Snoep
Re: Snoep
ik breek meat sticks in kleine stukjes, die neem ik mee voor onder weg met wandelen
als ze een poosje alleen thuis blijven krijgen ze een gedroogde kippenteen
of een andere gedroogde snack
ohhh en die gedroogde visjes vinden ze ook heerlijk
ze verdragen alles dus is het niet zo moeilijk
als ze een poosje alleen thuis blijven krijgen ze een gedroogde kippenteen
of een andere gedroogde snack
ohhh en die gedroogde visjes vinden ze ook heerlijk
ze verdragen alles dus is het niet zo moeilijk

Heb je dat wel eens geprobeerd om dingen te drogen zoals op dat schaaltje liggen? Appels en sinaasappelschijfjes enzo? Of plakjes banaan? Ik heb zo een ding nog nooit gezien. Werkt het een beetje? Als je weet hoe dat soort dingen eruit komen hoor ik het graag. Ik weet niet wat je allemaal in dat apparaat hebt gestopt tot nu toe, maar ik ben echt benieuwd 
Snoepjes en beloningsbrokjes , gewoon eigen eten. Haal het vd dagelijkse portie af.
,s avonds altijd een elandhuid kluif, lekker taai, veel steviger dan rawhide en minder slijmerig dus minder kans op grote stukken in 1 keer naar binnen,
,s avonds altijd een elandhuid kluif, lekker taai, veel steviger dan rawhide en minder slijmerig dus minder kans op grote stukken in 1 keer naar binnen,
Ik ben begonnen met een Clatronic (destijds nog onder een andere naam, maar zelfde model) en dat is om te beginnen best een fijn ding.
Sinds vorig jaar heb ik een Hendi en daar ben ik echt zo ontzettend blij mee. Voordelen ten opzichte van die Clatronic zijn dat de roosters vierkant zijn (dus je hoeft niets om die ronde gaten in het midden te vouwen), de roosters van metaal zijn en veel makkelijker schoon te krijgen dan de plastic roosters en dat hij een regelbare temperatuur heeft.
In de Hendi kan ik ook echt veel meer kwijt en ik heb de kleine met 6 roosters, maar als ik droog dan kan ik weer een hele tijd vooruit voordat het op is haha.
Momenteel heb ik antilope en paard gedroogd liggen.
Sinds vorig jaar heb ik een Hendi en daar ben ik echt zo ontzettend blij mee. Voordelen ten opzichte van die Clatronic zijn dat de roosters vierkant zijn (dus je hoeft niets om die ronde gaten in het midden te vouwen), de roosters van metaal zijn en veel makkelijker schoon te krijgen dan de plastic roosters en dat hij een regelbare temperatuur heeft.
In de Hendi kan ik ook echt veel meer kwijt en ik heb de kleine met 6 roosters, maar als ik droog dan kan ik weer een hele tijd vooruit voordat het op is haha.
Momenteel heb ik antilope en paard gedroogd liggen.
Kipfiletsnacks uit een zakje van de Appie.
Van die kleine ronde vlees snoepjes.
En sinds kort sardientjes. Mijn zus zei dat is super gezond en de vacht gaat ervan glanzen. Nou super vies vind ik die dingen compleet met oogjes en al
en stinken. Gizmo is er echt dol op, Molly eet ze, maar alleen omdat anders Gizmo meer heeft. Iets met kleuter gedrag.
En sinds kort sardientjes. Mijn zus zei dat is super gezond en de vacht gaat ervan glanzen. Nou super vies vind ik die dingen compleet met oogjes en al
Hier zijn ze ook gek op die visjesYvonne schreef: ↑11 dec 2020, 20:34Kipfiletsnacks uit een zakje van de Appie.
En sinds kort sardientjes. Mijn zus zei dat is super gezond en de vacht gaat ervan glanzen. Nou super vies vind ik die dingen compleet met oogjes en alen stinken. Gizmo is er echt dol op, Molly eet ze, maar alleen omdat anders Gizmo meer heeft. Iets met kleuter gedrag.

Oh van die gedroogde sardientjes die stinken geweldigYvonne schreef: ↑11 dec 2020, 20:34Kipfiletsnacks uit een zakje van de Appie.
En sinds kort sardientjes. Mijn zus zei dat is super gezond en de vacht gaat ervan glanzen. Nou super vies vind ik die dingen compleet met oogjes en alen stinken. Gizmo is er echt dol op, Molly eet ze, maar alleen omdat anders Gizmo meer heeft. Iets met kleuter gedrag.

Hij bevalt nog steeds super. Ik kan er genoeg in drogen om ff lekker vooruit te kunnen.
Daarna doe ik de roosters in de vaatwasser.
Hij is echt zo veel fijner dan mijn oude ronde met plastic roosters. Even kijken waar ik ga drogen in mijn flatje straks. Ik deed het nu steeds in de schuur, maar dat kan daar niet.
Ik zal de volgende keer laten weten hoe het met de hand afwassen gaat want ik heb straks geen vaatwasser meer natuurlijk.
Daarna doe ik de roosters in de vaatwasser.
Hij is echt zo veel fijner dan mijn oude ronde met plastic roosters. Even kijken waar ik ga drogen in mijn flatje straks. Ik deed het nu steeds in de schuur, maar dat kan daar niet.
Ik zal de volgende keer laten weten hoe het met de hand afwassen gaat want ik heb straks geen vaatwasser meer natuurlijk.