feestdagen 2021

Voor Coffee Talk en serieuze algemene zaken. Start je eigen onderwerp en geef je mening.
Plaats reactie
Marga.

Re: feestdagen 2021

Bericht door Marga. » 05 nov 2021, 10:45

Zo, jij bent er vroeg bij. Ik ben nog niet met de kerst bezig al heb ik al wel drie guirlandes met lichtjes gekocht voor rond de ramen. Ik heb in mijn nieuwe woning drie kleine ramen en hier had ik nog niets voor. Ik koop eigenlijk weinig meer, ik heb alles al en vind het leuk om ieder jaar weer de zelfde kerstfrutsels en ballen met hun eigen verhaal in mijn handen te hebben. Ik heb vorig jaar clusterverlichting voor in de boom gekocht, hier heb ik nog een kleine streng van nodig want ik vond het iets te weinig lichtjes. Nu maar afwachten of ze echt makkelijk weer uitelkaar zijn te halen, ik kon ze in ieder geval wel makkelijker in de boom hangen.
Maar ik ben eerst met Sinterklaas bezig, ik regel al een paar jaar pakjesavond voor mijn kleinkinderen met de Sint en zijn Pieten erbij, hier genieten we met elkaar van.

Corrie

Bericht door Corrie » 05 nov 2021, 14:48

Jij bent er weer vroeg bij Loraine :goedzo
Hier nog niets, heb geen kerstboom maar winterdorp, veel werk en eigenlijk geen puf dit jaar
Verder nog geen plannen, schoondochter heeft gister te horen gekregen dat plekjes bij middenrif veranderd zijn vergeleken met scan 3 mnd terug, misschien operatie of andere behandeling, ze zit nu 3jaar op rij met bestraling, operatie en chemo :cry:

Oudjaar zijn we met z'n tweetjes en ook wij dan geen warme maaltijd, oliebollen /appelbeignets en wat andere hapjes is voor ons ook genoeg
Afbeelding

Truus

Bericht door Truus » 05 nov 2021, 15:14

Zo jij ben er vroeg bij Loraine hier nog geen plannen voor de kerst
Kerstboom nog wel verder een beetje versieren
Wat we gaan eten weet we nog niet want Cora heeft te horen gekregen dat ze suikerziekte heeft dus de plannen zijn in het water gevallen ze sta nu op streng dieet.
Corrie het strekte met je schoondochter veel beterschap voor haar :blommetje
Afbeelding

Marga.

Bericht door Marga. » 08 nov 2021, 09:45

Corrie schreef:
05 nov 2021, 14:48
Jij bent er weer vroeg bij Loraine :goedzo
Hier nog niets, heb geen kerstboom maar winterdorp, veel werk en eigenlijk geen puf dit jaar
Verder nog geen plannen, schoondochter heeft gister te horen gekregen dat plekjes bij middenrif veranderd zijn vergeleken met scan 3 mnd terug, misschien operatie of andere behandeling, ze zit nu 3jaar op rij met bestraling, operatie en chemo :cry:

Oudjaar zijn we met z'n tweetjes en ook wij dan geen warme maaltijd, oliebollen /appelbeignets en wat andere hapjes is voor ons ook genoeg
Sterkte voor je schoondochter en jullie.

Ientje

Bericht door Ientje » 08 nov 2021, 20:06

Thuis zijn, net als anders.....

Yvonne

Bericht door Yvonne » 08 nov 2021, 21:46

Ik geef niks om Kerst, dus geen versiering hier. Wel met familie bij elkaar.
Moet zeggen dat die trent van die gnomen die je bij de Jysk en Action kunt krijgen dat ik die wel leuk vindt, ja zegt mijn dochter bij de Action, maar we doen het niet :lol:, partypooper.

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 09 nov 2021, 08:38

Yvonne schreef:
08 nov 2021, 21:46
Moet zeggen dat die trent van die gnomen die je bij de Jysk en Action kunt krijgen dat ik die wel leuk vindt, ja zegt mijn dochter bij de Action, maar we doen het niet :lol:, partypooper.
Ja leuk die van de Action 1 meter is die Gnoom kun je bij de voordeur zetten...

https://www.action.com/nl-nl/p/gnome-xl/
Afbeelding

Corrie

Bericht door Corrie » 09 nov 2021, 08:54

Jo-Anne schreef:
09 nov 2021, 08:38
Yvonne schreef:

Die vind ik ook zo leuk maar Henk vind ze raar dus maar niet, moet me tevreden stellen met dit gevonden steentje
Afbeelding
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 09 nov 2021, 20:14

Corrie schreef:
09 nov 2021, 08:54
Jo-Anne schreef:
09 nov 2021, 08:38
Yvonne schreef:

Die vind ik ook zo leuk maar Henk vind ze raar dus maar niet, moet me tevreden stellen met dit gevonden steentje
Afbeelding

Wat een leuk steentje je vind ze nog steeds :goedzo Gnomen brengen geluk bij de deur zeggen ze :geenidee :st-zwaait
Afbeelding

Plaats reactie