Hoeveel honden heb jij tot nu toe in je leven gehad?

Re: Hoeveel honden heb jij tot nu toe in je leven gehad?
Pebbles 1 week ( zieke pup)
Basje maltezer 15 jaar
Ben grijze kees 12 jaar ( te groot hart en eppilepsie)
Pruts shih teu/ maltezer 3 jaar (ziek??vergiftigd??)
Nu hebben we
Zyna sjoetje
Luna sjoetje
Basje maltezer 15 jaar
Ben grijze kees 12 jaar ( te groot hart en eppilepsie)
Pruts shih teu/ maltezer 3 jaar (ziek??vergiftigd??)
Nu hebben we
Zyna sjoetje
Luna sjoetje

Mijn eerste hondje was Pepper een Cavalier King Charles Spaniel en toen kwam Fleur, ook een Cavalier.
Toen kwam Daisy, mijn eerste Shih Tzu en als laatste kwam Abigail er bij.
Ik heb mijn kwartetje zo'n half jaar compleet mogen hebben
Pepper is 11 geworden en Fleur 12.
Toen kwam Daisy, mijn eerste Shih Tzu en als laatste kwam Abigail er bij.
Ik heb mijn kwartetje zo'n half jaar compleet mogen hebben
Pepper is 11 geworden en Fleur 12.
Laatst gewijzigd door Jolanda op 10 aug 2019, 09:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Lobbes Berner Sennen net geen 10 geworden
Boyke Grote Zwitserse Sennenhond net geen 8 geworden
Gizmo Malthezer/Shih Tzu 7 jaar
Molly Sennendoodle 8 maanden
Boyke Grote Zwitserse Sennenhond net geen 8 geworden
Gizmo Malthezer/Shih Tzu 7 jaar
Molly Sennendoodle 8 maanden
Dit is Terra,
Alweer een tijd geleden vertrokken naar de hondenhemel.
Ik haar gekregen van een vriend toen ze al wat op leeftijd was. De eigenaar gebruikte de hond als broedmachine en had haar opgesloten aan een ketting in een schuur. De man waar ik Terra van heb gekregen kon dat niet meer aanzien en heeft Terra 's-avonds opgehaald bij die louche hondenfokker.

We hebben Terra een prachtig laatste deel van haar leven gegeven en hebben er zoveel mogelijk laten zien als mogelijk was. Zon, zee, strand, de hei en andere honden om mee te socializen.
Terra was heel zachtaardig van karakter, ondanks de ontberingen die ze heeft moeten meemaken en toen ze ziek werd haar einde was gekomen heb ik haar, liggend op mijn rug op de behandeltafel van de dierenarts in laten slapen, terwijl zij op mijn buik lag en we elkaar aankeken.
Ik heb 2 honden gehad, maar heb er nu geeneen meer. Mijn zus heeft Karel, dus ik geen hem wel een aai, een knipoog en een bot :grin:
Alweer een tijd geleden vertrokken naar de hondenhemel.
Ik haar gekregen van een vriend toen ze al wat op leeftijd was. De eigenaar gebruikte de hond als broedmachine en had haar opgesloten aan een ketting in een schuur. De man waar ik Terra van heb gekregen kon dat niet meer aanzien en heeft Terra 's-avonds opgehaald bij die louche hondenfokker.

We hebben Terra een prachtig laatste deel van haar leven gegeven en hebben er zoveel mogelijk laten zien als mogelijk was. Zon, zee, strand, de hei en andere honden om mee te socializen.
Terra was heel zachtaardig van karakter, ondanks de ontberingen die ze heeft moeten meemaken en toen ze ziek werd haar einde was gekomen heb ik haar, liggend op mijn rug op de behandeltafel van de dierenarts in laten slapen, terwijl zij op mijn buik lag en we elkaar aankeken.
Ik heb 2 honden gehad, maar heb er nu geeneen meer. Mijn zus heeft Karel, dus ik geen hem wel een aai, een knipoog en een bot :grin:
Boxer Linda
jammer genoeg maar 4 jaar, we woonden in A´dam 3 hoog,
we hadden al een zoontje en kreeg er toen een tweeling bij (zonen)
ze is toen naar m´n zus gegaan, was bedoeld als tijdelijk, maar had het er daar zo goed,
bijna dagelijks naar de duinen en het strand, dus gekozen wat voor haar het beste was

jammer foto in de kreukels, altijd in de portefeuille van m´n man gezeten
daarna jaren geen honden meer gehad
toen sloeg het cavalier virus toe
Eefje
Femke
Chantal
Doenja
Myra
Noraly
Annebelle
Wanda
Odilla
we hebben met deze hondjes gefokt en naar tentoonstellingen geweest
ze zijn tussen de 11 en 15 jaar oud geworden
foto van de cavaliertjes staat al ergens op ´t forum
nu dus 2 sjoetjes
waar ik enorm van geniet en heel veel foto´s van maak :lol: :lol:
jammer genoeg maar 4 jaar, we woonden in A´dam 3 hoog,
we hadden al een zoontje en kreeg er toen een tweeling bij (zonen)
ze is toen naar m´n zus gegaan, was bedoeld als tijdelijk, maar had het er daar zo goed,
bijna dagelijks naar de duinen en het strand, dus gekozen wat voor haar het beste was

jammer foto in de kreukels, altijd in de portefeuille van m´n man gezeten
daarna jaren geen honden meer gehad
toen sloeg het cavalier virus toe
Eefje
Femke
Chantal
Doenja
Myra
Noraly
Annebelle
Wanda
Odilla
we hebben met deze hondjes gefokt en naar tentoonstellingen geweest
ze zijn tussen de 11 en 15 jaar oud geworden
foto van de cavaliertjes staat al ergens op ´t forum
nu dus 2 sjoetjes
waar ik enorm van geniet en heel veel foto´s van maak :lol: :lol:

Prachtig, die foto van Terra is ook zo een ingescand exemplaar uit een half vergaan fotoboek. Gone but not forgotten

geweldig dat Terra nog fijne jaren bij jullie heeft gehad
je snapt gewoon niet hoe slecht sommige mensen met dieren omgaan :mrgreen:

1 maltezer Lady 9 jaar
2 maltezer Rikkie 7 jaar
I Kees hondje 14 jaar
1 Teckel Flappie
1Teckel Tanja
1Teckel Anouska
2 Shin-Tzu Snoesje
en Doerakje 
1yorkshire terrier biewer
En sinds kort een puppy van 4 maanden
2 maltezer Rikkie 7 jaar
I Kees hondje 14 jaar
1 Teckel Flappie
1Teckel Tanja
1Teckel Anouska
2 Shin-Tzu Snoesje
1yorkshire terrier biewer
En sinds kort een puppy van 4 maanden

In mijn jeugd bij mijn ouders thuis, Victor een kruising en Viktor een chowchow, ze zijn beiden ongeveer vijftien jaar geworden.
Bogyi een jackrussellterriër, die we helaas hebben moeten herplaatsen omdat hij een te groot jachtinstinct had en ook katten en onze geit niet met rust liet.
Gizmo en Coco, twee cairn terriërs. Coco is helaas maar 1 jaar oud geworden, hij is aangereden en heeft dit niet overleeft. Gizmo is vijftien jaar geworden.
Gipsy een bordeauxdog, zij is maar twee jaar oud geworden, ze is plotseling overleden aan een gescheurde longslagader.
Mowgli een kruising Duitse herder x Berner Sennen, zijn is op een week na twaalf jaar geworden. Ze is uiteindelijk overleden aan zeer kwaadaardige melkkliertumoren waar ze twee keer aan is geopereerd.
En Balou en Lotus, die ik nog steeds heb.
Bogyi een jackrussellterriër, die we helaas hebben moeten herplaatsen omdat hij een te groot jachtinstinct had en ook katten en onze geit niet met rust liet.
Gizmo en Coco, twee cairn terriërs. Coco is helaas maar 1 jaar oud geworden, hij is aangereden en heeft dit niet overleeft. Gizmo is vijftien jaar geworden.
Gipsy een bordeauxdog, zij is maar twee jaar oud geworden, ze is plotseling overleden aan een gescheurde longslagader.
Mowgli een kruising Duitse herder x Berner Sennen, zijn is op een week na twaalf jaar geworden. Ze is uiteindelijk overleden aan zeer kwaadaardige melkkliertumoren waar ze twee keer aan is geopereerd.
En Balou en Lotus, die ik nog steeds heb.