Gisteravond dacht ik wat kriebelt er nou zo en keek eens op mijn buik. Getver een teek half erin nog levend. Hij was al half vol brrrr. Kreeg die rot teek er haast niet uit zo vast zat hij, dat heb ik nog nooit gehad. Zo vast als die zat. Toch eruit gekregen en bewaard zodat ik hem op kan sturen. Is toch altijd eng of het een zieke is of niet bah.
Gore dingen, bah. Ze moeten ze verbieden. Ik had er drie maanden geleden één in mijn nek. Dacht dat ik spontaan een wrat had ontwikkeld, maar toen ik er aankwam bewoog die. Dat vieze kreng was bijna niet weg te halen. Ik heb wel gelijk een tekentangetje gehaald. Gelukkig geen rode ring eromheen, want dan is het niet best. Dus in de gaten houden.
Ik heb vorig jaar een antibioticakuur gehad nadat ik een teek achter mijn knie had en geen idee had hoe lang deze er heeft gezeten. Ik heb verder nergens last van gehad. Balou had er eentje bij zijn lip zitten, dat kreng zat zo vast dat ik de helft van zijn lijf er af getrokken heb, de rest is nu opgedroogd maar zit er nog steeds. Rot beesten.
Hou het in de gaten het hoeft niet rood te worden of een kring, maar voel je je , zelfs over weken, niet lekker ga dan zeker naar de ha. Schrijf even op in je agenda wanneer je de teek had en waar hij zat.
Hou het in de gaten het hoeft niet rood te worden of een kring, maar voel je je , zelfs over weken, niet lekker ga dan zeker naar de ha. Schrijf even op in je agenda wanneer je de teek had en waar hij zat.