Lets twist again.....
Re: Lets twist again.....
leuk om te zien
daar moet je heel veel geduld voor hebben en een leergierige hond
heb wel de neiging om mee te gaan twisten (zover me dat nog lukt
)
daar moet je heel veel geduld voor hebben en een leergierige hond
heb wel de neiging om mee te gaan twisten (zover me dat nog lukt

Heel leuk vind het knap hoor
Zoiets zal ons niet lukken moet je wel erg veel geduld hebben
Zoiets zal ons niet lukken moet je wel erg veel geduld hebben

-
Lise
Thanx Jo-Anne, na een lange saaie ochtend achter mijn laptop, ging ik even naar het forum en werd direct weer energiek en vrolijk.
Met Twister heb ik een aantal jaren geleden een proefles dggydance gevolgd. Super om te doen, maar in het trainen gaat heel veel tijd zitten. Het is dus bij de proefles gebleven
Met Twister heb ik een aantal jaren geleden een proefles dggydance gevolgd. Super om te doen, maar in het trainen gaat heel veel tijd zitten. Het is dus bij de proefles gebleven
Vind dat zo knap he. Zal veel tijd en energie in gaan zitten.
Als ik dat met Abby zou doen dan zou ze me aankijken of ik mijn verstand verloren heb
Daisy zou het nu nog wel leuk vinden denk ik. Hoe ouder die werd hoe leuker ze het vond om dingen te leren.
Als ik dat met Abby zou doen dan zou ze me aankijken of ik mijn verstand verloren heb
Daisy zou het nu nog wel leuk vinden denk ik. Hoe ouder die werd hoe leuker ze het vond om dingen te leren.
Lise schreef: ↑27 jan 2021, 14:07Thanx Jo-Anne, na een lange saaie ochtend achter mijn laptop, ging ik even naar het forum en werd direct weer energiek en vrolijk.
Met Twister heb ik een aantal jaren geleden een proefles dggydance gevolgd. Super om te doen, maar in het trainen gaat heel veel tijd zitten. Het is dus bij de proefles gebleven![]()
Ja gek hè zo`n ander leven als je gewend was, dat thuiswerken. De drie zijn er wel blij mee denk ik