viriezend weertje

Voor Coffee Talk en serieuze algemene zaken. Start je eigen onderwerp en geef je mening.
Plaats reactie
Corrie

viriezend weertje

Bericht door Corrie » 28 dec 2019, 12:31

goedemiddag allemaal

het heeft hier aardig gevroren, vanmorgen zag het er wit uit
bruggetjes waren glad
jammer dat ik nog steeds niet goed kan lopen, ppffttt wat duurt dat lang
heerlijk wandel weertje
heeft het bij jullie ook gevroren ?
op naar oud en nieuwjaar
gewoon thuis met z´n tweeën en de hondjes

Afbeelding
Afbeelding

Lise

Re: viriezend weertje

Bericht door Lise » 28 dec 2019, 14:10

Het heeft hier ook gevroren en het was vanochtend koud in de polder. Tijdens onze wandeling zijn we een bever tegengekomen. Hij zwom zo snel dat ik te laat was met mijn telefoon. Hij of zij is denk ik een beetje verdwaald, maar was wel gaaf om te zien.
Met Oud en Nieuw ben ik ook lekker thuis en zou het liefst rond 23.00 uur gaan slapen, maar gaat nie lukken nie. Het geknal gaat tot een uur of twee door. Ach, ik zal me niet vervelen die avond. Ik ga die avond meter maken met behangen :) :) . TV aan en gaan met die banaan.

Truus

Bericht door Truus » 28 dec 2019, 14:34

Ja hier ook gevroren was koud met het wandelen
Ja Lise die bevers zijn vlug He
Jij verveel je niet met Oud en Nieuw
Wij blijven ook gezellig thuis met Luca :love
Voorlopig is niet bang voor het vuurwerk alleen blaffen als die knallen hoor zezijn al aardig bezig.
Afbeelding

Marga.

Bericht door Marga. » 29 dec 2019, 10:28

Het heeft hier de laatste dagen ook gevroren. Omdat er hier zo af en toe vuurwerk word afgestoken houd ik het bij een vroege korte uitlaat ronde nog in het donker voor Balou en s'middags laat ik hem uit nood maar achter het huis plassen. Lotus komt deze dagen helemaal niet buiten zij gaat op de puppypad, ik ga er alleen vanmorgen nog even uit naar de verjaardag van mijn kleinzoon dus helaas word er hier niet genoten van het weer maar dit komt wel weer als het geknal achter de rug is.

Plaats reactie