Jo-Anne
Jo-Anne
Jo-Anne waar ben je? Ik wil niet lullig doen, maar het zou fijn zijn als de moderator meldt dat zij een tijdje uit de lucht is. Natuurlijk weet ik niet wat er zich afspeelt bij jou, maar de forumleden, gasten etc. in het ongewisse laten, kan m.i. echt niet.
Re: Jo-Anne
Ik hoop dat het goed gaat met je JoAnne.
Ik denk dat Jo-Anne na alle inzet die ze voor het forum heeft gehad niet zonder reden wegblijft.
Ik hoop dat het goed met je gaat Jo-Anne.
Ik hoop dat het goed met je gaat Jo-Anne.
Tuurlijk hoopt iedereen dat het goed gaat met Jo-Anne. Het zou fijn zijn als haar broer ons op de hoogte houdt van hoe het gaat. Misschien is er wel iets naars gebeurd in de familie, maar nogmaals een berichtje van Jo-Anne of Rikketik zou heel fijn zijn. Ik weet dat dit een lief forum is, maar als mij iets dwars zit, plaats ik het. Moet kunnen.
Zeker moet je dit soort vragen kunnen plaatsen.Lise schreef: ↑21 okt 2023, 14:13Tuurlijk hoopt iedereen dat het goed gaat met Jo-Anne. Het zou fijn zijn als haar broer ons op de hoogte houdt van hoe het gaat. Misschien is er wel iets naars gebeurd in de familie, maar nogmaals een berichtje van Jo-Anne of Rikketik zou heel fijn zijn. Ik weet dat dit een lief forum is, maar als mij iets dwars zit, plaats ik het. Moet kunnen.
Jammer dat je dat niet weet maar lief dat je naar me vraagt dank je wel
Heb het wel op het forum gezegd laatst dat ik geteisterd word door ernstig hevige hoofdpijnaanvallen, het is een gevolg van de hersenschudding die nooit is overgegaan. En tja het is niet weggegaan. Ik kan daardoor niet altijd zoals ik zou willen op het forum zijn. Maar probeer het wel. En het forum gaat ook niet weg dat blijft gewoon bestaan. Ik was nu hooguit even twee weken niet op het forum jammer genoeg.
Als je er meer over wilt weten kun je me altijd een pb sturen.

Moet zeker kunnen, tuurlijk.Lise schreef: ↑21 okt 2023, 14:13Tuurlijk hoopt iedereen dat het goed gaat met Jo-Anne. Het zou fijn zijn als haar broer ons op de hoogte houdt van hoe het gaat. Misschien is er wel iets naars gebeurd in de familie, maar nogmaals een berichtje van Jo-Anne of Rikketik zou heel fijn zijn. Ik weet dat dit een lief forum is, maar als mij iets dwars zit, plaats ik het. Moet kunnen.
Lief van je dat je vind dat dit een lief forum is.

Waardeloos die hoofdpijnen, kan een osteopaat niet iets doen? Dat zijn echt wondermensen.
Ja moeheid weet ik alles van. Sta er mee op en ga er mee naar bed. Inmiddels 23 jaar en dan heb je geleerd waar de grenzen liggen, die ik dan nog best regelmatig ,,vergeet,,
Ja moeheid weet ik alles van. Sta er mee op en ga er mee naar bed. Inmiddels 23 jaar en dan heb je geleerd waar de grenzen liggen, die ik dan nog best regelmatig ,,vergeet,,