Mijn dochter heeft mij gevraagd of ik het hondje wilde nemen, ze vind het echt een hondje voor mij.
Ik had eerst ernstig mijn bedenkingen of het wel zou werken tussen twee volwassen teefjes en hierbij had ik geen plannen voor een tweede hondje.
Maar ik ben er op terug gekomen, ik ga het proberen werkt het niet dan houd het op en word er naar een andere oplossing gezocht.
Het huidige baasje is een man van drieëntachtig die lichamelijk gezond maar dementerend is.
En hier zit het probleem, de man gaat in zijn dementie snel achteruit.
Het hondje is een fokteefje dat niet geschikt bleek voor de fok, uiteindelijk is haar baarmoeder verwijderd waarna ze bij de man is terechtgekomen.
Ze is een lief, rustig en gezond hondje dat puppypad zindelijk is en met de man in een verzorgingsthuis woont, dus aandacht en knuffels komt ze vast niet tekort.
Lotus is momenteel wat jaloers naar kat Nimo maar ze heeft het grootste deel van haar leven met Balou gewoond dus ze is een ander hondje gewent.
Hierbij zijn beide hondje gecastreerd wat ook al zal schelen.
Ik hoop voor die man dat het nog heel lang mag duren maar ik ben er klaar voor, ze is welkom.

Dit is een foto van het internet maar het zou het hondje kunnen zijn zo lijkt de kop er op.