Vrijdagmiddag

Voor Coffee Talk en serieuze algemene zaken. Start je eigen onderwerp en geef je mening.
Plaats reactie
Lise

Vrijdagmiddag

Bericht door Lise » 02 dec 2021, 19:55

Morgen om 12.00 uur begint mijn weekend. Morgenochtend werk ik thuis, dus eigenlijk heb ik nu al een soort van weekend.
Ik heb nog een Tuinwereld cadeaubon liggen en ga die morgenmiddag verzilveren. Ik ga voor winterviolen en iets voor vogels. Op de kerstafdeling koop ik echt niets, maar ga proberen daar mooie foto's van de doggies te maken, die lekker meegaan om de cadeaubon te verzilveren. Dus, morgen een fotoshoot van de mannen in kerstsfeer.

Yvonne

Re: Vrijdagmiddag

Bericht door Yvonne » 02 dec 2021, 20:31

Gezellig ben benieuwd naar de foto’s.

Corrie

Bericht door Corrie » 03 dec 2021, 09:39

Gezellig Lise , genoeg te zien in een tuincentrum
Hondjes vinden het vast ook leuk , ben ook benieuwd naar de foto's :snowman
Afbeelding

Lise

Bericht door Lise » 04 dec 2021, 14:04

Soms gaan dingen niet zoals gepland. Ik stond gisterenmiddag net op het punt om met de doggies naar Tuinwereld te vertrekken toen ik een telefoontje kreeg van de Sectordirecteur van mijn werk. Zij vertelde mij dat een directe collega van mij afgelopen donderdagavond plotseling is overleden. Hij is slechts 35 jaar geworden en laat een dochtertje van tien jaar achter. Tuinwereld heb ik gelaten voor wat het is. Moest dit slechte nieuws echt even verwerken. Het spookt nog steeds door mijn hoofd.

Vanochtend ben ik naar Agility geweest en met Peppie aan de bak gegaan. Even mijn kop leegmaken heeft mij goed gedaan. Twister had ik ook meegenomen naar de training en hem in een hok gezet (klink erger dan het is). Na de training ben ik met de mannen naar de modder polder gegaan. Was wel heel erg fijn.

Tja, nu ben ik weer thuis. De studenten die les kregen van mijn collega zijn inmiddels ook geinformeerd en hebben het ook zwaar.
Maandagochtend is er een bijeenkomst met studenten en collega's om met elkaar te praten, herinneringen op te halen etc.

Kortom, mijn weekend is niet zo fijn begonnen.

Corrie

Bericht door Corrie » 04 dec 2021, 16:17

Lise zo erg dit , na zo'n bericht voel je je gewoon lamgeslagen , plotseling en zo jong nog.
Fijn dat je naar Agility kon vanochtend en lange wandeling daarna met de doggies
FF verstand op nul en genieten van de natuur
Dat wordt maandag een moeilijke dag met de leerlingen en collega's, sterkte hoor
Afbeelding

Ientje

Bericht door Ientje » 04 dec 2021, 17:46

Oh Lise, wat is dat erg. Zo onverwacht en zo dicht bij. Heel veel sterkte nu maar ook maandag en bij de uitvaart.

Yvonne

Bericht door Yvonne » 04 dec 2021, 19:13

Gruwelijk zo jong nog. Veel sterkte.

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 05 dec 2021, 16:14

Tja het leven kan raar lopen. Heel triest en zo jong zijn naasten zullen niet weten wat hen overkomt. Voor diegene die hem kende op jou school zoals jezelf komt zoiets ook hard aan natuurlijk. :blommetje
Afbeelding

Kelly

Bericht door Kelly » 06 dec 2021, 19:39

Gecondoleerd en sterkte Lise :love
Afbeelding

Plaats reactie