En??

Voor Coffee Talk en serieuze algemene zaken. Start je eigen onderwerp en geef je mening.
Plaats reactie
Jo-Anne
Site Admin

En??

Bericht door Jo-Anne » 18 dec 2019, 11:41

En?? allemaal al een beetje in de kerststemming? :xrudolph wat een rare maand is dit toch altijd....
Corrie ben je nog in een tuincentrum geweest met Luna & Kissy?

Ik wilde alleen maar even zeggen dat Shih-Tzu`s de geweldigste beessies op de wereld zijn :love :love vandaar natuurlijk ook dit forum waar ook andere baasjes met hun lieverds die ook geweldig zijn, :love :love de weg naar toe hebben gevonden en dat is toch zo leuk! We staan nu bovenaan in google als je shih tzu forum intypt :applaus wie weet vinden meer kleine hondjes en hun baasjes hun weg wel naar het forum. Voor al mijn oud mede forummers die hier niet zijn, ik mis jullie en de pootjes, vooral nu :love er werd toch altijd tot het laatst toe op het oude forum lief en leed gedeeld, was bijzonder mijn man leefde ook altijd mee. Hoop dat alles goed gaat met jullie ik weet dat iedereen het druk heeft en wat anders is gaan doen, maar misschien lees je ook wel eens mee op dit gezellige forum :xlove

Fijne woensdag allemaal!

Afbeelding
Afbeelding

Marga.

Re: En??

Bericht door Marga. » 18 dec 2019, 11:58

Ik ben al een tijdje in de kerstsfeer, de gezelligste tijd van het jaar, vind ik dan.
Ik denk dat Lotus veel van het karakter van de shih tzu heeft, er zit geen kwaad in haar. Wel laat ze heel duidelijk merken wat ze niet wil, nagels en de haren op en onder haar voetjes knippen is een ramp wat mij alleen ook niet lukt bij die kleine aal.

Zynaluna

Bericht door Zynaluna » 18 dec 2019, 14:01

het forum is geweldig geworden...
:applaus :applaus

kerstsfeer, tja er zijn jaren geweest dat ik het fijner vond.
het afgelopen jaar heeft er niet aan meegewerkt? hopelijk brengt 2020 veel beters.

maar goed, we gaan het toch gezellig proberen te maken. :xbellen :xkaars :xtree
Afbeelding

Corrie

Bericht door Corrie » 18 dec 2019, 15:34

ben ook blij met het forum :xlove
tja het vorige forum had veel meer leden
en iedere dag werd er wel wat verteld, foto´s geplaatst :Foto
mis ook forumleden en hun doggies uit die tijd :cry:
hoop ook dat er meer Shih liefhebbers of eigenaars van kleine hondjes :run de weg vinden naar dit forum
zie regelmatig dat er gasten op het forum neuzen :wave

de dec. maand is altijd wel een favoriete maand van mij geweest :xtree :xballen
ook voor ons was het afgelopen jaar niet erg fijn door ziekte en overleden fam. en vrienden
1e Kerstdag gaan we uit eten met 1 van de zonen en vriendin
verder zullen we denk ik nog wel aanloop krijgen en zo niet dan vermaken we ons ook wel

@ Jo-Anne
bedankt dat je dit forum hebt opgestart :love
jammer genoeg niet naar tuincentra geweest, na een kwartier op de been geweest moet ik nodig met pootje omhoog
Afbeelding

Truus

Bericht door Truus » 20 dec 2019, 14:49

Ben ook heel blij met het forum :xlove
Kan heel alle kwijt van je zelf en de hondjes :love
Na de feestdagen hebben we meer tijd, is nu druk druk druk
Afbeelding

Plaats reactie