Huishouden van Jan Steen

Voor Coffee Talk en serieuze algemene zaken. Start je eigen onderwerp en geef je mening.
Plaats reactie
Yvonne

Huishouden van Jan Steen

Bericht door Yvonne » 06 jan 2021, 00:05

Er is hier iets gebeurt wat nooit gemogen heeft. Molly gaat op de bank.
Robin vind dat zo gezellig, is het eigenlijk ook, maar ik wil ooit een nieuwe bank en krijg al een stuip als ik eraan denk dat ze daar opgaat. De kinderen willen dus absoluut geen nieuwe bank.
Nou ja, het kwaad is al geschied, als ik s’ochtends beneden kom, is ze eruit, maar de zitting nog warm.
Heb eigenlijk altijd mijn rolgordijnen omlaag, laatst een keer stukje omhoog, lag ze echt naar buiten te kijken, moest er toch wel stiekem om lachen.
Goed vandaag kwam mijn dochter thuis met de fiets en zag dit. Het gordijn was een keer best ver omhoog, maar dit is misschien een stap te ver :gniffel.

Afbeelding

Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Re: Huishouden van Jan Steen

Bericht door Jo-Anne » 06 jan 2021, 10:14

:giller :giller

Oh sorry hoor maar ik vind dit zo goed moet zo lachen als ik die foto`s zie. Doet me zo denken aan mijn eigen herder nee niet op die stoel gaan zitten, kwam je weleens s`nachts beneden zat ze er toch in. Deed je net of je niets zag :gniffel S`morgens was ze er altijd uit, stoel nog warm inderdaad. Maar Molly zo voor het raam geweldig. Dat word (voorlopig) geen nieuwe bank Yvonne :ffedenken. Hou je nu de rolgordijnen een beetje omhoog? :applaus

:cool :Foto
Afbeelding

Corrie

Bericht door Corrie » 06 jan 2021, 11:05

Mijn dag begon met een schaterlach :giller :giller en dat kwam door Molly :dance
Geweldige foto's
Snap dat Robin het gezellig vind met de honden op de bank,hier liggen ze als ze willen ook op de bank,maar helaas zitten er dus nu vlekken op
Eigen schuld , had er misschien gelijk plaid op moeten leggen
Afbeelding

Ientje

Bericht door Ientje » 06 jan 2021, 11:28

Ohh prachtig, ik heb ook zitten lachen, maakt je dag weer zoveel vrolijker, dank je wel voor de Fotoos.

Diki heeft een bamboe kussen , die ligt op de bank, met een Ikea sloop, daar gaat geen vuil en nat doorheen. Die sloopt verschoon ik als het nodig is. En dan is het ook echt smerig. Ik was heel consequent, nee, je mag niet op de bank. En toen ging ze als puppy een paar uur naar een buurman verder op in de straat, niet de wandel buurman. Toen ik haar ophaalde......... Heel triomfantelijk zel de buurman, ze kan nu ook op de bank springen hoor grrrrrrrrr. Het duurde even, hij had een hoge bank, maar hij had er wat kussens voor gelegd en zo via via kon ze op zijn bedbank. Tja. Toen was het hek van de dam en kreeg Diki een kussen op de bank.

Plaats reactie