Cooper naar agility
Cooper naar agility
Nu Cooper één jaar is, mag hij naar Agility. Daar gaan we na de zomervakantie mee starten. De zomervakantie van de hondenschool begint op 1 juli en tot die tijd blijf ik hoopers doen met Cooper. Hij vindt het leuk en doet het best goed. In ieder geval is dit een mooi opstapje naar Agility.
Cooper komt inde Agility groep waarin Pepper ook zit. Dit betekent dus, dat ik extra aan de bak mag. De reden dat ze in dezelfde groep komen is dat in deze groep de hindernissen laag staan. Coopie moet natuurlijk alle toestellen nog leren, maar met Peppie als voorbeeld gaat het vast lukken.
Cooper komt inde Agility groep waarin Pepper ook zit. Dit betekent dus, dat ik extra aan de bak mag. De reden dat ze in dezelfde groep komen is dat in deze groep de hindernissen laag staan. Coopie moet natuurlijk alle toestellen nog leren, maar met Peppie als voorbeeld gaat het vast lukken.
Re: Cooper
Leuk hoor dat Cooper het goed doet met Hoopers
Jij blijft goed in conditie straks na de zomer , Pepper en Cooper Agility en Twister mag toekijken
Jij blijft goed in conditie straks na de zomer , Pepper en Cooper Agility en Twister mag toekijken

Re: Cooper
Leuk hoor dat Cooper na de vakantie naar Agility mag.
Re: Cooper naar agility
Wat leuk , dat doet Cooper goed
En ik zie een Boxer
onze allereerste hond was een donker gestroomde Boxer

En ik zie een Boxer

Zo gave foto`s van Coopie in actie zeg
Leuk is dit je ziet hem genieten, lekker koppie heeft hij
thx.
Leuk is dit je ziet hem genieten, lekker koppie heeft hij

De boxer was een feestje voor zich zelf begonnen en kwam gezellig bij ons chillen. Ik heb hem bij zijn halsband gegrepen zodat zijn baas hem weer meen kon nemen en hij weer verder kon met de training.

Wow wat leuk om te zien.