agenda

Voor Coffee Talk en serieuze algemene zaken. Start je eigen onderwerp en geef je mening.
Plaats reactie
Lise

agenda

Bericht door Lise » 14 sep 2021, 19:30

Komende week heb ik het (leuk) druk.

Zondag ga ik er een dag met mijn neef op uit. Nog even onduidelijk waar we heen gaan. Hij wilde naar de Marken wadden, maar is 45 minuten varen en dat heen en terug. Zie ik niet zo zitten, dus neef Roel gaat iets anders uitzoeken.
Dinsdag ga ik lunchen met mij zus (verlaat verjaardagscadeau, ben bijna weer jarig :) :) ).
Ook wil ik volgende week de film: mijn beste vriendin gaan zien met mijn vriendinnetje, wij zijn al 45 jaar BFF.

Tja, waarom dit alles zo kort op elkaar?
Ik ben niet gevaccineerd en heb geen zin om een testen voor toegang test te doen, dus uitjes plan ik nu vóór 25 september, daarna zien we wel weer.

Yvonne

Re: agenda

Bericht door Yvonne » 14 sep 2021, 20:31

Haha hier hetzelfde. Ben al ff bezig, want dit wist ik de hele zomer al (dat ze nog vergaderd hebben 🙈)
Gister zei de ober tot de volgende, heb maar niets gezegd. Ik werk niet mee aan de qr code maatschappij. Vertrouw ze voor geen meter. Voor mijn dochters is het iets moeilijker. Ik zeg kijk naar dat dansen met Jansen, gewoon om ze aan die spuit te krijgen, echt schandalig, dat moest 2 weken inwerken. En dat noemt zich minister van volksgezondheid 🤢
Haha ik houdt weer op. Beter voor mijn hart. Ik vermaak me wel. Omdenken. Poot stijf en rug recht. Geen chantage voor mij van een demissionair kabinet.
Veel plezier deze week Lise.

Corrie

Bericht door Corrie » 14 sep 2021, 22:11

Veel plezier Lise , geniet van je uitjes
Hier nog één die zich moet verweren tegen alle kritiek
Sorry voor iedereen die erg ziek is geweest of iemand heeft verloren
Waar is ons normale leven gebleven :cry:
Moet maar plezier halen uit datgene wat ik wel kan doen
Afbeelding

Marga.

Bericht door Marga. » 17 sep 2021, 10:14

Wat leuk die volle agenda Lise, veel plezier.

Ik ga de corona discussies liever uit de weg, mijn broer en ik staan hierin lijnrecht tegenover elkaar met onze opvattingen en ik heb geen zin om dit tussen ons in te laten komen dus vermijd ik het onderwerp liever.

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 21 sep 2021, 20:07

Corrie schreef:
14 sep 2021, 22:11
Veel plezier Lise , geniet van je uitjes
Hier nog één die zich moet verweren tegen alle kritiek
Sorry voor iedereen die erg ziek is geweest of iemand heeft verloren
Waar is ons normale leven gebleven :cry:
Moet maar plezier halen uit datgene wat ik wel kan doen
Je kan nog wel op een terras zitten toch nu geen pas nodig :wow