Goedemorgen allemaal.
Gisteren ben ik goed doorgekomen, maar vandaag is het op. Ben echt akelig vd warmte , ook heel broeierig hier,heel snel driftig. Laat de regen maar komen. En dit is pas het begin vd zomer. Er komt nog veel meer.
Mijn zingen vanmiddag heb ik afgezegd, terwijl twee leden vh koor me gisteren aanboden op te willen halen en thuis te brengen. Moeilijk kiezen, want stoot je niemand voor het hoofd, zucht.
Het vuurwerkverbod is door de 1e kamer en komt eraan. Maar of 2026 / 2027 gaat lukken?
Raar he. Lang geleden was er een , wet,, computer met belastingvoordeel van de baas. Zalm kon dat op een vrijdagmiddag, om 12 uur aangegeven, dat deze wet om vier uur niet meer gold. Toen bleven veel bedrijven met hun voorraden ziten, geen compensatie volgens mij.
En nu kunnen ze in een halfjaar of zelfs anderhalfjaar geen handhaving regelen? Zeer vreemd vind ik dat. Want over 2,5 jaar is het hetzelfde.
Noemde huurbevriezing, in corona tijd in een dag besloten, kwam geen wet aan te pas. Nu , na maanden draaien en draaien, gaat het niet door.
Te warm. Vuurwerkverbod laat nog op zich wachten.
Te warm. Vuurwerkverbod laat nog op zich wachten.
Laatst gewijzigd door Ientje op 02 jul 2025, 09:47, 1 keer totaal gewijzigd.