Op de ochtenden die ik werk sta ik om 06.00 uur op. Ik drink dan koffie op mijn balkon en ga daarna douchen en vervolgens de mannen uitlaten.. Vanochtend dus ook. Ik wilde net mijn badjas uit doen en onder de douche springen, totdat Twister piepend voor de voordeur zat. Mijn 13-jarige bink gaf dus aan dat hij hoge nood had. Tja, dan ga je in je badjasje met Twissie naar het grasveld en hij had echt hoge nood. Zo knap dat hij het met zijn 13 jaar duidelijk aangeeft: vrouwtje ik moet nu naar buiten en gewoon niets doet op mijn balkon.
Ik was wel heel blij dat ik tijdens mijn badjas uitlaatsessie niemand ben tegengekomen. Vrouw in badjas 's ochtends vroeg, wordt snel als verward gezien.
Verwarde vrouw
Re: Verwarde vrouw
Moet wel lachen om je verhaal Lise
Was hoge noot voor Twister
Ik vannacht in de tuin met Luca die stond te blaffen bij de keukendeur
Ga s,nacht niet over de dijk lopen.
Was hoge noot voor Twister
Ik vannacht in de tuin met Luca die stond te blaffen bij de keukendeur
Ga s,nacht niet over de dijk lopen.

Hihi ik zie het helemaal voor me
Goed hoor van Twister om het zo duidelijk aan te geven wijzelf willen ook met hoge nood gelijk naar het toilet dus voor de doggies naar buiten
Ikzelf heb wel is 's nachts buiten gelopen in nachtjapon ( bij gebrek aan badjas)
Goed hoor van Twister om het zo duidelijk aan te geven wijzelf willen ook met hoge nood gelijk naar het toilet dus voor de doggies naar buiten
Ikzelf heb wel is 's nachts buiten gelopen in nachtjapon ( bij gebrek aan badjas)

Haha. Alles voor de hondjes