geen idee hoe jullie over januari denken maar ik vind het een baal maand en nu helemaal
vorige jaren pepte ik mezelf op met koopjes jagen, niet dat ik veel naar m´n zin vond maar gewoon wel wat ideetjes opdoen
al die jaren in spanje geen last van gehad, daar kwam meestal iedere dag de
voor de hondjes genoeg ruimte om te rennen en met ze te spelen, ging daar ook iedere ochtend met ze op pad hoor voor lange wandeling
dacht vanmorgen ga de planten maar eens onderhanden nemen waarvan ik wist dat er veel dode blaadjes onder de nieuwe lange steeltjes zaten
wat een zooi zeg, aanrecht en keuken vloer lag bezaaid, er kwam geen einde aan en wat overbleef zag er ook niet aantrekkelijk uit
dus hoe eindigde het ..... in de kliko, heb de 2e niet eens meer bekeken
tja en dan zit je nu met een lege planten pot, normaal niet erg want je gaat gewoon nieuwe en een ander soort planten kopen, jammer genoeg zit dat er voorlopig niet in
ga zo maar ff wat kerst spul opruimen, wordt wel wat leeg en saai in huis zonder alle lichtjes
winterdorp begin ik nog maar niet aan, moet daar echt moed voor verzamelen en een paar dagen plannen zonder andere bezigheden
de hondjes zijn in ruste, zal niet lang duren want ga zo de lunch klaarmaken en dan zitten ze gelijk in de keuken paraat
fijne dag allemaal