Betrapt

Voor Coffee Talk en serieuze algemene zaken. Start je eigen onderwerp en geef je mening.
Plaats reactie
Yvonne

Betrapt

Bericht door Yvonne » 08 okt 2020, 14:19

Ze mogen hier “eigenlijk” niet in de bank, tenminste dat was de afspraak. Nu hebben we wel een heel oude bank, maar ooit hoop ik een keer een nieuwe te hebben.
We kunnen wel concluderen dat het mislukt is met Molly, We betrappen haar s’ochtends steeds vaker, maar ze is slim, zodra ze de trap hoort, vertrekt ze, maar ja dat is de zitting nog lekker warm :gniffel.
Soms denk ik wel eens ach, voorlopig komt er geen nieuwe bank, we zitten er echt zelden en zelden visite en als die er al is zitten we ergens anders.
Hierbij de betrapt foto’s. Nr 2 spreekt boekdelen.
Afbeelding

Afbeelding

Corrie

Re: Betrapt

Bericht door Corrie » 08 okt 2020, 15:25

wie is de schuldige :lol: :lol: kijk nou toch die blik :love
ze liggen zo graag op de bank al zijn er diverse manden en kussens in huis :woefwoef

wij hebben dat heel vroeger met de boxer gehad , lag lief in de mand als we naar bed gingen
zodra de kust veilig was lag ze lekker op de bank
vanaf dat we cavaliertjes hadden altijd toegelaten om op de bank te liggen
kinderen uit huis hondjes en katten op de bank :rooiebiet
Afbeelding

agnes b

Bericht door agnes b » 08 okt 2020, 15:55

wij hebben 2 banken waar we zelf met godsgratie mogen zitten eerst de honden dan wij :umbrella
altijd zo geweest ze liggen ook in de stoelen op bed en waar ze maar kunnen,het komt er op neer wij hebben een huis maar de honden regeren
goed natuurlijk niet gezellig wel :gniffel

Zynaluna

Bericht door Zynaluna » 08 okt 2020, 16:06

Ach als niemand hem veel gebruikt kan hij er beter op gaan liggen. :giller :giller :woefwoef
Afbeelding

Ientje

Bericht door Ientje » 08 okt 2020, 21:01

Hier heel consequent geweest. Nee Diki op de grond....,, ging, met de nadruk op ging, perfect. Het hoopje van 2 kg kwam niet op de bank.
Maar toen moest ik een keer met mijn ma naar het ziekenhuis en paste een buurman een stuk verder op even op Diki. Toen ik Diki ophaalde zei hij vol trots, het was even oefenen maar ze springt bij me op bed hoor. Hij had toen een bed in de kamer. En dat was nog hoog ook maar hij had een soort trappetje van kussens gemaakt voor diki. Tja. Diki ligt nu hier op de bank, op haar kussen en als we niet kijken op een ander plekje. :applaus
Dit is niet de buurman die vaak met Diki wandelt.

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 09 okt 2020, 12:24

Whaaaa die blik herken ik :klapklap Douchska onze herder altijd braaf in haar hok s`avonds, kwam ik een keer beneden zat ze in de stoel te slapen. en s`morgens zat ze weer keurig in haar hok :gniffel :woefwoef
Molly kijkt gewoon ook naar Gizmo die heeft een "eigen" bank, wil molly ook :gniffel :cool
Afbeelding

Yvonne

Bericht door Yvonne » 09 okt 2020, 12:32

Jo-Anne schreef:
09 okt 2020, 12:24
Whaaaa die blik herken ik :klapklap Douchska onze herder altijd braaf in haar hok s`avonds, kwam ik een keer beneden zat ze in de stoel te slapen. en s`morgens zat ze weer keurig in haar hok :gniffel :woefwoef
Molly kijkt gewoon ook naar Gizmo die heeft een "eigen" bank, wil molly ook :gniffel :cool
Haha Jo-Anne. Gizmo HAD een eigen sofa, daar ligt Molly nu ook in. Maar dat maakt niet uit. Samen delen, al denken ze daar soms anders over.
“Probleem” met Molly is het verharen, wat dat betreft zijn Shih tzu’s wel makkelijk.

Plaats reactie