Grasveldje en de woelmuis
Grasveldje en de woelmuis
Ons grasveld is een gatenkaas geworden, oorzaak dit beestje....een woelmuis. Ik had ergens gelezen dat ze pindakaas heel lekker vonden, dat is wat je ziet in de emmer bij de woelmuis. En zeker daar was de eerste. We hebben dit mooie beestje weer uitgezet ergens anders.

Re: Grasveldje en de woelmuis
goh kijk ´m smullen, is tie zelf die emmer in gegaan
wij hadden vroeger in Zuiddorpe last van mollen, jullie niet
wij hadden vroeger in Zuiddorpe last van mollen, jullie niet

ahhh egelhuisje plaatsen
hier was er ook één ´s avonds, honden helemaal opgewonden,
ze naar binnen gedaan en tja te laat om foto te maken :mrgreen:
hier was er ook één ´s avonds, honden helemaal opgewonden,
ze naar binnen gedaan en tja te laat om foto te maken :mrgreen:

Oh ik ook vind alles zielig, en dit is niet bij 1 muis gebleven dus ik steeds met die muis op schoot, pot en al in de auto :mrgreen:Yvonne schreef: ↑15 aug 2019, 16:00Om te zien, alleen minder voor je gras. Goeie oplossing. Ik vind alles zielig, mijn man vangt wel een een mol als ons gras er aan gaat.
Laatst hadden we een egel in de tuin dat zien ze hier als indringer, mijn man zet ze dan weer in het bos aan de veilige kant van het hek.
Wij hadden hiervoor de woelmuizen een mol, die is weggegaan vanwege die muizen misschien

Via een schuin plankje tegen die bloempot aan, ook een beetje pindakaas op gedaanLuna & Kissy schreef: ↑15 aug 2019, 13:16goh kijk ´m smullen, is tie zelf die emmer in gegaan![]()
wij hadden vroeger in Zuiddorpe last van mollen, jullie niet![]()
Ja vreselijk hele tuin omgeploegd die mol, sinds die woelmuizen geen last meer, dus ben benieuwd :lol: