januari

Voor Coffee Talk en serieuze algemene zaken. Start je eigen onderwerp en geef je mening.
Plaats reactie
Corrie

januari

Bericht door Corrie » 05 jan 2021, 12:24

Afbeelding

geen idee hoe jullie over januari denken maar ik vind het een baal maand en nu helemaal
vorige jaren pepte ik mezelf op met koopjes jagen, niet dat ik veel naar m´n zin vond maar gewoon wel wat ideetjes opdoen :gniffel
al die jaren in spanje geen last van gehad, daar kwam meestal iedere dag de :zun te voorschijn en zat je om half 11 buiten aan de koffie en lunchte buiten
voor de hondjes genoeg ruimte om te rennen en met ze te spelen, ging daar ook iedere ochtend met ze op pad hoor voor lange wandeling :lopen :run
dacht vanmorgen ga de planten maar eens onderhanden nemen waarvan ik wist dat er veel dode blaadjes onder de nieuwe lange steeltjes zaten
wat een zooi zeg, aanrecht en keuken vloer lag bezaaid, er kwam geen einde aan en wat overbleef zag er ook niet aantrekkelijk uit
dus hoe eindigde het ..... in de kliko, heb de 2e niet eens meer bekeken
tja en dan zit je nu met een lege planten pot, normaal niet erg want je gaat gewoon nieuwe en een ander soort planten kopen, jammer genoeg zit dat er voorlopig niet in
ga zo maar ff wat kerst spul opruimen, wordt wel wat leeg en saai in huis zonder alle lichtjes :xfirew
winterdorp begin ik nog maar niet aan, moet daar echt moed voor verzamelen en een paar dagen plannen zonder andere bezigheden
de hondjes zijn in ruste, zal niet lang duren want ga zo de lunch klaarmaken en dan zitten ze gelijk in de keuken paraat

fijne dag allemaal
:zwaai :blommetje
Afbeelding

Zynaluna

Re: januari

Bericht door Zynaluna » 05 jan 2021, 13:10

Jan vind ik zo n troosteloze maand,
Idd alle lampjes weg, net een nieuw jaar.

Februari wordt gebroken door carnaval,
Niet dat ik het vier maar het breekt de maand en dan wordt het maart camping seizoen begint dan :applaus
Afbeelding

Lise

Bericht door Lise » 05 jan 2021, 15:48

Tja, mijn winterdip start half november en eerlijk gezegd ben ik blij als het weer januari is.

Yvonne

Bericht door Yvonne » 05 jan 2021, 23:53

Vind het een niets zeggende maand. Altijd al gevonden. Nu helemaal, ben er zo klaar mee.
Hebben we nog geluk dat er geen sneeuw ligt, als je me echt chagrijnig wil hebben.
Nieuw voornemen:
Denk dat ik eens wat minder ga lezen op internet, het gaat nergens anders meer over. Beter voor mijn hart ook denk.
Lekker series kijken helpt, wat poetsen, met de honden weg.
Ik ben een “echte” hollander nu, ff zeuren. :gniffel

Ientje

Bericht door Ientje » 06 jan 2021, 11:30

Januari, de maand duurt altijd lang. Voor de kerst krijg ik dan mijn maandelijkse uitkering, vroeger dan normaal en dan duurt het heel lang voor ik weer geld krijg. Altijd rekening mee houden.
Verder maakt de maand mij niets uit. Wintermaand, kan koud zijn, heerlijk.
Wel ben ik altijd heel gelukkig als kerst en oud en nieuw voorbij zijn. Vooral oud en nieuw. Wat heb ik daar een hekel aan. Die aftel klok.

Plaats reactie