´t is wennen

Voor Coffee Talk en serieuze algemene zaken. Start je eigen onderwerp en geef je mening.
Plaats reactie
Corrie

´t is wennen

Bericht door Corrie » 09 feb 2021, 09:49

de scholen zijn weer begonnen en wat is het dan druk ´s morgens met auto´s om de kinderen weg te brengen
gelukkig alleen even aan het begin van de wandeling en aan het einde, daar tussen heerlijk in de stilte :lopen :run
was wel leuk dat er ook kinderen op de slee naar school gebracht werden :egyptian

had ik vanmorgen toch iets op m´n hoofd gedaan en handschoenen aan :gniffel was er gelukkig geen harde wind meer dus eigenlijk niet nodig
de zon :zun heeft zich ook laten zien, maar verdwijnt ook steeds weer
valt er ergens bij jullie nog sneeuw :surprised

fijne dag allemaal
Afbeelding
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Re: ´t is wennen

Bericht door Jo-Anne » 09 feb 2021, 10:19

Wat een lief plaatje :love

Nou Corrie vannacht is hier nog sneeuw gevallen en ze voorspellen voor vanochtend ook nog sneeuw hier. Voor mij hoeft het even niet meer. En voor Karel ook niet. We zijn onthand, kunnen niet eens normaal wandelen. En het blijft nog wel even.

Afbeelding
Afbeelding

Jolanda

Bericht door Jolanda » 09 feb 2021, 11:12

Ik had vanmorgen mijn haren gewassrn en vergeten de muts van mijn jas op te doen....was het keihard bevroren :giller

Hier staat het nog steeds te sneeuwen. Ik wacht op de beloofde zon.

Truus

Bericht door Truus » 09 feb 2021, 13:19

Hier geen sneeuw meer gevallen sinds gisteren
Het zonnetje schijnt hier de sneeuw de is al aan smelten
En Jolanda is je haar al ontdooit :giller
Afbeelding

Lise

Bericht door Lise » 09 feb 2021, 14:02

Jo-Anne schreef:
09 feb 2021, 10:19
Wat een lief plaatje :love

Nou Corrie vannacht is hier nog sneeuw gevallen en ze voorspellen voor vanochtend ook nog sneeuw hier. Voor mij hoeft het even niet meer. En voor Karel ook niet. We zijn onthand, kunnen niet eens normaal wandelen. En het blijft nog wel even.

Afbeelding
Zo dan, zo'n berg sneeuw ken ik alleen van mijn wintersport vakanties. Snap dat dit niet fijn loopt.
Sterkte daar in het hoge noorden.

Corrie

Bericht door Corrie » 09 feb 2021, 15:24

ja echt veel sneeuw bij jou Jo-Anne, dat is zeker voor Kareltje geen doen :woefwoef
voorlopig geen dooi in zicht maar koud, hier schijnt de zon maar echt dooien doet het niet

oeps Jolanda :surprised met natte haren naar buiten, kwam je thuis met een goed in model bevroren kapsel :gniffel
oppassen meis, je moet niet ziek worden
Afbeelding

Ientje

Bericht door Ientje » 10 feb 2021, 14:16

Van mij mag het ook een paar uur warm water regenen, of gewoin goed dooien. Daarna lekker vriezen. Dan is de weg schoon.
Moet zo voorzichtig lopen nu met die ijsbaan van vastgelopen sneeuw.

Plaats reactie