Wie is er telefoontechnisch?
Wie is er telefoontechnisch?
Hele andere vraag.
Voor ik naar bed ga, gaan alle stekkers, behalve de koelkast uit het stopcontact. Dus ook de modem en dan heb ik geen vaste telefoon en internet meer.
Sinds een paar dagen merk ik, dat ik op mijn telefoon nog wel appjes ontvang en op internet kan als ik de stekker er uit heb gehaald.
. Ik heb symio prepaid, geen internetabonnement, want dat staat uit, gecontroleerd, dus zonder modem geen internet.
Iemand enig idee hoe dit kan.
Het waaiertje, verbindingsteken van internet is weg en er staat dan 4g.
Op mijn tablet en laptop geen internet als de modem uitstaat.
Voor ik naar bed ga, gaan alle stekkers, behalve de koelkast uit het stopcontact. Dus ook de modem en dan heb ik geen vaste telefoon en internet meer.
Sinds een paar dagen merk ik, dat ik op mijn telefoon nog wel appjes ontvang en op internet kan als ik de stekker er uit heb gehaald.
. Ik heb symio prepaid, geen internetabonnement, want dat staat uit, gecontroleerd, dus zonder modem geen internet.
Iemand enig idee hoe dit kan.
Het waaiertje, verbindingsteken van internet is weg en er staat dan 4g.
Op mijn tablet en laptop geen internet als de modem uitstaat.
Re: Wie is er telefoontechnisch?
Ja dat klopt. Maar ik heb geen internetabonnement op mijn telefoon,,geen bundel of wat dan ook, gewoon heel ouderwets prepaid. . Vanmorgen met symio gebeld, wellicht pak ik het signaal op van buren die geen beveiligd internet hebben....
In mijn symio staat internet uit op mijn telefoon. Ik heb daar geen data voor, geen bundel voor en geen abonnement voor.. dat is het rare. Sinds een week pakt hij dus wifi op van iemand in de buurt.
4G is geen wifi
Dus als je 4g ontvangt dan ligt het toch aan je simkaart
Dus als je 4g ontvangt dan ligt het toch aan je simkaart

Ja. Maar dan moet ik toch een abonnement met internet bundel hebben?
Is dat telefoon uitschakelen?
Dank jullie wel,mik heb 4g uitgezet en kan nog appen want de modem staat nog aan.