie bedanken dat ik me verhaal kwijt kon
Wil jullie bedanken dat ik me verhaal kwijt kon

het is zo triest, voor je zwager die geen idee heeft van wat hij doet
voor jullie omdat het zo moeilijk is om er mee om te gaan
schrijf het maar lekker van je af hier hoor Truus
hoop echt voor jullie dat de casemanager inziet dat er vlug een plek voor je zwager gevonden moet worden

voor jullie omdat het zo moeilijk is om er mee om te gaan
schrijf het maar lekker van je af hier hoor Truus
hoop echt voor jullie dat de casemanager inziet dat er vlug een plek voor je zwager gevonden moet worden

Tja jammer dat we ver wonen
Nadia is referentie petsoon dementie en heeft er wel wat ervaring mee door haar werk.
Al is ieder persoon toch weer anders
Nadia is referentie petsoon dementie en heeft er wel wat ervaring mee door haar werk.
Al is ieder persoon toch weer anders

Cora werk ook met demente mensen
Maar Cora zeg zoals me vader is zo iemand heeft ik nog nooit mee gemaakt.
Was vandaag weer bal met vader en dochter
Vind het zo raar hij doe alleen zo vervelend tegen Cora sinds ze hier woon ze doe niks goed, als ze antwoord aan haar vader zeg die iederee keer jij woon hier niet je moet het huis uit.
Eerst van ik de boosdoener tegen me zus is die lief.
Maar Cora zeg zoals me vader is zo iemand heeft ik nog nooit mee gemaakt.
Was vandaag weer bal met vader en dochter
Vind het zo raar hij doe alleen zo vervelend tegen Cora sinds ze hier woon ze doe niks goed, als ze antwoord aan haar vader zeg die iederee keer jij woon hier niet je moet het huis uit.
Eerst van ik de boosdoener tegen me zus is die lief.