Mijn laptop is oud en krakkemikkig, dus vandaag een afspraak bij de computerwinkel, repareren of vervangen.
Voor mij een dagje uit.
Heerlijk koffie met wafel met warme kersen gegeten.
En weer terug....
Diki en ik in de tram, Diki op schoot ik zat op een bankje bij de deur.
Komt er een kindje aan, recht op ons af, ik kon geen kant meer op, dus ik houd mijn hand al tussen Diki en het kind. Maar jawel het is voor Diki de 2e x dat dit gebeurt. Kind begint met een handje op diki te meppen. Wellicht bedoelde ze aaien. Maar op diki,s hoofdje, bij en in de oogjes en schreeuwen, lief lief.
Ik zei meteen niet doen, laat dat. Maar kind luisterde niet. En ma? Die keek niet op of om.
Ik vind dit niet leuk.kind schatte ik op een jaar of 3.
Wat als Diki gebeten had? Ze had er alke aanleiding toe. Kanjertje is Diki.
Ben ik nu zo overdreven dat ik me dan erger en schrik. Waarom blijven kinderen niet met hun handen van andermans spullen af? Denk ook dat ze amper de taal machtig waren, maar dan nog, een hond is een hond. Dan vraag je, mag ik even.....,
Ook eens even eruit
Re: Ook eens even eruit
hier vragen ze het meestal of zeg bij voorbaat niet boven op hun kopje aaien
en laat zien hoe en dat ze rustig moeten zijn
snap het enthousiaste van het kindje wel , moeder had moeten ingrijpen
en is het gelukt met aankoop van laptop of tablet ?
en laat zien hoe en dat ze rustig moeten zijn
snap het enthousiaste van het kindje wel , moeder had moeten ingrijpen
en is het gelukt met aankoop van laptop of tablet ?

Moeder deed niets, liep gewoon door. Meestal zijn die mensen als de dood voor honden. Dus ma denk ik wel het kind niet.
Ja het is gelukt, nu moet ik alleen zelf nog internet verbinden met de modem hier in huis. En ik zie mijn modem niet in het rijtje staan. Verdikkie, maar morgen weer een dag. En ik heb heel veel buren

Ja het is gelukt, nu moet ik alleen zelf nog internet verbinden met de modem hier in huis. En ik zie mijn modem niet in het rijtje staan. Verdikkie, maar morgen weer een dag. En ik heb heel veel buren
Wat kun je verwachten van een kind van drie? Ik vind in dit de moeder fout die hoort er voor te zorgen dat het kind niet aan Diki komt.
Het gebeurd mij ook best vaak dat er kinderen op mijn honden afkomen, voor Lotus geen probleem maar Balou is een ander verhaal.
Ik zeg altijd dat hij bijt en is het een erg jong kind dan til ik hem op,
Balou heeft nog nooit iemand gebeten maar ik denk dat dit vooral aan mij ligt, ik geef hem de kans niet.
Het gebeurd mij ook best vaak dat er kinderen op mijn honden afkomen, voor Lotus geen probleem maar Balou is een ander verhaal.
Ik zeg altijd dat hij bijt en is het een erg jong kind dan til ik hem op,
Balou heeft nog nooit iemand gebeten maar ik denk dat dit vooral aan mij ligt, ik geef hem de kans niet.